К дыбысы мен әрпі

АЙТКУЛОВА ГУЛЬНУР БАЗАРБЕКОВНА
АЙТКУЛОВА ГУЛЬНУР БАЗАРБЕКОВНА
Актюбинский
Ақтөбе
Шубаркудукская СШ №3
Сауат ашу
Сынып:
1-сынып
Бөлім:
Менің отбасым және достарым
Тақырып:

К дыбысы мен әрпі

17.02.2020
39
PDF жүктеу WORD жүктеу
Оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтемеу): <ol><li><br></li></ol><p>Сөздерді, дыбыстарды орфоэпиялық нормаларға сәйкес дұрыс айту<br></p>
Сабақтың мақсаты: <p><br></p><p>Барлығы: Жаңа білімді меңгереді. </p><p>Көбі: Тақырыпты түсініп, тыңдап, жетекші сұрақтар арқылы талқылайды.</p><p> Кейбірі: Алған білімді өмірде қолдана алады. <br></p>
Тілдік мақсаттар: Айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады.&nbsp; Нақты сөйлеу арқылы, мәселені түсінгенін көрсете алады <br>
Күтілетін нәтиже: <p><br></p><p>Айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алайды.&nbsp;</p><p> Нақты сөйлеу арқылы, мәселені түсінгенін көрсете алды<br></p>
Бағалау критерийлері: <p><br></p><p>Айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады.&nbsp;</p><p> Нақты сөйлеу арқылы, мәселені түсінгенін көрсете алады <br></p>
Құндылықтарды дарыту: <p><br></p><p>Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу<br></p>
АКТ-ны қолдану дағдылары: <p><br></p><p>Аудиожазба, таныстырылым.<br></p>
Пәнаралық байланыс: <p><br></p><p>Музыка сабағы, көркем еңбек, дене шынықтыру<br></p>
Бастапқы білім: <p>қайталау <br></p><p><br></p>

Сабақ барысы

Сабақ кезеңдері Жоспарланған іс-әрекет Ресурстар

Сабақтың басы

(10 мин)

<p>Біз балдырған баламыз</p><p>, Құстай қанат қағамыз. </p><p>Дүниені аралап,</p><p> Оқып білім аламыз. </p><p>Көзді салып қараңыз,</p><p> Былай қанат қағамыз. <br></p>

Сабақтың ортасы

(15 мин)

<p><br></p><p>2-тапсырма: «Елдостың тапсырмасы» №1 Өлеңді тыңда. Аудио жазбаны тыңдау Ата ақылы. Кім үлкенді тыңдаса, Кім үлкенді сыйласа,&nbsp; Үлкен болған кезінде Сыйлы болмақ өзі де. С.Мәуленов&nbsp;&nbsp; Бұл өлеңнің авторы С. Мәуленов туралы айту 3-тапсырма: «Аяжанның тапсырмасы» «Галереяға саяхат» ТЖ-әр топқа сурет беру сол суреттердің қарама-қарсы сөздерін тауып алу. (мысалы:кіші-?, ыстық-?,ескі-?)&nbsp; <br></p>

Сабақтың соңы

(10 мин)

<p><br></p><p>4-тапсырма: «Мая апайдың тапсырмасы» №3 Еркіннің хатын тыңдап, сұрағына жауап іздеңдер. ЖЖ: Жеке тапсырмаларды орындау 5-тапсырма: «Білімпаз атаның тапсырмасы» (Баннерден жасалған кілемшеге асықты лақтырып, асық қай суретке түссе сол суреттің астындағы сұрақтарға жауап береді.) №4 Суретте бейнеленген заттардың әрқайсысын ата. Бұлардағы ортақ нәрсе не?&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; 1-топ:(&nbsp; асық осы суретке түссе) Берілген суретке қарап кеспе әріптермен жазу 2-топ:(&nbsp;&nbsp;&nbsp; асық осы суретке түссе) Ән айту 3-топ:(&nbsp;&nbsp; асық осы суретке түссе) QR кодтың жазылып тұрған сөзін оқу және суретін салу (ұялы телефонның көмегімен QR-кодының астында жасырынып тұрған сөзді оқу, буынға бөлу)&nbsp; <br></p>

Рефлексия

(5 мин)

<p><br></p><p>Рефлексия «Ұшақ ұшыру»&nbsp; (Әртүрлі түстегі ұшақтардың ішінде жапсырылған сөздерді оқып, бүгінгі өткен тақырыптар бойынша оқушылыр сабақты&nbsp; қорытындылайды) <br></p>

Пікірлер(0)