Ондық бөлшекті жай бөлшекке айналдыру

Дюсекова Нуржан Рашевна
Дюсекова Нуржан Рашевна
СҚО
Петропавл
Бостандыкская СШ
Математика
Сынып:
5-сынып
Бөлім:
Ондық бөлшектер және оларға амалдар қолдану
Тақырып:

Ондық бөлшекті жай бөлшекке айналдыру

17.02.2020
148
PDF жүктеу WORD жүктеу
Оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтемеу): Бөлшектерді бір жазылу түрінен басқа жазылу түріне ауыстыру
Сабақтың мақсаты: Барлық оқушылар орындай алады:   бөлшектерді бір жазылу түрінен басқа жазылу түріне ауыстыра алады  
Тілдік мақсаттар: <p>Оқушылар орындай алады: ондық бөлшектерді дұрыс оқи алады, жаза алады</p><p> Түйінді сөздер мен сөз тіркестері:</p><p> сандар-числа-numbers </p><p> бөлшек – дроби</p><p> – Ондық бөлшек – десятичные дроби – &nbsp;&nbsp;</p>
Күтілетін нәтиже: Ондық бөлшекті оқуды және жазуды орындай біледі
Бағалау критерийлері: <p>Ондық бөлшек ұғымын түсінеді. </p><p> Ондық бөлшектерді ажыратады.</p><p> Ондық бөлшектерді оқиды. </p><p> Ондық бөлшектерді жазуды біледі. </p><p> Жай бөлшектерді ондық бөлшекпен жазуды меңгереді. &nbsp;</p>
Құндылықтарды дарыту: Жалпыға бірдей еңбек қоғамы
АКТ-ны қолдану дағдылары: компьтер арқылы видео есептер көре аламыз
Пәнаралық байланыс: Орыс тілі, ағылшын тілі
Бастапқы білім: <p>Жай бөлшектерді, аралас сандарды оқуды, жазуды біледі. </p><p>Осы игерілген алдыңғы білімдер арқылы </p><p>«5.1.1.13» тақырыбында қолданады</p>

Сабақ барысы

Сабақ кезеңдері Жоспарланған іс-әрекет Ресурстар

Сабақтың басы

<p>Психологиялық тренинг. </p><p> Салем достым! (амандасады) </p><p> Сен қалайсың? (иықтарынан қағады) </p><p> Қайда болдың? (құлақтарынан тартады) </p><p> Мен сені сағындым! (қолдарын жүректеріне қояды) </p><p> Сен келдің (қолдарын жаяды)</p><p> Жақсы болды (құшақтайды) </p><p>Топқа бөлу. (Оқушылар 1-10 ға дейін цифрларды таратып , жұп және тақ 2 топқа бөлінеді)</p><p> Өткенді қайталау. </p><p>Сәйкестендір: </p><p> Дұрыс бөлшек 5</p><p> Бұрыс бөлшек Аралас сан </p><p> Қалыптастырушы бағалар жүргізіледі &nbsp; &nbsp; &nbsp;&nbsp;</p>

Сабақтың ортасы

<p>Тақырыпты түсіндіру </p><p> 1-топ 2-топ 202 203 бетті оқыңдар. </p><p> Қандай қорытынды шығаруға болады? </p><p> 1)Аралас сандар мен оған тең ондық бөлшектер бірдей оқылады. </p><p> Мысалы: және 1,4 2)Ал жай бөлшекпен ондық бөлшектер әртүрлі оқылады.</p><p> Мысалы: және 0,7 1Тапсырма: Математикалық диктант (ондық бөлшектерді жатқа жазу) </p><p> 1. Нөл бүтін оннан тоғыз; </p><p>0,9 2. Нөл бүтін жүзден он жеті: </p><p>0,17 3. Нөл бүтін жүзден үш;</p><p>0,03 4. Екі бүтін мыңнан үш жүз он бес; </p><p>2,315 5. Үш бүтін жүзден бес;</p><p>3,05 Ұшақтың қанатына дұрыс немесе қате екенің әрбір оқушы белгі қояды. (+,-) 2 рет лақтыру арқылы анықтау. Жеке жұмыс: </p><p> 2тапсырма: Берілген бөлшектерді ондық бөлшек түрінде жазыңдар: 1) ; 2) ; ; 3) Ауада сегіз санын салу.</p><p> Бірінші - оң қолмен 3 рет, екінші - сол қолмен 3 рет, үшінші - екі қолмен 3 рет. </p><p>Осы жаттығуларды бірнеше рет қайталау. </p><p> 3 тапсырма: «ДОМИНО» ойыны. </p><p> І топ: Доминоның сол жағында ондық бөлшектер, ал оң жағында жай бөлшектер. </p><p> ІІ топ: Доминоның сол жағында жай бөлшектер, ал оң жағында ондық бөлшектер. &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp;</p>

Сабақтың соңы

<p>Бүгінгі сабақта болған көңіл – күйді бет – әлпеті салынған суреттерді таңдау.</p><p>&nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp;<br></p>

Рефлексия

<p>Түсінбедім</p><p> Сұрағым бар </p><p> Түсіндім &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp;</p>

Пікірлер(0)