Натурал сандар және 0 саны. Бөлшектер

Кожухова Анар Бакитбековна
Кожухова Анар Бакитбековна
Костанайская область
Костанай
Средняя школа №29
Математика
Сынып:
3-сынып
Бөлім:
1000 көлеміндегі сандар. Қосу және азайту
Тақырып:

Натурал сандар және 0 саны. Бөлшектер

18.02.2020
1514
PDF жүктеу WORD жүктеу
Оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтемеу): <p>3.1.1.2 үштаңбалы сандарды оқу, жазу және салыстыру </p><p> 3.1.1.3 үштаңбалы сандардың разрядтық және кластық құрамын және разрядтық бірліктердің жалпы санын анықтау, разрядтық қосылғыштарға жіктеу&nbsp;&nbsp;</p>
Сабақтың мақсаты: <p>Барлық оқушылар: үштаңбалы сандарды оқиды, жазады және салыстырады</p><p> Көптеген оқушылар: үш таңбалы сандардан өрнек құрастырады, мәнін табады; разрядтық қосылғыштардың қосындысы түрінде жазады, жүздіктердің өсу ретіне берілген заңдылықты жалғастырады; </p><p> Кейбір оқушылар: үш таңбалы сандардың кластық құрамын анықтай алады.&nbsp;&nbsp;</p>
Тілдік мақсаттар: <p>&nbsp; &nbsp; Пәнге тән лексика мен терминология: ондық, бірлік, жүздік, мыңдық,сандардың заңдылығы, реттілігі, қосылғыш, азайтқыш, азайғыш, айырма, әріптік өрнек, сандық өрнек, теңсіздік </p><p> Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:</p><p> -Неліктен үш таңбалы сан деп ойлайсың? </p><p> -Бұл санда қанша бірліктер, ондықтар, жүздіктер, бар?</p><p> -Бұл санды қандай разрядтық қосылғыштарға жіктеуге болады? Сыни ойлау сұрақтары: -… бұл өрнектің мәнін табуға бола ма?&nbsp;&nbsp;</p>
Бағалау критерийлері: <p>Үш таңбалы сандарды құрастырады, оқиды және жазады.</p><p> Үш таңбалы сандарды салыстырады.</p><p> Үш таңбалы сандардың разрядтық құрамын анықтайды.</p><p> Разрядтық бірліктердің жалпы санын анықтайды. </p><p>Үштаңбалы санды разрядтық қосылғыштардың қосындысына жіктейді.&nbsp;&nbsp;</p>
Құндылықтарды дарыту: <p>- айналадағы адамдарға деген құрмет; </p><p> - ынтымақтастық, сыйластық, өзара түсіністік;&nbsp; &nbsp; &nbsp;</p>
АКТ-ны қолдану дағдылары: Презентация, интербелсенді тақта
Пәнаралық байланыс: АКТ,әдебиеттік оқу,дүниетану
Бастапқы білім: 3.1.1.1 1000-ға дейінгі сандардың құрылу жолын түсіну, 1000 көлеміндегі сандарды тура және кері санау, натурал сандар қатарындағы орнын анықтау;

Сабақ барысы

Сабақ кезеңдері Жоспарланған іс-әрекет Ресурстар

Сабақтың басы

<p>Сабақты көтеріңкі көңіл-күйде амандасу жаттығуын жасаймыз, алдыңғы меңгерілген білімді ескере отырып, жаңа білімге қызығушылығын ояту үшін «Динамикалық шеңбер» әдісін пайдаланамын. </p><p>Мақсаты: Айтылым,тыңдалым дағдысын қалыптастыру үшін қолданамын. </p><p> Қыздар ішкі шеңберге,ұлдар сыртқы шеңбеге тұрады.Ішкі шеңбердегі оқушылар екі таңбалы,үш таңбалы санды айтады, сыртқы шеңберде ұлдар екі таңбалы, үш таңбалы санды разрядтық қосылғыштардың қосындысына жіктеп айтады.</p><p> Сабақ мақсатын айқындап аламыз: үштаңбалы сандарды оқу,жазу және салыстыру үшін тапсырмалар орындау, үштаңбалы сандардың разрядтық және кластық құрамын және разрядтық бірліктердің жалпы санын анықтау, разрядтық қосылғыштарға жіктеу арқылы оқу мақсатына жетуге жұмыс жасаймыз.&nbsp; &nbsp;</p> https://bilimland.kz/kk/subject/matematika/3-synyp/ush-tangbaly-sandar?mid=f8427db0-9ee4-11e9-a361-1f1ed251dcfe

Сабақтың ортасы

<p><p>Белсенді оқыту- Сұрақ қою жəне талқылау<br></p><p>Саралау тәсілі- тапсырма. </p><p> Бағалау критерийлері</p><p>- Үш таңбалы сандарды құрастырады, оқиды және жазады -Үш таңбалы сандарды салыстырады.</p><p> «Миға шабуыл» әдісі. Мақсаты оқушылардан үш таңбалы сандардың құрылымын сұрау арқылы, ұжымдық тапсырманы орындатқызу. </p><p> 1 тапсырма Берілген сөздерді пайдаланып, барлық үш таңбалы сандарды құрастырып жаз. Олардың ең үлкенін және ең кішісін анықта. Сандардың разрядтық құрамын ата.&nbsp;&nbsp;</p>Сандар: __________________________________________ </p><p> Ең үлкен сан: ____________________________________ </p><p> Ең кіші сан: ______________________________________&nbsp;</p><p><table class="table table-bordered"><tbody><tr><td><span style="background-color: rgb(0, 255, 255);">Ж<font color="#000000" style="">етпіс</font></span></td><td>&nbsp;<font color="#000000" style="background-color: rgb(0, 255, 255);">Алты жүз</font></td><td><font color="#000000" style="background-color: rgb(0, 255, 255);">Үш жүз</font></td><td><font color="#000000" style="background-color: rgb(0, 255, 255);">Сегіз</font></td><td><p><font color="#000000" style="background-color: rgb(0, 255, 255);">Тоқсан</font></p><p><font color="#000000" style="background-color: rgb(0, 255, 255);"><br></font></p></td></tr></tbody></table>Дескриптор: - білім алушы </p><p>- берілген сандардан мүмкін болатын барлық үш таңбалы сандарды құрастырады; </p><p> - салыстыру арқылы ең үлкен санды анықтайды; </p><p> - салыстыру арқылы ең кіші санды анықтайды </p><p> Кері байланыс:</p><p> “Сиқырлы қалпақ” әдісі.&nbsp;&nbsp;</p><p><br></p><p>(Д) </p><p> Белсенді оқыту- сұрақ қою және талқылау</p><p> Саралау тәсілі- қарқын</p><p> Бағалау критерийі</p><p>- Үш таңбалы сандардың разрядтық, кластық құрамын анықтайды.</p><p> 2 тапсырма. Деңгейлік саралау. </p><p>Оқушылардың пән бойынша білім деңгейлерін анықтау.</p><p> А деңгейі Заңдылығын анықта және әр қатарды тағы 3 санға жалғастырып жаз. </p><p> 157, 257, 357, ..., ... , ... . </p><p> 934, 834,734, ..., ... , ... . </p><p> В деңгейі Кестедегі белгілер бойынша үш таңбалы сандар құрастырып жаз. Оларды разрядтық қосылғыштардың қосындысы түрінде жазып көрсет.&nbsp; &nbsp;</p><p><br></p><table class="table table-bordered"><tbody><tr><td>Жүздіктер</td><td>Ондықтар</td><td>Бірліктер</td></tr><tr><td>****</td><td>***</td><td>*</td></tr><tr><td>*******</td><td>**</td><td>******</td></tr></tbody></table><p><br></p><p>&nbsp;С деңгейі </p><p> 1257, 1635, 1493 сандарын разрядтық кестеге түсір&nbsp;</p><p>&nbsp;Дескриптор: </p><p> -заңдылықты сақтап, үш таңбалы сандарды жазады. </p><p> - үш таңбалы сандарды разрядтық қосылғыштардың қосындысына жіктейді.</p><p> - көп таңбалы сандарды класстар бойынша жіктейді.</p><p> Кері байланыс: «Сигналдық карта»</p><p> Мақсаты: Оқушылардын деңгейлік тапсырмалардан алған әсерін анықтау.&nbsp;&nbsp;</p><p><br></p><p>(Ж) </p><p> Белсенді оқыту – түсіндіру жəне сипаттау </p><p> Саралау тәсілі- қарқын</p><p> Бағалау критерийі</p><p>- Разрядтық бірліктердің жалпы санын анықтайды.</p><p> 3 тапсырма. </p><p>«Айна» әдісін қолданамын. Қолдану мақсатым: оқушы мен оқушының бірге жұмыс жасай білуге, бірін-бірі толықтыруға,жұпта жұмыс жасау дағдыларын қалыптастыру үшін қолдандым. Екі оқушы жұптаса отырып орындайды. Біреуі оқиды, жазады, екіншісі қайталайды және кезектесіп ауысып жасайды. </p><p> Дескриптор: -сандардың разрядтық құрамын анықтайды. </p><p>Кері байланыс:“Жапондық бағалау” әдісі.&nbsp;&nbsp;</p> <p><a href="https://bilimland.kz/kk/subject/matematika/3-synyp/ush-tangbaly-sandar?mid=f8427db1-9ee4-11e9-a361-1f1ed251dcfe" target="_blank">https://bilimland.kz/kk/subject/matematika/3-synyp/ush-tangbaly-sandar?mid=f8427db1-9ee4-11e9-a361-1f1ed251dcfe</a></p><p><br></p><p><br></p><p><br></p><p><br></p><p><br></p><p><br></p><p><br></p><p>https://bilimland.kz/kk/subject/matematika/3-synyp/ush-tangbaly-sandar?mid=f8427db8-9ee4-11e9-a361-1f1ed251dcfe</p><p><br></p><p><br></p><p><br></p><p><br></p><p><br></p><p><br></p><p><br></p>

Сабақтың соңы

<p>(Т) </p><p> Белсенді оқыту – бекіту жəне қолданысқа енгізу </p><p> Саралау тәсілі- қорытынды </p><p> Бағалау критерийі</p><p>- Үштаңбалы санды разрядтық қосылғыштардың қосындысына жіктейді </p><p> 4 тапсырма.</p><p> Семантикалық картаны қолдану мақсатым: сабақтың оқу мақсатына жеткендігін анықтау үшін қолданамын.&nbsp; &nbsp;</p><p><br></p><table class="table table-bordered"><tbody><tr><td>мысалдар</td><td>Жүзд.</td><td>Онд.</td><td>Бірл.</td><td>Сан&nbsp;</td></tr><tr><td>964</td><td><br></td><td><br></td><td><br></td><td><br></td></tr><tr><td>578</td><td><br></td><td><br></td><td><br></td><td><br></td></tr><tr><td>351</td><td><br></td><td><br></td><td><br></td><td><br></td></tr><tr><td>785</td><td><br></td><td><br></td><td><br></td><td><br></td></tr></tbody></table><p>&nbsp;Дескриптор</p><p> - 964 санының разрядтық құрамын анықтайды. </p><p> - 578 санының разрядтық құрамын анықтайды.</p><p> - 351 санының разрядтық құрамын анықтайды. </p><p> - 785 санының разрядтық құрамын анықтайды.</p><p> Кері байланыс. «Бас бармақ”әдісі.&nbsp;&nbsp;</p>

Рефлексия

<p>Кері байланыс «Жетістік ағашы» бойынша әр оқушы оқу мақсатына жеткендігіне қарай қызыл,көк,жасыл сигналдық парағын жапсырады. </p><p> Қызыл- мен тапсырмада қиналдым,маған жұмыс жасау керек Көк- мен тапсырманы орындадым,бірақ қателік жібердім. Жасыл- мен барлық тапсырманы дұрыс орындадым.&nbsp;&nbsp;</p>

Пікірлер(0)