Бұрыш

кадырова Клара Абдыкамаловна
кадырова Клара Абдыкамаловна
Ақтөбе
Шұбарқұдық
№1 Шұбарқұдық мектеп-гимназиясы
Математика
Сынып:
5-сынып
Бөлім:
Бұрыш. Көпбұрыш
Тақырып:

Бұрыш

18.02.2020
138
PDF жүктеу WORD жүктеу
Оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтемеу): 5.3.1.4 бұрыш және оның градустық өлшемі ұғымдарын меңгеру, бұрыштарды белгілеу және салыстыру.
Сабақтың мақсаты: Барлық оқушылар : Бұрыш тақырыбы бойынша есептер шығаруға баулу Оқушылардың басым бөлігі : Бұрыштың түрлерін анықтай алады, бұрышты өлшеп сала алады Кейбір оқушылар: Тақырып ұғымын біледі, түснеді және есеп шығаруда пайдаланады 
Тілдік мақсаттар:
Күтілетін нәтиже: Бұрыш түсінігі; бұрыштың түрлері мен сызу әрекеттерін. Жазылым дағдысы бойынша ұсыныстар: бұрышты дұрыс сызу ; Айтылым дағдысы бойынша ұсыныстар:бұрышты дұрыс өлшеп слуы
Бағалау критерийлері: Білім алушы: Бұрышты дұрыс салуды көрсетеді Бұрыштық түрлерін салып көрсетеді  
Құндылықтарды дарыту: Математикалық тілде сауатты сөйлеуге, ұқыптылыққа, дәлдікке, сыни ойлауға тәрбиелеу; «Мәңгілік Ел» жалпыұлттық идеясының 6 құндылығы: «Тарихтың, мәдениет пен тілдің біртұтастығы» 
АКТ-ны қолдану дағдылары: интерактивті тақта. Bilimland.kz
Пәнаралық байланыс: Геометрия мен информатика
Бастапқы білім: -бірлік кесінді, координаталық сәуле ұғымдарын;нүктенің координатасын оқуды, нүктенің координатасын жазуды; координаталық сәулені салу алгоритмін біледі.   

Сабақ барысы

Сабақ кезеңдері Жоспарланған іс-әрекет Ресурстар

Сабақтың басы

(5 мин)

<b>Сәлемдесу</b>. Оқушыларды түгелдеу Топқа бөлу: «Суреттермен тілек» Сыныпта жағымды ахуал туғызу үшін оқушылар бір-біріне қоларына түскен суреттер бойынша тілек сөздер айтып, тілек тілейді. . Қолдарындағы суретті сыныптасына сыйлайды. Қолға түскен сурет бойынша топқа бөлінеді Мұғаліммен сәлемдеседі. Оқу құралдарын дайындап, зейінін сабаққа аударады. Қайталау сұрақтары. 1.Пайыз дегеніміз не? 2.Егер тауардың 70% -ы сатылса,тауардың қанша пайызы қалды? 3.Астықтың 35%-ы жиналса,онда астықтың қанша пайызы жиналуы тиіс?&nbsp;&nbsp; <p>&nbsp; бейнежазба Bilimland.kz</p><p><br></p>

Сабақтың ортасы

(30мин)

<p>Миға шабуыл. Тақырыпты ашу: Екі сәуле бір нүктеден басталса қандай фигура шығар еді. Жаңа тақырыпты түсіндіру. Нүктемен түзуді бөлгенде шығатын сәулелер толықтауыш сәулелер деп аталады.</p><p>Нүктемен түзуді бөлгенде шығатын сәулелер толықтауыш сәулелер деп аталады. Жазыңқы бұрыштың 1/180 үлесі бұрыштық өлшем бірлігі ретінде қабылданған. Ол градус деп аталады. 1 градус- бұрыштың өлшем бірлігі. Градус «0» белгісімен белгіленеді. Бұрыштың градустық өлшемі дегеніміз – берілген бұрышта неше градустық бірлік бар екенін көрсететін сан. Бұрыштың төбесінен бастап, оны өзара тең екі бұрышқа бөлетін сәуле биссектриса деп аталаы. Есептер шығару Кім жылдам? ( Жеке жұмыс) Оқулықпен жұмыс.Жазыңқы бұрыштың қасиетін пайдаланып, бұрыштың градустық өлшемін табады; тік бұрыштың қасиетін пайдаланып, бұрыштың градустық өлшемін табады; Бұрыштарды салыстырады 1- топ, 2- топ 1 есеп 3-топ, 4-топ 2 есеп Сергіту сәті: Бұрыштардың атауларын шатаспай көрсету Жазыңқы бұрыш, тік бұрыш, сүйір бұрыш, доғал бұрыш.</p> Bilimland.kz

Сабақтың соңы

(1 мин)

Үйге тапсырма: №1188 №1189 тақта

Рефлексия

(4 мин)

&nbsp; Кері байланыс Сабақтың мақсатына қайта оралайық: Бұрышты өлшей білеміз бе? (Қол көтерейік!) Оларды салыстыра отырып, суретін сала аламыз ба?( егер жауап «жоқ» болса, неге? Не кедергі болды?)&nbsp;&nbsp; тақта

Файлдар:

Файлды ару Бұрыш

Пікірлер(0)