Тірек қимыл жүйесі.
Тірек қимыл жүйесі.
| Оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтемеу): | 8.1.6.1 тірек – қимыл жүйесінің қызметтерін сипаттау |
| Сабақтың мақсаты: | Адам қаңқасының құрылысы мен қызметін сипаттау; Тірек-қимыл жүйесінің қызметін сипаттау. |
| Тілдік мақсаттар: | Оқушылар: Кілт сөз бен суретті сәйкестендіріп, мағынасын ашады. Қаңқаның құрылысы мен қызметін ауызша сипаттай алады. Тірек –қимыл жүйес інің қызметі мен маңызын ауызша жазбаша сипаттай алады. |
| Күтілетін нәтиже: | мммммммммммммммм |
| Бағалау критерийлері: | Адам қаңқасының құрылысы мен қызметін сипаттайды |
| Құндылықтарды дарыту: | ммммммммммммм |
| АКТ-ны қолдану дағдылары: | |
| Пәнаралық байланыс: | Химия,тарих |
| Бастапқы білім: | 6-сыныпта «Жаратылыстану» курсынан оқушылар адамның сүйектерінің бөлімдерін және қозғалысты басқаратын бұлшықеттердің ролін, қозғалыстың тірі ағзаларға ортақ қасиет екенін, 7-сыныптан омыртқалы және омыртқасыз жануарлардың қозғалыс мүшелерін, қозғалыстың жануарлар мен өсімдіктер үшін маңызын біледі. |
Сабақ барысы
| Сабақ кезеңдері | Жоспарланған іс-әрекет | Ресурстар |
|---|---|---|
|
Сабақтың басы |
Оқушылардан адамның тірек –қимыл жүйесінің қызметтері көрсетілген сызбаны пайдалана отырып тірек-қимыл жүйесінің атқаратын қызметтерін сипаттап кесте толтыру сұралады. Қаңқаның маңызы неде, бұл қандай мүшелер жүйесіне жатады деп талқылау жүргізу арқылы сабақтың тақырыбы мен мақсаттары ашылады. |
|
|
Сабақтың ортасы |
Оқушылар ақпараттық парақша, таныстырылым видеоматериалдарды пайдалаа отырып, адам қаңқасының бөлімдеріне жататын сүйектерді қаңқа моделінен тауып атап көрсетеді. Мұғалім сұрақтар қойып, қай сүйек қандай қызметі атқаратынына назар аудартады. |
|
|
Сабақтың соңы |
Кері байланыс |
|
|
Рефлексия |
2 ШЕҢБЕР ӘДІСІ |
Пікірлер(0)