Тізбек бөлігі үшін Ом заңы
Физика
Сынып:
8-сынып
Бөлім:
Тұрақты электр тогы
Тақырып:
Тізбек бөлігі үшін Ом заңы
20.12.2019
186
2
Осы сабақта жүзеге асатын оқу мақсаты (оқу жоспарына сілтеме) | 8.4 .2.6 Тізбек бөлігі үшін ом занын есептер шығаруда қолдану |
Сабақ мақсаты | <p>Барлық оқушылар істей алады:– Тізбек бөлігі үшін Ом заңын және өлшем бірліктерін анықтайды, есептер шығарады. </p><p> Көптеген оқушылар істей алады:Электр тізбегін құрастырады, тәуелділік графиктерін пайдаланып есептер шығарады</p><p> Кейбір оқушылар істей алады:Электр тогының әртүрлі ортадағы маңыздылығын анықтайды </p> |
Тілдік мақсаттар | <p>Пәндік сипаттағы лексика мен терминдер: Ток күші, кернеу, кедергі.</p><p>Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер: Тізбек бөлігіндегі ток күші –осы бөліктің ұштарындағы кернеуге тура пропорционал және өткізгіштің кедергісіне кері пропорционал. </p> |
Сабақ барысы
Сабақ кезеңдері | Жоспарланған іс-әрекет | Ресурстар |
---|---|---|
Сабақтың басы ((5 мин)) |
<p>Топқа бөлу «Мозайка» әдісі</p><p> Амперметрдің, вольтмердің, рестат суреттерін қиындыларын оқушыларға ұсыну. - Әр топ жиналған құралға сипаттама беріндер </p><p> Қалыптастырушы бағалау (әрі қарай -ҚБ): «От шашу» әдісі </p><p> Тақырыпты ашу: ауызша кері байланыс 1. Суреттер қиындысынан нені суреттерін көрдіңіздер? </p><p> 2. Осы суреттерді топтастырсақ бүгін тақырып қандай болады деп ойлайсыздар? </p><p> 3. Тақырып бойынша нені білесіздер және не білгілеріңіз келеді? </p><p> Мақсатты нақтылау «ББҮ» кестесі Білемін Білгім келеді Үйрендім Оқу мақсаты анықталды. </p> | \сурет қиындысы кесте |
Сабақтың ортасы (11мин 5 мин 7 мин 9 мин) |
<p>Сабақтың мазмұнын ашу – Оқулықпен жұмыс«топтық тапсырма) бет 123-126 </p><p> «ИНСЕРТ» әдісі Оқуға, түртіп алу – 6 мин </p><p> Өзара түсіндіру – 5 мин </p><p> Қалыптастырушы бағалау: «Келісемін», келіспеймін»әдісі </p><p> «Тәжірибелік тапсырма» 1.Тапсырма әр түрлі өткізгіштер жалғанған тізбек, осы тәжірибе арқылы Ом заның және өлшем бірлігін анықтау.</p><p> Қалыптастырушы бағалау: ауызша кері байланыс -Ең бастысы сіз не білдіңіз?</p><p> -Есіңізде не қалды? </p><p> -Қандай сұрақ түсініксіз болды. ? </p><p> Есептер шығару </p><p> 1-топҰштарына 12в кернеу берілген, кедергісі 600ом ресостатын ток күшін анықтаңдар? 2- топТок күшінің кернеуге тәуелділік графигі бойынша өткізгіштін ұштарындағы кернеудің мәнің анықтаңдар </p><p> 3- топ Өткізгіштен 0,40 А ток өткенде өткізгіштің ұштарындағы кернеу 8 В болды. Өткізгіштің кедергісі неге тең Қалыптастырушы бағалау: бағалау критерийлері мен дескрипторлар арқылы мұғалімнің кері байланысы </p><p> Шығармашылық тапсырма .</p><p>«Жарнама» әдісі Хабарлама дайындау 1-топ «Адам ағзасына тоқтың әсері» </p><p> 2 топ «Электрлік балықтар» </p><p> 3 топ « Найзағылар туралы» </p><p> Қалыптастырушы бағалау: «Мадақтау сэндвичі» әдісі арқылы критерийлер мен дескрипторларға сүйеніп кері байланыс өзара бағалау жүреді </p> | <p>Карточка, таныстырылым, график </p><p> АКТ постер маркер </p> |
Сабақтың аяғы |
<p>Рефлексия </p><p>«ББҮ» кестес</p><p>і Білемін Білгім келеді Үйрендім</p><p> Үй жұмысына тапсырма </p> |
Пікірлер(0)