Табиғат тағлымы

Хамитова Кымбат Нургалиевна
Хамитова Кымбат Нургалиевна
Ақмола
Көкшетау
Енбекшильдерская средняя школа
Әдебиеттік оқу
Сынып:
3-сынып
Бөлім:
Жанды табиғат
Тақырып:

Табиғат тағлымы

19.02.2020
21
PDF жүктеу WORD жүктеу
Оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтемеу): <p>3.2.4.1 - өлең, мысал, нақыл сөз, аңыз, бата, әңгіменің жанрлық ерекшеліктерін анықтау;</p><p>3.2.6.1 - кейіпкердің іс-әрекеті, мінез-құлқының өзгеру себептерін мәтіннен дәлелдер келтіріп бағалау;</p><p>3.1.2.1 - шығарманың мазмұнын бірлесе құрастырған жоспар бойынша немесе өз сөзімен толық, таңдауына қарай мазмұндау, сахналау;</p>
Сабақтың мақсаты: шығарманың мазмұнын бірлесе құрастырған жоспар бойынша немесе өз сөзімен толық таңдауына қарай&nbsp; мазмұндау, сахналау; Кейіпкердің іс-әрекеті, мінез құлқының өзгеру себептерін мәтіннен дәлелдер келтіріп бағалау;
Тілдік мақсаттар: Шегіртке, құмырсқа;
Күтілетін нәтиже: <p><b>Барлық оқушылар: </b>шығарманың мазмұнын өз сөзімен толық мазмұндайды, сахналайды, мысал жанрлық ерекшеліктерін анықтайды, кейіпкердің іс-әрекетіне баға береді.</p><p><b>Көптеген оқушылар: </b><span style="background-color: rgb(255, 255, 255);">мысалдың басты белгілерін біледі, түсінеді, кейіпкердің іс-әрекетіне баға береді.</span></p><p><span style="background-color: rgb(255, 255, 255);"><b>Кейбір оқушылар:</b> шығарманы сахналайды</span></p>
Бағалау критерийлері: <p>* шығарманың мазмұнын өз сөзімен толық мазмұндайды, сахналайды, мысал, жанрлық ерекшеліктерін анықтайды, кейіпкердің іс-әрекетіне баға береді;</p><p>* мысалдың басты белгілерін біледі, түсінеді, кейіпкердің іс-әрекетіне баға береді;</p><p>* шығарманы сахналайды;</p>
Құндылықтарды дарыту: Еңбектену арқылы мақсатқа жетуге болады.
АКТ-ны қолдану дағдылары: Интербелсенді тақта, шығарылған суреттер
Пәнаралық байланыс: Дүниетану, Жаратылыстану
Бастапқы білім: С.Бегалин. Есеннің кірпісі

Сабақ барысы

Сабақ кезеңдері Жоспарланған іс-әрекет Ресурстар

Сабақтың басы

(10 минут)

<p><b>1. Ұйымдастыру кезеңі.</b></p><p>Оқушылармен амандасу.</p><p><b>Шаттық шеңбері: "Айна әдісі"</b></p><p><b>Мақсаты: </b>оқушылардың өздеріне деген көзқарастарын білу, оқушылар айнаға қарап өздері жайлы мәлімет береді.</p><p><b>2. "Өрмекші торы" әдісі </b>бойынша үй жұмысын сұрау.</p><p><b>Мақсаты: </b>оқушылар өткен тақырып бойынша бір-біріне сұрақ қою арқылы жіпті кезек-кезек ұсынып отырады.</p><p><b>3. Топқа бөлу: </b>оқушылардың аттары жазулы тұрған таяқшалар арқылы 3 топқа бөлу.</p> <p><br></p><p><br></p><p><br></p><p><br></p><p><br></p><p><br></p><p>Айна</p><p><br></p><p><br></p><p>Жіп</p><p><br></p><p><br></p><p>Аттары жазылған таяқшалар</p><p><br></p><p><br></p><p><br></p>

Сабақтың ортасы

(20 минут, 3 минут сергіту сәті)

<p><b>"Ұшқыр ой" әдісі</b></p><p><b>Мақсаты: </b>оқушылар тез, жылдам, нақты жауап беру керек.</p><p>Жұмбақты шеш:</p><p>1) Қатар-қатар қара нан,</p><p>Аспанменен бара-бар.</p><p>Алды биік, арты жар. (Құмырсқа)</p><p>2) Ат басты, Арқар мүйізді,</p><p>Бөрі кеуделі, Бөкен санды,</p><p>Қос қанатты, құмырсқа ізді. Ол не? (Шегіртке)</p><p><b>Ауызша бағалау: "</b>Керемет! Жарайсың!"</p><p><br></p><p><b>Сабақтың тақырыбын болжау.</b></p><p><b>"Сұрақ-жауап" әдісі.</b></p><p><b>Мақсаты:</b> сабақтың тақырыбын болжау арқылы ашық, жабық сұрақтар қойып, тілдік дағдыларын қалыптастырып, оқуға тарту.</p><p>Оқушыларға қозғау салып, ойлануына түрткі болу.</p><p>- Сонымен, бүгін не жайында білетін боламыз?</p><p>Сурет бойынша берілген сұрақтарға жауап беріп, оқылатын мәтін не туралы екенін болжап көрейік.</p><p>- Шегіртке мен құмырсқаның не екенін білесіңдер ме?</p><p>- Оларды қайдан кездестіруге болады?</p><p>- Суретте қайсысы құмырсқа? Қайсысы шегіртке?</p><p>- Суретте нелерді көріп тұрсың?</p><p>- Жылдың қай мезгілі бейнеленген?</p><p>- Құмырсқаның киімі қандай? Шегірткенің ше?</p><p>- Шегірткенің көңіл-күйі қандай деп ойлайсың? Неліктен?</p><p><br></p><p><b>Топтық жұмыс: "Ой қозғау" әдісі.</b></p><p><b>Мақсаты: </b>ынталандырудағы танымдық тәсілдің бірі.</p><p>І топ: Оқулықтағы мәліметті пайдаланып, Абай туралы кластер құрау.</p><p>ІІ топ: Оқулықтағы 6-тапсырма. Кейіпкерлердің іс-әрекетіне баға береді.</p><p>ІІІ топ: Мысалды сахналау.</p><p><b>Жұлдызша арқылы бағалау</b></p><p>Жасыл түс - 5</p><p>Сары түс - 4</p><p>Қызыл түс -3</p><p><br></p><p><b>Сергіту сәті: "Қызыл өрік"</b></p><p>Әуен ырғағымен билейді.</p><p><br></p><p><b>Жұптық жұмыс. Тапсырма. "Ойлан,жұптас, бөліс" әдісі.</b></p><p><b>Мақсаты: </b>оқушылар берілген тапсырманы ойланып, жұптасып, топпен бөлісіп орындайды.</p><p>І топ: Мысалдан кейіпкерлерге қатысты сөздерді тауып жаз.</p><p>ІІ топ: Мысалға сүйеніп, кейіпкерлерді салыстыра сипаттап жаз.</p><p>ІІІ топ: Мысалды талда.</p><p><b>"Бас бармақ" арқылы бағалау</b></p><p><b><br></b></p><p><b>Жеке жұмыс.</b></p><p>ҚБ ретінде:</p><p>Шегіртке сияқты-------------болмау</p><p>Құмырсқа сияқты----------болу</p><p><b>Көңілді смайлик арқылы бағалау</b></p> <p>интербелсенді тақта</p><p>құмырсқа мен шегірткенің суреті</p><p><br></p><p>оқулық</p><p><br></p><p>интербелсенді тақта</p><p><br></p><p>А4 қағазы, маркер</p><p><br></p><p>Дәптермен жұмыс</p>

Сабақтың соңы

(5 минут)

<p><b>Үй тапсырмасы: </b>"Еңбек түбі - береке" тақырыбында мақал жаттау.</p><p>Қосымша: хрестоматиядан "Түлкі мен қырғауыл" ертегісін оқу. Кейіпкерлердің іс-әрекетіне баға беру.</p><p><br></p><p><b>"БББ" кестесі әдісі</b></p><p>"Білемін.Білдім.Білгім келеді"</p> БББ кестесі

Рефлексия

(2 минут)

<p><b>Рефлексия: Кері байланыс.</b></p><p><b>Мақсаты: </b>Бүгінгі сабақты қорытындылау.</p><p>- Бүгінгі сабағымыздың мақсатына жеттік пе? (оқушылардан сұрау)</p><p>- Қалай жеттік? Не істедік?</p><p><b>Ауызша бағалау.</b></p><p>"Бәрекелді! Жарайсыңдар!"</p>

Пікірлер(0)