Табиғат тағлымы

Сулейменова Айнаш Темирбаевна
Сулейменова Айнаш Темирбаевна
Ақмола
Көкшетау
Енбекшильдерская средняя школа
Әдебиеттік оқу
Сынып:
3-сынып
Бөлім:
Жанды табиғат
Тақырып:

Табиғат тағлымы

19.02.2020
21
PDF жүктеу WORD жүктеу
Оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтемеу):

3.2.4.1 - өлең, мысал, нақыл сөз, аңыз, бата, әңгіменің жанрлық ерекшеліктерін анықтау;

3.2.6.1 - кейіпкердің іс-әрекеті, мінез-құлқының өзгеру себептерін мәтіннен дәлелдер келтіріп бағалау;

3.1.2.1 - шығарманың мазмұнын бірлесе құрастырған жоспар бойынша немесе өз сөзімен толық, таңдауына қарай мазмұндау, сахналау;

Сабақтың мақсаты:

шығарманың мазмұнын бірлесе құрастырған жоспар бойынша немесе өз сөзімен толық таңдауына қарай  мазмұндау, сахналау; Кейіпкердің іс-әрекеті, мінез құлқының өзгеру себептерін мәтіннен дәлелдер келтіріп бағалау;

Тілдік мақсаттар:

Шегіртке, құмырсқа;

Күтілетін нәтиже:

Барлық оқушылар: шығарманың мазмұнын өз сөзімен толық мазмұндайды, сахналайды, мысал жанрлық ерекшеліктерін анықтайды, кейіпкердің іс-әрекетіне баға береді.

Көптеген оқушылар: мысалдың басты белгілерін біледі, түсінеді, кейіпкердің іс-әрекетіне баға береді.

Кейбір оқушылар: шығарманы сахналайды

Бағалау критерийлері:

* шығарманың мазмұнын өз сөзімен толық мазмұндайды, сахналайды, мысал, жанрлық ерекшеліктерін анықтайды, кейіпкердің іс-әрекетіне баға береді;

* мысалдың басты белгілерін біледі, түсінеді, кейіпкердің іс-әрекетіне баға береді;

* шығарманы сахналайды;

Құндылықтарды дарыту:

Еңбектену арқылы мақсатқа жетуге болады.

АКТ-ны қолдану дағдылары:

Интербелсенді тақта, шығарылған суреттер

Пәнаралық байланыс:

Дүниетану, Жаратылыстану

Бастапқы білім:

С.Бегалин. Есеннің кірпісі

Сабақ барысы

Сабақ кезеңдері Жоспарланған іс-әрекет Ресурстар

Сабақтың басы

(10 минут)

1. Ұйымдастыру кезеңі.

Оқушылармен амандасу.

Шаттық шеңбері: "Айна әдісі"

Мақсаты: оқушылардың өздеріне деген көзқарастарын білу, оқушылар айнаға қарап өздері жайлы мәлімет береді.

2. "Өрмекші торы" әдісі бойынша үй жұмысын сұрау.

Мақсаты: оқушылар өткен тақырып бойынша бір-біріне сұрақ қою арқылы жіпті кезек-кезек ұсынып отырады.

3. Топқа бөлу: оқушылардың аттары жазулы тұрған таяқшалар арқылы 3 топқа бөлу.







Айна



Жіп



Аттары жазылған таяқшалар




Сабақтың ортасы

(20 минут, 3 минут сергіту сәті)

"Ұшқыр ой" әдісі

Мақсаты: оқушылар тез, жылдам, нақты жауап беру керек.

Жұмбақты шеш:

1) Қатар-қатар қара нан,

Аспанменен бара-бар.

Алды биік, арты жар. (Құмырсқа)

2) Ат басты, Арқар мүйізді,

Бөрі кеуделі, Бөкен санды,

Қос қанатты, құмырсқа ізді. Ол не? (Шегіртке)

Ауызша бағалау: "Керемет! Жарайсың!"


Сабақтың тақырыбын болжау.

"Сұрақ-жауап" әдісі.

Мақсаты: сабақтың тақырыбын болжау арқылы ашық, жабық сұрақтар қойып, тілдік дағдыларын қалыптастырып, оқуға тарту.

Оқушыларға қозғау салып, ойлануына түрткі болу.

- Сонымен, бүгін не жайында білетін боламыз?

Сурет бойынша берілген сұрақтарға жауап беріп, оқылатын мәтін не туралы екенін болжап көрейік.

- Шегіртке мен құмырсқаның не екенін білесіңдер ме?

- Оларды қайдан кездестіруге болады?

- Суретте қайсысы құмырсқа? Қайсысы шегіртке?

- Суретте нелерді көріп тұрсың?

- Жылдың қай мезгілі бейнеленген?

- Құмырсқаның киімі қандай? Шегірткенің ше?

- Шегірткенің көңіл-күйі қандай деп ойлайсың? Неліктен?


Топтық жұмыс: "Ой қозғау" әдісі.

Мақсаты: ынталандырудағы танымдық тәсілдің бірі.

І топ: Оқулықтағы мәліметті пайдаланып, Абай туралы кластер құрау.

ІІ топ: Оқулықтағы 6-тапсырма. Кейіпкерлердің іс-әрекетіне баға береді.

ІІІ топ: Мысалды сахналау.

Жұлдызша арқылы бағалау

Жасыл түс - 5

Сары түс - 4

Қызыл түс -3


Сергіту сәті: "Қызыл өрік"

Әуен ырғағымен билейді.


Жұптық жұмыс. Тапсырма. "Ойлан,жұптас, бөліс" әдісі.

Мақсаты: оқушылар берілген тапсырманы ойланып, жұптасып, топпен бөлісіп орындайды.

І топ: Мысалдан кейіпкерлерге қатысты сөздерді тауып жаз.

ІІ топ: Мысалға сүйеніп, кейіпкерлерді салыстыра сипаттап жаз.

ІІІ топ: Мысалды талда.

"Бас бармақ" арқылы бағалау


Жеке жұмыс.

ҚБ ретінде:

Шегіртке сияқты-------------болмау

Құмырсқа сияқты----------болу

Көңілді смайлик арқылы бағалау

интербелсенді тақта

құмырсқа мен шегірткенің суреті


оқулық


интербелсенді тақта


А4 қағазы, маркер


Дәптермен жұмыс

Сабақтың соңы

(5 минут)

Үй тапсырмасы: "Еңбек түбі - береке" тақырыбында мақал жаттау.

Қосымша: хрестоматиядан "Түлкі мен қырғауыл" ертегісін оқу. Кейіпкерлердің іс-әрекетіне баға беру.


"БББ" кестесі әдісі

"Білемін.Білдім.Білгім келеді"

БББ кестесі

Рефлексия

(2 минут)

Рефлексия: Кері байланыс.

Мақсаты: Бүгінгі сабақты қорытындылау.

- Бүгінгі сабағымыздың мақсатына жеттік пе? (оқушылардан сұрау)

- Қалай жеттік? Не істедік?

Ауызша бағалау.

"Бәрекелді! Жарайсыңдар!"

Пікірлер(0)