Жақшаларды ашу, ұқсас қосылғыштар

Ешенбаева Акбаян Биргебаевна
Ешенбаева Акбаян Биргебаевна
Түркістан облысы
Шымкент
ЖОМ №78
Математика
Сынып:
6-сынып
Бөлім:
Өрнектер және тепе-теңдіктер
Тақырып:

Жақшаларды ашу, ұқсас қосылғыштар

20.02.2020
146
PDF жүктеу WORD жүктеу
Оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтемеу): 6.2.1.5 жақшаны ашу ережелерін білу; 6.2.1.6 коэффициент, ұқсас мүшелер ұғымдарының анықтамаларын білу;  
Сабақтың мақсаты: <p><b>Барлық оқушылар</b>: жақшаны ашу ережелерін білу;коэффициент ұғымымен танысу, мағынасын білу, ұқсас мүшелерді ажырата білу.</p><p><b>Көптеген оқушылар:</b> Алгебралық өрнектерді өз бетінше жазу; жанама түрде тұжырымдалған есептерді талдау және шығару .&nbsp; &nbsp; &nbsp; </p><p><b>Кейбір оқушылар:&nbsp; </b>&nbsp;Ұқсас мүшелер туралы өз беттерінше есеп құрастырып, өмірмен байланыстыра алады.</p>
Тілдік мақсаттар: Түйінді сөздер мен сөз тіркестері: Өрнектердегі амалдар тәртібі, жақшаны ашу, коэффициент, ұқсас қосылғыштар
Күтілетін нәтиже: Жақшаны ашу ережелерін біледі, ұқсас мүшелерді таба алады
Бағалау критерийлері: <p>- жақшаны ашу ережелерін біледі, таңбалар ережесін пайдаланады;&nbsp;</p><p>- коэффициент, ұқсас мүшелер ұғымдарының анықтамаларын біледі және өрнектерді ықшамдайды;</p><p>- амалдардың орындалу ретін біледі, есептейді, мәнін табады.</p>
Құндылықтарды дарыту: Оқушыларды бәсекелестікке, Отансүйгіштікке тәрбиелеу.
АКТ-ны қолдану дағдылары: Bilimland білім ресрусы көзін пайдалану, видеотүсіндірулер, тесттер, тапсырмаларын орындау
Пәнаралық байланыс: Қазақ тілі, әдебиеттік оқу, информатика&nbsp;
Бастапқы білім: Әріпті өрнек, санды өрнек, амалдарды орындау тәртібі

Сабақ барысы

Сабақ кезеңдері Жоспарланған іс-әрекет Ресурстар

Сабақтың басы

(8 минут)

<p>1. Ұжымдық шешім. «Өз тобыңды тап» ойыны Топтарға әртүрлі сандар және жемістер, фигуралар салынған парақшалар ұсынылады, оқушылар өз тобын табады. • Ұқсас мүшелерді оқиды, зерттейді • тағы қандай амалдар құрастыруға болатынын ойластырады, дәлелдейді; Топтар өздерінің таңдауын түсіндіреді.</p><p> -Балалар, қалай ойлайсыңдар, бүгінгі сабақта не істейміз?</p><p> -Қандай жетістіктерге қол жеткіземіз? /оқушылардың жауаптарын тыңдау/ </p><p> Топ ережесі. Топ басшысын сайлау Оқушылармен бүгінгі күннің тақырыбы мен мақсатын анықтап сабақ барысында жетуге тырысу.</p><p><b> Үй тапсырмасын тексеру: </b>№661 есеп, есепке критерий қоя отырып, дескриптор бойынша бағалау.Әр дұрыс жауапқа бір баллдан есептейді. Барлығы 9 балл.&nbsp;&nbsp;</p>

Сабақтың ортасы

(27)

<p>Ой қозғау. “Лото “ ойыны Коэффициент дегеніміз не? Кестеден коэффициенттері 3-ке еселік әріптерді қосып оқып, сөз құрау.&nbsp;&nbsp;</p><p>&nbsp; Қандай сөз шықты? «Jaqshany ashy`». </p><p>Оқушылар сандарды ретімен айтады, 3-ке еселік сан және әріп сәйкес келген оқушыға 1 балл беріледі. Жұлдызшалар беріледі.</p><p><span style="background-color: rgb(107, 173, 222);"> bilimland.kz/kk/subject/matematika/6-synyp/zhaqshalardy-ashu-ortaq-kobejtkishti-zhaqsha-syrtyna-shyharu </span></p><p><b> Жеке жұмыс:</b> Bilimland.kz сайты арқылы тақырыпты қайталау, тест сұрақтарына жауап береді. Өз білімдерін тексереді.&nbsp;</p><p><b> Оқулықпен жұмыс</b>. Оқулықтан №662 есепті жұп болып шығарады. Топ басшы есепке критерий айтып, дескриптор бойынша бағалайды. Критерий: Жақшаны ашады, өрнектерді ықшамдауды орындайды. Дескриптор: - Жақшаны ашу ережесіне біледі: - Рационал сандарға амалдар қолдана алады. Бірін бірі бағалау бас бармақ арқылы Алгебралық өрнектердің геометриялық мағынасын түсіндіру мақсатында төмендегі видеотүсіндіруді көрсетемін: </p><p> https://bilimland.kz/kk/subject/matematika/6-synyp/zhaqshalardy-ashu-ortaq-kobejtkishti-zhaqsha-syrtyna-shyharu?mid=ed3ada21-9ee4-11e9-a361-1f1ed251dcfe </p><p> Сергіту сәті: Топты қайта құру, яғни берілген кеспеқағаздардағы өрнектердің коэффициенттері бойынша топтар құрамын қайта өзгертеді. </p><p><b> Топпен жұмыс</b>. Есептің шартына сәйкес рөлдік ойын құрастырады, есепті шығарады, түсіндіреді. </p><p> 1- топ. №664 есепті шығарады </p><p> 2- топ. №665 есепті шығарады</p><p> 3- топ.№666 есепті шығарады</p><p> Критерий: Есептің шығару өрнегін құрастырады, мәнін табады. </p><p> Дескриптор: - Алгебралық өрнек құрастырады; - Әріпті өрнектің мәнін табады. -рөлдік ойын құрастыра біледі; - актерлік шеберліктерін бағалау. Жұмыстарын тексеру ,кері байланыс беру Жарайсын!!Өте жақсы ! Керемет! «Шапалақ» арқылы бағалау </p><p><br></p><p><b> Сынып дарабозын анықтау:</b>«1минуттық эстафета» деп аталады. Төмендегі сөздердің ішінен сандарды тауып, алгебралық өрнек құрастырады: Тон, алтын, тоғызқұмалақ, кекіл, жүзім, алтыбақан, қонақ, үшкір, бірқазан, жетістік, сегізкөз, Алтынбек, бірлік. Белгіленген уақыт аралығында қанша тура теңдік құра алатынын анықтау. Бірін –бірі бағдаршам арқылы бағалайды&nbsp;&nbsp;</p> <p>сурет 1</p><p><br></p><p><br></p><p>https://bilimland.kz/kk/subject/matematika/6-synyp/zhaqshalardy-ashu-ortaq-kobejtkishti-zhaqsha-syrtyna-shyharu?mid=ed3ada21-9ee4-11e9-a361-1f1ed251dcfe&nbsp;</p>

Сабақтың соңы

(2минут)

<p><b>Үй тапсырмасы</b>. Үш деңгейде беру 1-деңгей- 183 бет №663 2-деңгей -184бет №171 3-деңгей –Көбейтудің үлестірімділік қасиетін зерттеу, дәлелдеу жұмыстарын жүргізу.&nbsp;&nbsp;<br></p>

Рефлексия

(3 минут)

Кері байланыс . Еркін микрофон Әр топ бугінгі сабақ туралы өз ойларын ортаға салу

Файлдар:

Файлды ару 6-сынып математика

Пікірлер(0)