Екі таңбалы санды бір таңбалы санға жазбаша көбейту.

Дильмагамбетова Асия Гизатовна
Дильмагамбетова Асия Гизатовна
Ақтөбе
Жамбыл
Жамбылская ОШ
Математика
Сынып:
3-сынып
Бөлім:
Жазбаша көбейту және бөлу
Тақырып:

Екі таңбалы санды бір таңбалы санға жазбаша көбейту.

20.02.2020
937
PDF жүктеу WORD жүктеу
Оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтемеу): 3.1.2.10 екі таңбалы сандарды бір таңбалы санға жазбаша көбейту алгоритмдерін қолдану; Қазақ хандығының негізін қалаушылардың бірі Қасым хан туралы меңгерту.  
Сабақтың мақсаты: Барлық оқушылар: Екі таңбалы сандарды бір таңбалы санға жазбаша көбейтуді орындай алады.Қасым хан туралы толық мәлімет алады. Көптеген оқушылар: Екі таңбалы санды бір таңбалы санға көбейту тапсырмаларында есептеуді орындайды. Кейбір оқушылар: Оқулықта берілген тапсырмаларды өз бетінше орындайды.  
Тілдік мақсаттар: <p>Пәндік лексика және терминология </p><p> Қамтиды: </p><p>көбейту, көбейткіш, туынды;</p><p> • түсіндіру, есептеу, анықтау;</p><p> • алғашқы, одан кейін, келесі, алдыңғы, соңғы; </p><p> • бастау ... онда ... соңында ... </p><p> Талқылауға арналған сұрақтар: </p><p> • Сіздің дұрыстығыңызға қалай сенім арта аламыз?</p><p> • Алдыңғы әрекетті қалай табуға болады? Неліктен екенін айта аласыз ба…?</p><p> • …біздің бұл әрекетті ең алдымен орындауымыз керек пе? </p><p> • … жауап (…) мәнінен жоғары болу керек пе? </p><p> • .... көбейтуді орындау алгоритмін қатал ұстану керек пе? Қалай екенін айта аласыз ба…?</p><p> • көбейтуді орындаудың дұрыстығын қалай білемін? </p><p> Жазбаша тапсырма: </p><p> • «Бағанды» көбейтуді орындау алгоритмін құрастыру және жазу&nbsp;&nbsp;</p>
Күтілетін нәтиже: Кестедегі және ауызша кестеде жоқ көбейтуді орындау. Екі таңбалы санды бір таңбалы санға көбейту тапсырмаларында есептеуді орындайды.
Бағалау критерийлері: Екі таңбалы санды бір таңбалы санға көбейту тапсырмаларында есептеуді орындайды.Құлындармен өзін-өзі бағалау.
Құндылықтарды дарыту: Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне ; Бір-бірінің пікірін тыңдауға тәрбиелеу&nbsp; &nbsp;
АКТ-ны қолдану дағдылары: Интернет-ресурстар, дерекқордан және интернеттен сабаққа қатысты ақпаратты іздеу,интербелсенді тақта;
Пәнаралық байланыс: Тарих,Музыка
Бастапқы білім: Кестедегі және ауызша кестеде жоқ көбейтуді орындау. Екі таңбалы санды бір таңбалы санға көбейту тапсырмаларында есептеуді орындайды.

Сабақ барысы

Сабақ кезеңдері Жоспарланған іс-әрекет Ресурстар

Сабақтың басы

<p>Психологиялық ахуал қалыптастыру. Оқушылармен амандасу түгендеу. </p><p> Білу </p><p> Сабақтың тақырыбын ашу. «Ойлан.бірік,бөліс» әдісі Ал енді оқушылар тақтадағы суреттерге байланысты ойланып,ойымызды біріктіріп,бүгінгі сабақтың тақырыбын тауып бөлісейік. </p><p> Үй тапсырмасын тексеру.(Cлайд арқылы тексеру)&nbsp;&nbsp;</p> құлындар&nbsp; арқылы бағалауф

Сабақтың ортасы

<p>Түсіну</p><p>Видеоролик.(Қасым хан туралы)</p><p> Ұжымдық жұмыс. Көбейтуді орындап,мәнін кему ретімен орналастырып,Қасым ханның шығарған заңын табады.</p><p> Қасым ханның қасқа жолы 32*3 44*2 23*3 12*3 96 88 69 36 Қолдану </p><p> Топтық жұмыс.(Мәтін есеп) </p><p> 1-топ.Қазақ халқының тарихы туралы фильмді шілде айында 43 адам көрді.Ал тамыз айында одан 2 есе артық адам көрді.Барлығы неше адам фильм көрді? </p><p> Шешуі: 43*2=86 43+86=129 </p><p> 2-топ.Кітапханада қазақ халқының тарихы туралы 14 кітап бар еді.Одан 3 есе артық жаңа кітап әкелінді.Кітапханада барлығы неше кітап болды? </p><p> Шешуі:14*3=42 14+42=56 </p><p> Талдау</p><p> Жұптық жұмыс «Пазл» әдісі Өрнектердің мәнін табу арқылы жер атауларын құрастыру.</p><p> СЫ ҒА НАҚ 41*2=82 43*2=86 13*3=39</p><p> САУ РАН 22*4=88 34*2=68</p><p> СА РАЙ ШЫҚ 33*3=99 24*2=48 14*4=56</p><p> Сергіту сәті (Қара жорға,батырлар биі)</p><p> Жинақтау </p><p> Деңгейлік тапсырма </p><p> Бағалау </p><p> Жеке жұмыс Есепті бағандау әдісімен шығару. 1. 31*2=62 2. 13*2=26 3. 21*4=84 4. 14*2=28 5. 32*2=64 6. 11*3=33 7. 22*2=44 8. 10*6=60 9. 15*3=45 10. 28*2=56 11. 35*2=70 12. 19*4=76 </p><p> Енді бүгінгі сабақтағы тапсырмалар бойынша жинаған ұпайларымызды санап,өз-өзімізді бағалайық.&nbsp;&nbsp;</p> Жебе арқылы тапсырмалар беру

Сабақтың соңы

<p>Кері байланыс </p><p> Қылыш- сабақты түсіндім</p><p> Шоқпар- пайдалы болды </p><p> Айбалта-түсінік болған тұсы болды</p><p> Енді осы қарулар арқылы бүгінгі сабақтан алған әсерлерімізді қалқанға орналастырайық. </p><p> Үйге тапсырма №7 есеп (52 бет)&nbsp;&nbsp;</p>

Рефлексия

Сабақ мақсаттары /оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?&nbsp;&nbsp;

Пікірлер(0)