Натюрморт өнері
Көркем еңбек
Сынып:
5-сынып
Бөлім:
Визуалды өнер
Тақырып:
Натюрморт өнері
24.02.2020
40
8
Оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтемеу): | 5.1.5.2 – Шығармашылық идеяларды іске асыру үшін нобайлар орындау. |
Сабақтың мақсаты: | -Шығармашылығын ұштау үшін нобайлар салуды үйрету. |
Бағалау критерийлері: | Білім алушы: - Нобай сала алады. - Түрлі техникаларда натюрморт құра біледі. - Қарапайым натюрморт сала алады. |
Пәнаралық байланыс: | Тарих,қазақ тілі,орыс тілі,ағылшын |
Сабақ барысы
Сабақ кезеңдері | Жоспарланған іс-әрекет | Ресурстар |
---|---|---|
Сабақтың басы |
І. Ұйымдастыру кезеңі - Сыныппен амандасу. Сыныптағы оқушыларды түгендеу. Топқа бөлу. «Кір жаятын жіп» әдісі арқылы. І топ. Жеміс-жидектер суреті. ( Алма,алмұрт,жүзім) ІІ топ. Геометриялық фигуралар. ( Үшбұрыш.призма,конус,шар) Жаңа сабақтың тақырыбымен, мақсатымен таныстыру. Жаңа сабақ бойынша қысқаша мәлімет беру. | |
Сабақтың ортасы |
Бейне жазба. Bilim land - imektep.kz –көркем еңбек-бейнелеу өнерінің жанрлары-натюрморт. Бейне жазба мазмұны бойынша оқушылармен ой бөлісу. Қолдану . Постер жасату. Жалпыға арналған тапсырма. Топтық жұмыс. І топ. Әлем суретшілерінің туындыларын талдау. ІІ топ.Қазақстан суретшілерінің туындыларын талдау. Оқушылар жаңа тақырыпқа сай туындыларды қарай отырып,талдау жасайды..Топ болып қорғайды. - Бұл жұмыстар қандай жанрда орындалған. - Натюрмортттағы ұлттық мән мәтінді қандай элементтер бойынша анықтауға болады. - Натюрморттың нақты бір мәдениетке қатысын ұлттық элемент арқылы анықтау. Тәжірибелік жұмыс.Жеке жұмыс. Бірнеше геометриялық фигурадан композиция құрастыру. Таңдалған композицияны нобай түрінде көрсету. -Заттардың композициялық орналасуын анықтау; -Сызықтық құрылымын табу; -Заттардың құрылысын анықтау; -Түс үйлесімдігін табу. | |
Сабақтың соңы |
Таныстырылым: - Әр оқушы өз жұмыстарын таныстырады; - Бір-бірден сұрақ дайындайды. Бағалау. - Бір-бірінің жұмыстарын таныстырылым барысында сұрақтар қою арқылы бағалайды. |
Файлдар:
Файлды ару
Натюрморт өнері
Пікірлер(0)