Зат есімнің тәуелденуі
Қазақ тілі (Т1)
Сынып:
з-сынып
Бөлім:
Өнер
Тақырып:
Зат есімнің тәуелденуі
24.02.2020
27
0
Оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтемеу): | <p>3.2.4.1 өз бетінше мәтіннің тақырыбын және мұғалімнің көмегімен негізгі ойды анықтау; </p><p>3.4.2.2 тәуелдік жалғауларының қолданысын білу; </p><p>3.1.3.1 түрлі жағдаяттағы (қоғамдық ортада) қатысым әрекеттерде өз сөзін жүйелі түрде жоспарлап, тілдік нормаларды сақтап сөйлеу. </p> |
Сабақтың мақсаты: | <p>Барлық оқушылар жасай алады: •Мәтін мазмұны бойынша пікір білдіруге, өз ойын дәлелдеуге және толық, жүйелі, түсінікті етіп айтуға, ойын жазбаша жеткізуге дағдыланады. </p><p> Оқушылардың көбі жасай алады: • Диалогке қатысады; мұғалімнің көмегімен мәтіндегі негізгі ойды анықтай алады. </p><p> Оқушылардың кейбірі жасай алады: • Берілген тақырып бойынша өз көзқарасын білдіріп, ой қорыту жасай алады. </p> |
Тілдік мақсаттар: | <p>зат есімнің тәуелденуі</p><p>тәуелдік жалғаулары</p><p>зат есімнің жақтары</p> |
Күтілетін нәтиже: | <p>Тәуелдеулі зат есімнің жақтарының жалғауларын білу, ажырату </p><p>Сөйлем ішінен тәуелдік жалғауы жалғанған зат есімді табу</p> |
Бағалау критерийлері: | <p>Тыңдалған мəтін бойынша қойылған сұрақтарға жауап беріп, мəтінде жалпы не туралы айтылғанын түсінеді. </p><p>• Диалогке қатысады; мұғалімнің көмегімен негізгі ойды анықтай алады. </p><p> •Мәтін мазмұны бойынша пікір білдіруге, өз ойын дәлелдеуге және толық, жүйелі, түсінікті етіп айтуға, ойын жазбаша жеткізуге дағдыланады. </p> |
Құндылықтарды дарыту: | <p>Оқуға, білімге деген қызығушылығын арттырып, еңбекке баулу. </p><p>Жеке және топта жұмыс жасай алу, ынтымақтастық. </p> |
АКТ-ны қолдану дағдылары: | Интернет-ресурстар, дерекқордан және интернеттен сабаққа қатысты ақпаратты іздеу; |
Пәнаралық байланыс: | Дүниетану, қазақ тілі. |
Бастапқы білім: | 5-бөлім материалдары оқушылардың 2-сыныпта өткен «Сөз таптары», алдыңғы бөлімде қарастырылған «Сөз құрамы» тақырыптары бойынша игерген дағдылары мен білімдеріне негізделіп меңгертіледі. |
Сабақ барысы
Сабақ кезеңдері | Жоспарланған іс-әрекет | Ресурстар |
---|---|---|
Сабақтың басы (3 минут) |
<p>Жаңа топ құру «Мен басқаның көзімен» </p><p>Ортаға бір оқушыдан кезекпен шығып ,қалған қатысушылар ол жайлы қандай ой- пікірде екенін айтады . </p><p>Оқушы өзін басқаның көзімен қандай адам екенін анықтайды.</p><p>«Жалаулар» арқылы топқа бөлінеді. Оқушыларды қалаған жалауларын алып, 1,2,3 топтарға бөлініп отырады. </p><p>Түймедақ гүлі Ортаға түймедақ гүлі қойылады.</p><p> Балалар, бүгінгі сабақта армандары орындалу үшін түймедақтың бір-бір гүлін жұлып алады Артындағы сандар бойынша топтасады </p><p>Сабақ соңында пікірлерін жазып, қайтадан гүлді қалпына келтіріп кетеді. </p><p>Жұмыс ережесін келісу </p><p>Сабақта бір-бірімізді сыйлаймыз, тыңдаймыз! </p><p>Уақытты үнемдейміз! </p><p> Нақты, дәл жауап береміз! </p><p>Сабақта өзіміздің шапшаңдығымызды, тапқырлығымызды көрсетеміз! </p><p>Сабаққа белсене қатысып, жақсы баға аламыз! </p><p>Алдыңғы білімді еске түсіру (ұжымда) </p><p>3.2.4.1 (Ұ; Т; Қ) Өлеңді оқу. Өлеңге ат қойып, негізгі ойды анықтау. Өз пікірін білдіру. </p><p>40-жаттығу. Өлеңді мәнерлеп оқиды. Өлеңдегі негізгі ойды анықтап, ат қояды. Өлеңге өз пікірлерін білдіреді. </p><p>3.4.2.2 (Ж) Өлеңнің соңғы шумағын көркемдеп жазу. Өлеңнің соңғы шумағын көркемдеп жазады. </p><p>Оқушылардың бас әріп пен кіші әріптің биіктігі мен мөлшерін сақтап, оларды байланыстырып көлбеу және таза жазуы қадағаланып, бағыт беріледі. </p><p>ҚБ: Отшашу арқылы бір-бірін бағалау. Оқу мақсатын таныстыру Күтілетін нәтижені анықтау </p> | <p>Оқушыларды топтарға бөлуге арналған суреттер. </p><p><br></p><p>Сұраққа жауап берген оқушыны мадақтау, толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату. </p><p>Алдыңғы білімді еске түсіру тапсырмалары </p><p>Интерактивті тақта </p> |
Сабақтың ортасы (30минут) |
<p>Ширату тапсырмасы. </p><p> (МК; Ө; Қ) Қарамен жазылған сөздерді сөз құрамына талдау. Өлеңдегі қарамен жазылған сөздерді сөз құрамына талдайды. Қосымшаның сөзге қандай мағына үстеп тұрғанын айтып көреді.</p><p> Өз ойын оқулықта берілген ақпаратпен салыстырады. </p><p>Зат есімнің тәуелденуі туралы игерген білімдерін мысалдар келтіру арқылы бекітеді. </p><p>Ой сергек! Қырғауыл боп ұшамыз, ұшамыз (екі қолымен қанат жасап ұшады). </p><p>Түлкi болып қашамыз, қашамыз (бір орында тұрып жүгіреді). Қырғауылдай тапқыр боп, тапқыр боп, Орнымызға қонамыз (бәрі орындарына отырады). </p><p>3.4.2.2 (Ө; Ұ; Қ) Жұмбақты шешу. Тәуелдеулі зат есімдерді табу. Шығармашылық үзіліс. 41-жаттығу. Жұмбақты оқып, шешуін табады. Тәуелдеулі зат есімдерді тауып, түбір сөздің соңғы дыбысының өзгеру себебін түсіндіреді. Жұмбақтың шешуі: домбыра. Дескриптор: • Тыңдалған мәтін бойынша қойылған сұрақтарға жауап беріп, мәтіннің түрлері мен құрылымдық бөліктерін анықтай алады. </p><p> • Диалогке қатысады; мұғалімнің көмегімен негізгі ойды анықтай алады. </p><p> • Берілген тақырып бойынша ой қорыту жасай алады. Жұмыс дәптеріндегі жазылым тапсырмаларын орындау </p> | <p>Тапсырманы орындаған оқушыны мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату. </p><p>Белсенді оқу тапсырмалары. </p><p><br></p><p>Тапсырманы орындаған оқушыны мадақтау,</p><p>толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату. </p> |
Сабақтың соңы (5 минут) |
3.1.3.1 (МК; Ө; Ұ; Қ) Сөйлеу барысында тілдік нормаларды сақтау. 42-жаттығу. Оқушылардың зейіні оқулықтағы суретке аудартылады. Ы. Алтынсариннің «Кел, балалар, оқылық» өлеңіндегі мазмұны осы суретке сәйкес келетін жолды анықтап, табады. Сол шумақтың мазмұнынан не ұққанын әңгімелеп айтады. 3.4.2.2 (МК; Ө; Ж; Қ) Берілген сөздерді тәуелдену ерекшелігіне қарай топтап жазу. 43-жаттығу. Берілген сөздерді оқиды. Оларды тәуелдену ерекшелігіне қарай топтап жазады. Жұппен жұмыс ұйымдастырылады. Мұғалімнің басшылығымен орындалған жұмысты өзара тексереді. Бір-бірінің қатесін тауып, түзетеді. Жұмыстарын топта жариялап оқиды. ҚБ: Бағдаршам көздері арқылы бір-бірін бағалау. | Тапсырманы орындаған оқушыны мадақтау, толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату. Түрлі түсті суреттері бар журналдар, флипчарт, желім |
Рефлексия (2 минут) |
Рефлексия (жеке,жұпта,топта, ұжымда) Кері байланыс парағы | Оқушылар сабақтан алған әсерлерін кері байланыс парағы тапсырмалары арқылы білдіре алады. |
Пікірлер(0)