К дыбысы мен әрпі

Шуренова Гаухар Сагидуллаевна
Шуренова Гаухар Сагидуллаевна
Ақтөбе
Шұбарқұдық
№3 Шұбарқұдық орта мектебі
Сауат ашу
Сынып:
1-сынып
Бөлім:
Менің отбасым және достарым
Тақырып:

К дыбысы мен әрпі

24.02.2020
24
PDF жүктеу WORD жүктеу
Оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтемеу):


Сөздерді, дыбыстарды орфоэпиялық нормаларға сәйкес дұрыс айту

Сабақтың мақсаты:


Барлығы: Жаңа білімді меңгереді

Көбі: Тақырыпты түсініп, тыңдап, жетекші сұрақтар арқылы талқылайды.

Кейбірі: Алған білімді өмірде қолдана алады.

Тілдік мақсаттар:


К дыбысы мен әрпі

Күтілетін нәтиже:

Сөздерді, дыбыстарды орфоэпиялық нормаларға сәйкес дұрыс айтады


Бағалау критерийлері:


Айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады. 

Нақты сөйлеу арқылы, мәселені түсінгенін көрсете алады

Құндылықтарды дарыту:


Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.

АКТ-ны қолдану дағдылары:


Аудиожазба, таныстырылым

Пәнаралық байланыс:


Музыка сабағы, көркем еңбек, дене шынықтыру

Бастапқы білім:


дыбыстарды қайталау

Сабақ барысы

Сабақ кезеңдері Жоспарланған іс-әрекет Ресурстар

Сабақтың басы

(7 минут)


Біз балдырған баламыз,

Құстай қанат қағамыз.

Дүниені аралап,

Оқып білім аламыз.

Көзді салып қараңыз,

Былай қанат қағамыз

. -Бүгін біз «Ғажайыпстанға саяхатқа»шығамыз. Балапан телеарнасында болатын мультфильмдерді көресіңдер ме

Сабақтың ортасы

(20 минут)


1-тапсырма: «Жел аяқтың»

1-тапсырма: «Жел аяқтың»

2-тапсырма: «Елдостың тапсырмасы»

№1 Өлеңді тыңда. Аудио жазбаны тыңдау

Ата ақылы

. Кім үлкенді тыңдаса,

Кім үлкенді сыйласа, 

Үлкен болған кезінде Сыйлы болмақ өзі де. С.Мәуленов   Бұл өлеңнің авторы С. Мәуленов туралы айту 3-тапсырма: «Аяжанның тапсырмасы» «Галереяға саяхат» ТЖ-әр топқа сурет беру сол суреттердің қарама-қарсы сөздерін тауып алу. (мысалы:кіші-?, ыстық-?,ескі-?)

Сабақтың соңы

(7 минут)

5-тапсырма: «Білімпаз атаның тапсырмасы» (Баннерден жасалған кілемшеге асықты лақтырып, асық қай суретке түссе сол суреттің астындағы сұрақтарға жауап береді.) №4 Суретте бейнеленген заттардың әрқайсысын ата. Бұлардағы ортақ нәрсе не?

1-топ:(  асық осы суретке түссе) Берілген суретке қарап кеспе әріптермен жазу 2-топ:(    асық осы суретке түссе) Ән айту 3-топ:(   асық осы суретке түссе) QR кодтың жазылып тұрған сөзін оқу және суретін салу (ұялы телефонның көмегімен QR-кодының астында жасырынып тұрған сөзді оқу, буынға бөлу) 

Рефлексия

(6 минут)

 Рефлексия

«Ұшақ ұшыру»      (Әртүрлі түстегі ұшақтардың ішінде жапсырылған сөздерді оқып, бүгінгі өткен тақырыптар бойынша оқушылыр сабақты  қорытындылайды)

Пікірлер(0)