Белгісіз азайтқышы бар теңдеуді шешу

Коныратбай Гулжанат Сериккызы
Коныратбай Гулжанат Сериккызы
Ақтөбе
Шұбарши
Шубаршийская средняя школа
Математика
Сынып:
1-сынып
Бөлім:
Теңдік және теңсіздік. Теңдеу
Тақырып:

Белгісіз азайтқышы бар теңдеуді шешу

24.02.2020
1346
PDF жүктеу WORD жүктеу
Оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтемеу): 1.5.2.2   «+», «-», «=», «≠», «>», «<» таңбаларын/ цифрларды, (?) белгісіз сан символын пайдалану
Сабақтың мақсаты: Барлық оқушылар: Теңдеудегі белгісіз азайтқыш&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; бүтіннің&nbsp;&nbsp;&nbsp; белгісіз&nbsp;&nbsp; бөлігі екенін&nbsp; біледі. Көптеген оқушылар: Белгісіз азайтқышы&nbsp; бар теңдеуді&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; шеше&nbsp;&nbsp;&nbsp; алады&nbsp; Кейбір оқушылар:&nbsp; Теңдеуді шешудегі өз іс- әрекетіне&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; түсініктеме&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; бере алады. <br>
Тілдік мақсаттар: Пән бойынша оқыту мақсаты Теңдіктер мен теңсіздіктерді жазу үшін дұрыс математикалық таңбаларды қолданады.&nbsp; Оқытудың тілдік мақсаты Сандар мен шамаларды салыстыруды, және олардың қалай теңдіктер мен теңсіздіктер түзе алатындығын түсіндіреді Пәнге тән лексика мен терминология:&nbsp; Тең, теңдік бүтін, бөлік,азайғыш, азайтқыш, айырма Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:&nbsp; 1.Математикалық&nbsp; өрнектер&nbsp; қалай&nbsp; бөлінеді? 2.Теңдеу&nbsp; деп нені&nbsp; айтады? 3.Теңдеуді&nbsp;&nbsp; шешу&nbsp; дегеніміз&nbsp;&nbsp; не? 4.Белгісіз&nbsp; қосылғышты&nbsp; қалай&nbsp; табамыз? 5. Белгісіз&nbsp; азайтқышты&nbsp; қалай&nbsp; табамыз?&nbsp;&nbsp; 6.Қай есептің жауабын табуда қиналдың? 7.Қай есептің жауабын табу сен үшін жеңіл болды?&nbsp; <br>
Күтілетін нәтиже: Белгісіз азайтқышы бар теңдеуді шеше алады
Құндылықтарды дарыту: Ынтымақтаса&nbsp;&nbsp; бірігіп , ұйымшылдықпен жұмыс жасау&nbsp; <br>
АКТ-ны қолдану дағдылары: Интербелсенді&nbsp;&nbsp; тақта <br>
Пәнаралық байланыс: Сауат ашу, дүниетану , көркем еңбек <br>
Бастапқы білім: Тура және тура емес теңдіктер

Сабақ барысы

Сабақ кезеңдері Жоспарланған іс-әрекет Ресурстар

Сабақтың басы

(8 минут)

Ынтымақтастық атмосферасы&nbsp; Бүгінгі&nbsp; күн&nbsp; терезеден, Бізге&nbsp; міне&nbsp; тұр&nbsp; қарап. Сондай&nbsp;&nbsp; жақсы&nbsp; көңіл-күймен,&nbsp;&nbsp; Басталады&nbsp; бұл&nbsp; сабақ . «Миға&nbsp;&nbsp; шабуыл» әдісі 0+5=5&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; 20+70=90&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; 1+1=2&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; 20+10-5=25 6-0=6&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; 70+20=90&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; 2+1=3&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; 14-(1+5)=8 ( ереже құрастырады)&nbsp; Дәлелдей білуге үйренеді , рефлексиялық ойлау қабілеттері дамиды Топқа сұрақ&nbsp; (үрленген 4шарды 4 оқушы жарады, топтың&nbsp; оқушылары&nbsp; қағаздағы&nbsp; сұрақтарға өз ойларын жеткізеді&nbsp; 1. Математикалық&nbsp; өрнектер&nbsp; қалай&nbsp; бөлінеді?....... 2.Теңдеу&nbsp; деп- ..... 3.Теңдеуді&nbsp;&nbsp; шешу&nbsp; дегеніміз- ..... 4.Белгісіз&nbsp; қосылғышты&nbsp; табу&nbsp; үшін .......&nbsp; КЕРЕМЕТ!!!!! Мадақтау&nbsp; <br>

Сабақтың ортасы

(22 минут)

Олай болса , бүгінгі&nbsp; біздің сабағымыз&nbsp; белгісіз&nbsp; азайтқышы&nbsp; бар&nbsp; теңдеуді&nbsp; шешу Тапсырма: Сөреде&nbsp; қанша&nbsp; кітап&nbsp; қалды? Сөреде&nbsp; 8&nbsp; кітап&nbsp; бар&nbsp; еді.&nbsp; Арман&nbsp; бірнеше кітап&nbsp; алғаннан&nbsp;&nbsp; кейін&nbsp;&nbsp; сөреде&nbsp; 6&nbsp; кітап&nbsp; қалды. Арман&nbsp;&nbsp; сөреден&nbsp; қанша&nbsp; кітап&nbsp;&nbsp;&nbsp; алған? 8-х=6&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; х=8-6&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; х=2 8-2=6 6=6 Егер белгісіз компонент бөлік болса берілген бүтіннен бөлікті азайту&nbsp; керек.&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; 8-х=6&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; айырманың&nbsp; мәні&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; азайтқыш азайғыш Ереже&nbsp; құрастыру :Белгісіз азайтқышты табу үшін азайғыштан айырманы азайту керек.&nbsp; Жарайсыңдар!!!!!!!!!!! Оқулықпен жұмыс&nbsp;&nbsp; «Кір&nbsp; жайғыш» әдісі 9-а= 4&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; 20-с=12&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; 13-у=10&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; 9 – х = 8&nbsp; Кері байланыс&nbsp; 1)&nbsp;&nbsp; &nbsp;Бұл теңдеуде&nbsp; не байқадыңдар?&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; 2)Нелер белгілі? Не белгісіз?&nbsp; (топ мүшелерінің өз тұжырымдары тыңдалады)&nbsp; Бағалау ---бағдаршам&nbsp; Жұптық жұмыс:&nbsp; «Ойлан-жұптас-бөліс» әдісі Бөшкеде 40 литр су бар еді.Гүлдерді суарғаннан&nbsp; кейін бөшкеде 10литр су қалды.Гүлдерді&nbsp; суаруға қанша литр су кетті? І,ІІ -топ: Теңдеу&nbsp; құрастырып&nbsp; шешеді Су&nbsp;&nbsp; &nbsp;Суарды&nbsp;&nbsp; &nbsp;қалды &nbsp;&nbsp; &nbsp;&nbsp;&nbsp; &nbsp; ІІІ,ІҮ -топ: Теңдеу&nbsp; құрастырып шешеді Ілияста 7 кәмпит болған. Ол бірнеше кәмпит жеді. Онда 5 кәмпит&nbsp; қалды.Ілияс неше кәмпит жеді?&nbsp;&nbsp; Кәмпит&nbsp;&nbsp; &nbsp;Жеді&nbsp;&nbsp; &nbsp;Қалды &nbsp;&nbsp; &nbsp;&nbsp;&nbsp; &nbsp; Кері байланыс&nbsp; 1)&nbsp;&nbsp; &nbsp;Сендер теңдеуді&nbsp; қалай құрастырдыңдар?&nbsp; 2)&nbsp;&nbsp; &nbsp;Кезектесіп түсіндіріп бере аласыңдар ма? (Белгісіз&nbsp; азайтқыш-бұл&nbsp; бүтіннің&nbsp; белгісіз&nbsp; бөлігі) Бағалау «Керемет жұп» медальон&nbsp;&nbsp; Сергіту сәті :&nbsp; №2 жұмыс дәптері&nbsp; “Сәйкестендіру”&nbsp; әдісі 45-сабақ&nbsp;&nbsp;&nbsp; Теңдеуді&nbsp; оның&nbsp; жауабымен қосу Бағалау-смайликпен бағаланады Жеке жұмыс&nbsp; «Сандық&nbsp; калейдоскоп» -&nbsp;&nbsp; &nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; - х=3&nbsp;&nbsp; Семантикалық карта&nbsp; 1-түрі: &nbsp;&nbsp; &nbsp;10-х=3&nbsp;&nbsp; &nbsp;15-х=3&nbsp;&nbsp; &nbsp;13-х=3&nbsp;&nbsp; &nbsp;7-х=3 4&nbsp;&nbsp; &nbsp;&nbsp;&nbsp; &nbsp;&nbsp;&nbsp; &nbsp;&nbsp;&nbsp; &nbsp;+ 12&nbsp;&nbsp; &nbsp;&nbsp;&nbsp; &nbsp;+&nbsp;&nbsp; &nbsp;&nbsp;&nbsp; &nbsp; 7&nbsp;&nbsp; &nbsp;+&nbsp;&nbsp; &nbsp;&nbsp;&nbsp; &nbsp;&nbsp;&nbsp; &nbsp; 10&nbsp;&nbsp; &nbsp;&nbsp;&nbsp; &nbsp;&nbsp;&nbsp; &nbsp;+&nbsp;&nbsp; &nbsp; 2-түрі&nbsp; Тест&nbsp; 20-х=3 А)&nbsp; 15&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; Ә)&nbsp; 12&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; Б) 17 + 14-х=3 А)&nbsp; 11 +&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; Ә)&nbsp;&nbsp; 17&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; Б)&nbsp; 13 8-х=3 А) 11&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; Ә)&nbsp; 5 +&nbsp;&nbsp;&nbsp; Б)&nbsp; 83&nbsp; 9-х=3 А) 12&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; Ә)&nbsp; 6+&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; Б)&nbsp; 10&nbsp; Кері байланыс&nbsp; 1)&nbsp;&nbsp; &nbsp;Қай есептің жауабын табуда қиналдың? 2)&nbsp;&nbsp; &nbsp;Қай есептің жауабын табу сен үшін жеңіл болды?&nbsp; Бағалау&nbsp; Дұрыс жауап слайдтан көрсетіледі&nbsp; Барлығын дұрыс шығарған оқушы&nbsp; «Жарайсың!» төсбелгісімен марапатталады <br>

Сабақтың соңы

(8 минут)

&nbsp; Бүгінгі сабақта болған көңіл – күйін&nbsp; жазып&nbsp; іледі. <br>

Рефлексия

(2 минут)

&nbsp;Топтық бағалау-----бағдаршам&nbsp;&nbsp; Жұптық бағалау ----- медальон&nbsp;&nbsp; жұмыс дәптерін&nbsp; бағалау&nbsp; -&nbsp; смайлик&nbsp; Жеке&nbsp; бағалау ----- төсбелгі&nbsp; <br>

Пікірлер(0)