Рационал сандарды салыстыру

Жекебай Дилдаш
Жекебай Дилдаш
Павлодарская
Павлодар
КГП ГП НА ПХВ "ПЕДАГОГИЧЕСКИЙ ВЫСШИЙ КОЛЛЕДЖ ИМЕНИ Б. АХМЕТОВА"
Математика
Сынып:
6-сынып
Бөлім:
Рационал сандар және оларға амалдар қолдану
Тақырып:

Рационал сандарды салыстыру

29.02.2020
312
PDF жүктеу WORD жүктеу
Оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтемеу): <p>6.1.2.8 бүтін сандарды салыстыру; </p><p> 6.1.2.12 рационал сандарды салыстыру;&nbsp;&nbsp;</p>
Сабақтың мақсаты: <p><u>Барлық оқушылар:</u> бүтін сандар мен рационал сандарды 0-мен салыстырады. </p><p><u> Оқушылардыңбасымбөлігі</u>: рационал сандарды координаталық түзуде салыстырады, теріс сандарды салыстырады. </p><p><u> Кейбір оқушылар</u>: тақырыпқа берілген күрделі есептерді шығарады.&nbsp;&nbsp;</p>
Тілдік мақсаттар: <p><u>Оқушылар</u>: - берілген бөлімнің терминдерін қолданаалады;</p><p><u> Негізгі сөздер мен тіркестер:</u> Оң сандар, теріс сандар, координаталық түзу, бірлік кесінді, модуль&nbsp;&nbsp;</p>
Күтілетін нәтиже: интерактивті тақта, мультимедия, интернет кеңістігі, электронды оқулықтарды жатқызамыз.
Бағалау критерийлері: <p>- бүтін сандарды салыстырады; </p><p> - рационал сандарды салыстырады.&nbsp;&nbsp;</p>
Құндылықтарды дарыту: <p>Бір – бірінің пікірлерін құрметтеу, қабылдау. </p><p>Оқушылардың өз беті мен білім алу дағдыларын қалыптастыру.Өзін-өзі жетілдіру.</p>
АКТ-ны қолдану дағдылары:
Пәнаралық байланыс: Жаратылыстану, геометрия
Бастапқы білім: Координаталық сәуле

Сабақ барысы

Сабақ кезеңдері Жоспарланған іс-әрекет Ресурстар

Сабақтың басы

<p>Ұйымдастыру. </p><p> Оқушылар мен амандасу, түгелдеу, сабаққа назарын</p><p>аудару, сабақтың мақсатын айту. </p><p>Үй жұмысын тексеру. </p><p> №299.</p><p> 3) |m|•|n|, мұндағы: m= n=0,75 4)</p><p> |m|•|n|, мұндағы: m=0,56; n=0,14|0,56|꞉|0,14|= 0,56꞉0,14 = 4</p><p> №301. </p><p> 1. 3•|-0,8|+0,9•|6|=3•0,8+0,9•6=2,4+5,4=7,8 </p><p> 2. 3. •│ │+2,4꞉│-3,6│= =1 4. 0,19+|-0,17|•3-|2,4|꞉6 = 0,3= 0,9+0,17•3-2,4꞉1,6 = 0,3 «Біргеойлаймыз» әдісіарқылыбарлықоқушыларортақсұратарқою.</p><p> 1. Координаталықтүзудегеніміз не?</p><p> 2. 0-дің оңжағындағысандарқандайсандар? </p><p> 3. 0-дің сод жағындағысандарқандайсандар?</p><p> 4. Бүтінсандаржиыныдеген не? </p><p> 5. Рационалсандаржиыныдеген не?</p><p> 6. Модуль деген не? </p><p> 7. (0) – неге тең? </p><p> 8. Оң сан модулі неге тең? </p><p> 9. Теріссанныңмодулі неге тең?</p><p> 10. Координаталықтүзусызып А(-2); В(-4); С(-3,5); Д( ); Е(-5) нүктелерінсалыпкөрсет. Үйжұмысынқорытындылау.</p><p> 1) Санныңмодулідегеніміз не? </p><p> 2)Санныңмодуліқалайжазылады? </p><p>3)Теріссанныңмодуліқандайсанменөрнектеледі? 4)Оңсанныңмодуліқандайсанменөрнектеледі?&nbsp;&nbsp;</p>

Сабақтың ортасы

<p>Жаңабілім беру. Білімді өзектендіру. Сабықтың тақырыбын айту және түсіндіру. Тапсырма 1. • Өткен сабақта қандай тақырыптарды оқыдық?</p><p> • Оң және теріс сандар, координата сызығы, қарама-қарсы сандар, санның модулі Тақырып: «Рационал сандардысалыстыру». </p><p> Ынталандыру сұрақтары: </p><p> -Бүгінгі тақырып сіздерге таныс па? </p><p>-Біз қандай сандарды салыстыра аламыз? </p><p> Натурал сандар, ондық және жай бөлшектер</p><p> Оң және теріс сандарды еске түсіру. </p><p> Рационал сандарды салыстыру. </p><p>Координаталық түзубойындаүлкен сан оңжақта, ал оданкіші сан оныңсолжағындакескінделеді. -6 -5 -4 -3 -2 -1 0 1 2 3 4 5 6 7 -3˂-2˂-1˂0˂1˂2˂3˂4˂5 -2&lt;3; 5&gt;-1; -9&gt;-17. «а» - оң сан а &gt; 0 Кез-келгеноң сан 0 денүлкенжәнекез-келгентеріссаннанүлкен. 5 &gt;0; 17 &gt; 0; 19 &gt; 0. Кез-келгентеріс сан 0 денкішіжәнекез-келгеноңсаннанкіші. «в» - теріс сан в &gt; 0 Екітеріссанныңқасысыныңмодулікішіболсасол сан үлкен. -9 &gt; -7; -20 &lt; -3; -100 &lt; -20 мысалы: |-10|&gt;|-4|, егер модуль таңбасыжоқболса -10 &lt; -4 болареді.&nbsp;&nbsp;</p><p><br></p>

Сабақтың соңы

<p>Жаңабілімдібекіту. Оқулықтан №305(ауызша), №306, №307 есептертақтағашығарылады. Сергітусәті. «Демалу» жаттығуынанбастаймыз. Ендешекөзіміздіжұмыпжаттығудыбастаймыз • Демалу - демшығару - үзіліс • 2 ретдемалу - 2 ретдемшығару - үзіліс • 3 ретдемалу - 3 ретдемшығару - үзіліс&nbsp;&nbsp;</p><p><br></p><p>Қалыптастырушыбағалау. 1) (-5) * (-5,7) онда |-5| * |-5,7| 2) (-7) * (-6,3) онда |-7| * |-6,3| 3) (-2) * (-1,25) онда |-2| * |-1,25| 4) (-9) * (-8,7) онда |-9| * |-8,7| Дескриптор:Білімалушы: -рационалсандардысалыстырады&nbsp;&nbsp;</p><p><br></p><p><br></p><p>Үйжұмысын беру. №309, 98-бет&nbsp;&nbsp;</p>

Рефлексия

-Бүгінгісабақты мен үйрендім -Мағанқызықтыболғантұсы -Мен үшінқиындықтуғызды -Сабақтыңұнағанжері -Сабақтағыжұмысымменкөңілімтолады (толмайды)&nbsp;&nbsp;

Файлдар:

Файлды ару рационал сандарды салыстыру

Пікірлер(0)