Рационал сандарды салыстыру

Жекебай Дилдаш
Жекебай Дилдаш
Павлодарская
Павлодар
КГП ГП НА ПХВ "ПЕДАГОГИЧЕСКИЙ ВЫСШИЙ КОЛЛЕДЖ ИМЕНИ Б. АХМЕТОВА"
Математика
Сынып:
6-сынып
Бөлім:
Рационал сандар және оларға амалдар қолдану
Тақырып:

Рационал сандарды салыстыру

29.02.2020
312
PDF жүктеу WORD жүктеу
Оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтемеу):

6.1.2.8 бүтін сандарды салыстыру;

6.1.2.12 рационал сандарды салыстыру;  

Сабақтың мақсаты:

Барлық оқушылар: бүтін сандар мен рационал сандарды 0-мен салыстырады.

Оқушылардыңбасымбөлігі: рационал сандарды координаталық түзуде салыстырады, теріс сандарды салыстырады.

Кейбір оқушылар: тақырыпқа берілген күрделі есептерді шығарады.  

Тілдік мақсаттар:

Оқушылар: - берілген бөлімнің терминдерін қолданаалады;

Негізгі сөздер мен тіркестер: Оң сандар, теріс сандар, координаталық түзу, бірлік кесінді, модуль  

Күтілетін нәтиже:

интерактивті тақта, мультимедия, интернет кеңістігі, электронды оқулықтарды жатқызамыз.

Бағалау критерийлері:

- бүтін сандарды салыстырады;

- рационал сандарды салыстырады.  

Құндылықтарды дарыту:

Бір – бірінің пікірлерін құрметтеу, қабылдау.

Оқушылардың өз беті мен білім алу дағдыларын қалыптастыру.Өзін-өзі жетілдіру.

АКТ-ны қолдану дағдылары:
Пәнаралық байланыс:

Жаратылыстану, геометрия

Бастапқы білім:

Координаталық сәуле

Сабақ барысы

Сабақ кезеңдері Жоспарланған іс-әрекет Ресурстар

Сабақтың басы

Ұйымдастыру.

Оқушылар мен амандасу, түгелдеу, сабаққа назарын

аудару, сабақтың мақсатын айту.

Үй жұмысын тексеру.

№299.

3) |m|•|n|, мұндағы: m= n=0,75 4)

|m|•|n|, мұндағы: m=0,56; n=0,14|0,56|꞉|0,14|= 0,56꞉0,14 = 4

№301.

1. 3•|-0,8|+0,9•|6|=3•0,8+0,9•6=2,4+5,4=7,8

2. 3. •│ │+2,4꞉│-3,6│= =1 4. 0,19+|-0,17|•3-|2,4|꞉6 = 0,3= 0,9+0,17•3-2,4꞉1,6 = 0,3 «Біргеойлаймыз» әдісіарқылыбарлықоқушыларортақсұратарқою.

1. Координаталықтүзудегеніміз не?

2. 0-дің оңжағындағысандарқандайсандар?

3. 0-дің сод жағындағысандарқандайсандар?

4. Бүтінсандаржиыныдеген не?

5. Рационалсандаржиыныдеген не?

6. Модуль деген не?

7. (0) – неге тең?

8. Оң сан модулі неге тең?

9. Теріссанныңмодулі неге тең?

10. Координаталықтүзусызып А(-2); В(-4); С(-3,5); Д( ); Е(-5) нүктелерінсалыпкөрсет. Үйжұмысынқорытындылау.

1) Санныңмодулідегеніміз не?

2)Санныңмодуліқалайжазылады?

3)Теріссанныңмодуліқандайсанменөрнектеледі? 4)Оңсанныңмодуліқандайсанменөрнектеледі?  

Сабақтың ортасы

Жаңабілім беру. Білімді өзектендіру. Сабықтың тақырыбын айту және түсіндіру. Тапсырма 1. • Өткен сабақта қандай тақырыптарды оқыдық?

• Оң және теріс сандар, координата сызығы, қарама-қарсы сандар, санның модулі Тақырып: «Рационал сандардысалыстыру».

Ынталандыру сұрақтары:

-Бүгінгі тақырып сіздерге таныс па?

-Біз қандай сандарды салыстыра аламыз?

Натурал сандар, ондық және жай бөлшектер

Оң және теріс сандарды еске түсіру.

Рационал сандарды салыстыру.

Координаталық түзубойындаүлкен сан оңжақта, ал оданкіші сан оныңсолжағындакескінделеді. -6 -5 -4 -3 -2 -1 0 1 2 3 4 5 6 7 -3˂-2˂-1˂0˂1˂2˂3˂4˂5 -2<3; 5>-1; -9>-17. «а» - оң сан а > 0 Кез-келгеноң сан 0 денүлкенжәнекез-келгентеріссаннанүлкен. 5 >0; 17 > 0; 19 > 0. Кез-келгентеріс сан 0 денкішіжәнекез-келгеноңсаннанкіші. «в» - теріс сан в > 0 Екітеріссанныңқасысыныңмодулікішіболсасол сан үлкен. -9 > -7; -20 < -3; -100 < -20 мысалы: |-10|>|-4|, егер модуль таңбасыжоқболса -10 < -4 болареді.  


Сабақтың соңы

Жаңабілімдібекіту. Оқулықтан №305(ауызша), №306, №307 есептертақтағашығарылады. Сергітусәті. «Демалу» жаттығуынанбастаймыз. Ендешекөзіміздіжұмыпжаттығудыбастаймыз • Демалу - демшығару - үзіліс • 2 ретдемалу - 2 ретдемшығару - үзіліс • 3 ретдемалу - 3 ретдемшығару - үзіліс  


Қалыптастырушыбағалау. 1) (-5) * (-5,7) онда |-5| * |-5,7| 2) (-7) * (-6,3) онда |-7| * |-6,3| 3) (-2) * (-1,25) онда |-2| * |-1,25| 4) (-9) * (-8,7) онда |-9| * |-8,7| Дескриптор:Білімалушы: -рационалсандардысалыстырады  



Үйжұмысын беру. №309, 98-бет  

Рефлексия

-Бүгінгісабақты мен үйрендім -Мағанқызықтыболғантұсы -Мен үшінқиындықтуғызды -Сабақтыңұнағанжері -Сабақтағыжұмысымменкөңілімтолады (толмайды)  

Файлдар:

Файлды ару рационал сандарды салыстыру

Пікірлер(0)