Рационал сандарды салыстыру
Рационал сандарды салыстыру
| Оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтемеу): | 6.1.2.8 бүтін сандарды салыстыру; 6.1.2.12 рационал сандарды салыстыру; |
| Сабақтың мақсаты: | Барлық оқушылар: бүтін сандар мен рационал сандарды 0-мен салыстырады. Оқушылардыңбасымбөлігі: рационал сандарды координаталық түзуде салыстырады, теріс сандарды салыстырады. Кейбір оқушылар: тақырыпқа берілген күрделі есептерді шығарады. |
| Тілдік мақсаттар: | Оқушылар: - берілген бөлімнің терминдерін қолданаалады; Негізгі сөздер мен тіркестер: Оң сандар, теріс сандар, координаталық түзу, бірлік кесінді, модуль |
| Күтілетін нәтиже: | интерактивті тақта, мультимедия, интернет кеңістігі, электронды оқулықтарды жатқызамыз. |
| Бағалау критерийлері: | - бүтін сандарды салыстырады; - рационал сандарды салыстырады. |
| Құндылықтарды дарыту: | Бір – бірінің пікірлерін құрметтеу, қабылдау. Оқушылардың өз беті мен білім алу дағдыларын қалыптастыру.Өзін-өзі жетілдіру. |
| АКТ-ны қолдану дағдылары: | |
| Пәнаралық байланыс: | Жаратылыстану, геометрия |
| Бастапқы білім: | Координаталық сәуле |
Сабақ барысы
| Сабақ кезеңдері | Жоспарланған іс-әрекет | Ресурстар |
|---|---|---|
|
Сабақтың басы |
Ұйымдастыру. Оқушылар мен амандасу, түгелдеу, сабаққа назарын аудару, сабақтың мақсатын айту. Үй жұмысын тексеру. №299. 3) |m|•|n|, мұндағы: m= n=0,75 4) |m|•|n|, мұндағы: m=0,56; n=0,14|0,56|꞉|0,14|= 0,56꞉0,14 = 4 №301. 1. 3•|-0,8|+0,9•|6|=3•0,8+0,9•6=2,4+5,4=7,8 2. 3. •│ │+2,4꞉│-3,6│= =1 4. 0,19+|-0,17|•3-|2,4|꞉6 = 0,3= 0,9+0,17•3-2,4꞉1,6 = 0,3 «Біргеойлаймыз» әдісіарқылыбарлықоқушыларортақсұратарқою. 1. Координаталықтүзудегеніміз не? 2. 0-дің оңжағындағысандарқандайсандар? 3. 0-дің сод жағындағысандарқандайсандар? 4. Бүтінсандаржиыныдеген не? 5. Рационалсандаржиыныдеген не? 6. Модуль деген не? 7. (0) – неге тең? 8. Оң сан модулі неге тең? 9. Теріссанныңмодулі неге тең? 10. Координаталықтүзусызып А(-2); В(-4); С(-3,5); Д( ); Е(-5) нүктелерінсалыпкөрсет. Үйжұмысынқорытындылау. 1) Санныңмодулідегеніміз не? 2)Санныңмодуліқалайжазылады? 3)Теріссанныңмодуліқандайсанменөрнектеледі? 4)Оңсанныңмодуліқандайсанменөрнектеледі? |
|
|
Сабақтың ортасы |
Жаңабілім беру. Білімді өзектендіру. Сабықтың тақырыбын айту және түсіндіру. Тапсырма 1. • Өткен сабақта қандай тақырыптарды оқыдық? • Оң және теріс сандар, координата сызығы, қарама-қарсы сандар, санның модулі Тақырып: «Рационал сандардысалыстыру». Ынталандыру сұрақтары: -Бүгінгі тақырып сіздерге таныс па? -Біз қандай сандарды салыстыра аламыз? Натурал сандар, ондық және жай бөлшектер Оң және теріс сандарды еске түсіру. Рационал сандарды салыстыру. Координаталық түзубойындаүлкен сан оңжақта, ал оданкіші сан оныңсолжағындакескінделеді. -6 -5 -4 -3 -2 -1 0 1 2 3 4 5 6 7 -3˂-2˂-1˂0˂1˂2˂3˂4˂5 -2<3; 5>-1; -9>-17. «а» - оң сан а > 0 Кез-келгеноң сан 0 денүлкенжәнекез-келгентеріссаннанүлкен. 5 >0; 17 > 0; 19 > 0. Кез-келгентеріс сан 0 денкішіжәнекез-келгеноңсаннанкіші. «в» - теріс сан в > 0 Екітеріссанныңқасысыныңмодулікішіболсасол сан үлкен. -9 > -7; -20 < -3; -100 < -20 мысалы: |-10|>|-4|, егер модуль таңбасыжоқболса -10 < -4 болареді. |
|
|
Сабақтың соңы |
Жаңабілімдібекіту. Оқулықтан №305(ауызша), №306, №307 есептертақтағашығарылады. Сергітусәті. «Демалу» жаттығуынанбастаймыз. Ендешекөзіміздіжұмыпжаттығудыбастаймыз • Демалу - демшығару - үзіліс • 2 ретдемалу - 2 ретдемшығару - үзіліс • 3 ретдемалу - 3 ретдемшығару - үзіліс Қалыптастырушыбағалау. 1) (-5) * (-5,7) онда |-5| * |-5,7| 2) (-7) * (-6,3) онда |-7| * |-6,3| 3) (-2) * (-1,25) онда |-2| * |-1,25| 4) (-9) * (-8,7) онда |-9| * |-8,7| Дескриптор:Білімалушы: -рационалсандардысалыстырады Үйжұмысын беру. №309, 98-бет |
|
|
Рефлексия |
-Бүгінгісабақты мен үйрендім -Мағанқызықтыболғантұсы -Мен үшінқиындықтуғызды -Сабақтыңұнағанжері -Сабақтағыжұмысымменкөңілімтолады (толмайды) |
Пікірлер(0)