Дүние жүзі елдердің географиялық жағдайы

Бекежан Анапин Қайрбайұлы
Бекежан Анапин Қайрбайұлы
Ақмола
Қызыл Қазақстан
ГУ Кызыл-Казахстанская ОШ
География
Сынып:
7-сынып
Бөлім:
Елтану және саяси география негіздері
Тақырып:

Дүние жүзі елдердің географиялық жағдайы

02.03.2020
90
PDF жүктеу WORD жүктеу
Оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтемеу):
  •  7.6.1.2 - қазақстандық компонентті қосымша қамту негізінде елдердің географиялық орнын жоспар бойынша сипаттайды
Сабақтың мақсаты:
  • Қазақстанның экономикалық-географиялық жағдайын анықтауды үйренеді.  
Тілдік мақсаттар:
  • Оқушылар жасай алады… Пәндік лексика мен терминологияны елдердің ГО сипаттау, картада талдау, картосхемалар құрастыру, дәлелді ойларын жазу кезінде тиімді қолдана алады.
Күтілетін нәтиже:
  • Барлық оқушылар: Қазақстанның экономикалық-географиялық жағдай түсінеді
  • Оқушылардың басым көпшілігі: Қазақстанның экономикалық-географиялық жағдайының ерекшелігін анықтайды
  • Кейбір оқушылар: Қазақстанның экономикалық-географиялық жағдайының қолайлы және қолайсыз жақтарын бағалайды   
Бағалау критерийлері:
  • Оқушылар: - Қазақстанның экономикалық-географиялық жағдайын анықтай алады. - Қазақстанның экономикалық-географиялық жағдайының ерекшелігін анықтай алады - Қазақстанның экономикалық-географиялық жағдайының қолайлы және қолайсыз жақтарын бағалай алады
Құндылықтарды дарыту:
  • Мәңгілік ел 4). Индустрияландыру мен инновацияларға негізделген экономикалық өсу
АКТ-ны қолдану дағдылары:

Интерактивтік тақта, ғаламтор желісі.

Пәнаралық байланыс:
  •  Математика «Жер көлемін анықтау»
Бастапқы білім:
  • Дүниежүзі халқының нәсілдік құрамын және негізгі нәсілдер мен нәсіларалық топтардың таралу аймақтарын біледі. Нәсілдік белгілердің қалыптасу факторларын біледі.

Сабақ барысы

Сабақ кезеңдері Жоспарланған іс-әрекет Ресурстар

Сабақтың басы

(Сабақтың басы Білу Мақсаты: Қазақстанның экономикалық-географиялық жағдай түсінігін біледі. Уақыты: 5 минут)

  • Ұйымдастыру. «Шаттық шеңбер» Жұмысты ұйымдастыру формасы: топтық, жұптық жұмыс. Бағалау критериилері: Қазақстанның экономикалық-географиялық жағдайын анықтай алады. Белсенді оқыту тәсілдері: «....Тыңдап отырған үштік» Тапсырма: Физикалық және климаттық карталарды қолданып, Қaзaқстaнның географиялық орнына сипaттaмa беріңіз. 1. Қaзaқстaнның жерiнiң аумағы _____________ 2. Әлемде алатын орыны _____________ 3. Қандай құрлықта орналасқан ? _____________ 4. Географиялық орны (түрi) _____________ 5. Қазақстан жерінің шеткі нүктелерi с.е.________ ш.б _______ 6. Солтүстiк пен оңтүстiктiң арақашықтығы ___________ км. 7. Батыс пен шығыстың арақашықтығы ___________км. Дескриптор: 1 Қaзaқстанның жерiнiң аумағын анықтап, белгiлейдi. 2 Қазақстанның әлемде алатын орынын анықтайды 3 Қандай құрлықта орналасқан анықтайды, белгілейді 4 Қазақстан жерінің шеткі нүктелерін анықтайды, жазады. Қалыптастырушы бағалау: Кестенің «Білемін» бағанын тақырып бойынша өткен сыныптардан алған білімдеріне сәйкес не білетінін жазып толтырады.

7-сынып оқушыларына арналған оқулық.

Сабақтың ортасы

(Түсіну және қолдану Мақсаты: Қазақстанның экономикалық-географиялық жағдай түсінігін біледі. Уақыты: 20 мин)

  • Жұмыс түрі: Жеке және жұптық, топтық жұмыс
  • Әдіс-тәсіл: «Ойлан, Бірік, Бөліс»
  • Бағалау критерийі: Қазақстанның экономикалық-географиялық жағдайын анықтай алады.
  • Тапсырма: Атласты пайдаланып Қазақстанның экономикалық - географиялық жағдайын жоспар бойынша сипатта, кескін картаға Қазақстанмен шекаралас жатқан орталық, перифириялық, шекаралық, транзиттік, жағалаулық және ішкі елдерді белгіле.
  • Дескриптор: картадан Қазақстанның экономикалық географиялық орнын анықтап, сипаттайды елдерді географиялық орнына байланысты ажыратады; орналасуы бойынша кескін картаға белгілейді; Қазақстанның және Астананы географиялық орнын белгілейді.
  • ҚБ: «Өзін-өзі бағалау» Кестенің «Білдім» бағанына не білгені жайлы жазып толтырады

Жұмысты ұйымдастыру формасы: топтық, жұптық жұмыс.

Бағалау критериилері Қазақстанның экономикалық-географиялық жағдайының ерекшелігін анықтай алады

Белсенді оқыту тәсілдері: «Ойлан. Бірік. Бөліс»

Тапсырма: Мәтінді және «Дүние жүзінің саяси картасы» мен бейнекөріністі пайдаланып, Қазақстан мен Түркияның экономикалық географиялық жағдайын талдап, салыстырыңдар. бейнекөрініс пен мәтінді пайдаланып, Қазақстан мен Түркияның экономикалық географиялық жағдайын салыстырады; екі елдің экономикалық географиялық жағдайының айырмашылықтарын зерделейді

ҚБ: «Өзін-өзі бағалау» Кестенің «Білдім» бағанына не білгені жайлы жазып толтырады

Қазақстанның атласы,кескін картасы

Сабақтың соңы

(Жинақтау, Бағалау Мақсаты: Қазақстанның экономикалық-географиялық жағдайының қолайлы және қолайсыз жақтарын бағалайды Уақыты: 10 мин минут)

  • Жұмысты ұйымдастыру формасы: Жеке жұмыс
  • Бағалау критериилері: Қазақстанның экономикалық-географиялық жағдайының қолайлы және қолайсыз жақтарын бағалай алады.
  • Тапсырма: Қазақстанның ЭГЖ қолайлы және қолайсыз жақтарын анықтаңыздар және оны жақсартуға Ұлы Жібек жолының маңыздылығын сипаттаңыз.
  • Саралау: Мұғалімнің көмегімен А) Қазақстанның ЭГЖ қолайлы,қолайсыз жақтарын анықтайды В) Қазақстанның ЭГЖ-на баға береді. Ұлы Жібек жолының ықпалын зерттейді С) Қазақстанның ЭГЖ жақсартуға болжам жасайды Деңгейлік тапсырмаларды орындау үшін оқушылар тапсырмаларды орындау тәсілін өздері таңдайды. (шығарма, мақала, кесте толтыру,құру,жоба )
  • Дескриптор: - Қазақстанның ЭГЖ қолайлы жақтарын анықтайды - Қазақстанның ЭГЖ қолайсыз жақтарын анықтайды; - Қазақстанның ЭГЖ жақсартуға болжам жасайды.
  • ҚБ: «Өзін-өзі бағалау» Кестенің «Білгім келеді» бағанына не білгісі келетіні жайлы жазып толтырады. Ол үй тапсырмасы ретінде беріледі. 

Дүниежүзі саяси картасы, бейнефильм.

Рефлексия

(Рефлексия 5 мин.)

  • Кері байланыс Төмендегі сөйлемдерді жалғастыру арқылы сабақтың қорытындысын өзіміз жасап көрейік: Мен.....................деген өзімнің көзқарасымды өзгерттім Мен.......................................................туралы көп білдім Мен......................................................................сезіндім Мені ...........................................................таң қалдырды Маған........................................................... қызық болды Маған............................................................қиын болды

Бағалау парағы

география пәні

(ақпан)

география пәні, 7-сынып 

Карта, бейнефильм 

Файлдар:

Файлды ару география, 7-сынып

Пікірлер(0)