Сақина

Нұркебаева Қарлығаш Андрейқызы
Нұркебаева Қарлығаш Андрейқызы
Ақтөбе
Шұбарқұдық
Шубаркудукская гимназия
Әдебиеттік оқу
Сынып:
2-сынып
Бөлім:
Салт-дәстүр және ауыз әдебиеті
Тақырып:

Сақина

02.03.2020
43
PDF жүктеу WORD жүктеу
Оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтемеу): 2.3.1.1 - мұғалім көмегімен оқылған шығарманы бөліктерге бөліп, жоспар құру 2.2.3.1- мұғалімнің көмегімен мәтіннің тақырыбы мен негізгі ойын анықтау  
Сабақтың мақсаты: Барлықоқушылар: Мәтінді дауыстап әрі түсініп оқиды; Оқушылардың басым бөлігі: Мәтінді оқиды, түсінеді, бағалауға қатысады, топтық, жұптық,жұмыстарға қатысады; Кейбір оқушылар: Мәтіннің негізгі ойын анықтайды;  
Тілдік мақсаттар: Сақина-кольцо – ring;Түйінді сөздер мен сөз тіркестері: Тірек сөздердің айтылуын ,есте сақтау дағдысын қалыптастыру; тірек сөздерді сабақ барысында қайталату  
Күтілетін нәтиже: Жақсы мен жаманды ажыратады
Бағалау критерийлері: 1. Оқылған шығарманы бөліктерге бөліп, жоспар құруды үйренеді; 2.Мәтіннің тақырыбы мен негізгі ойын анықтайды;  
Құндылықтарды дарыту: салт -дәстүрді танып білуге үйрету
АКТ-ны қолдану дағдылары: Электронды оқулық
Пәнаралық байланыс: дүниетану
Бастапқы білім: Ұр ,тоқпақ

Сабақ барысы

Сабақ кезеңдері Жоспарланған іс-әрекет Ресурстар

Сабақтың басы

Жоспарланған жаттығу түрлері (төмендегі жазбаларды сіз жоспарлаған жаттығу түрлерімен ауыстырыңыз «Шаттық шеңбер» Шеңбер аясында екі топқа бөлініп, сұрақтарға жауап береді; Балаларды бейджиктеріндегі суреттің ретімен үш топқа бөлемін.  

Сабақтың ортасы

2- тапсырма: ҰЖ «Түсініп оқы» Дескриптор: 1. Ертегінің мазмұны бойынша сұрақтар қояды,жауап береді; 2. Ертегінің кейіпкерлерін анықтайды; 3. Бір-бірін тыңдап толықтырады; Кері байланыс: «житондар» ҚБ «жұлдызшалар» Сергіту сәті 3-тапсырма: «Түсінгеніңді айт» ӨЖ Дескриптор: 1. Ертегінің соңғы сөйлемін қайталап оқиды; 2. Түсінгенін өз ойымен толықтырып айтады; 3.Ойын тиянақты, жүйелі жеткізеді; Кері байланыс: «житондар» ҚБ «жұлдызшалар» 4-тапсырма: «Әңгімеле» ТЖ Дескриптор: 1. Ертегіні сызбаға сүйеніп әңгімелейді; 2. Жоспар бойынша ертегіні мазмұндайды; 3. Ертегінің бөлімдерін анықтайды; 4. бір-бірін тыңдап толықтырады, бағалайды; Кері байланыс: «житондар» ҚБ «жұлдызшалар» 5-тапсырма: «Анықта» ТЖ Дескриптор: 1. Сақина ертегі қай топқа жататынын анықтайды; 2.Ертегінің жанрына сүйеніп әр топ сурет салады; 3. Салған суреттерін қорғап бағалайды; Кері байланыс: «житондар» ҚБ «жұлдызшалар  

Сабақтың соңы

<p>"Мен саған ,сен маған" әдісі</p><p>Үй тапсырмасы: Ертегіні, мазмұндау</p>

Рефлексия

&nbsp;Кері байланыс: «Білім ағашы»&nbsp;&nbsp;

Пікірлер(0)