Етістік

Кенжебекова Айгул Арыстановна
Кенжебекова Айгул Арыстановна
Ақтөбе
шұбарқұдық
Шубаркудукская СШ №3
Қазақ тілі (Т1)
Сынып:
4-сынып
Бөлім:
Қоршаған ортаны қорғау
Тақырып:

Етістік

02.03.2020
92
PDF жүктеу WORD жүктеу
Оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтемеу):

4.2.6.1 Белгілі  бір  тақырып  бойынша  мәтіннің  түрлерін, жанрын, стилін, салыстырып ,ұқсастығы  мен  айырмашылықтарын  анықтау .

Сабақтың мақсаты:

Барлық  оқушылар : Етістікті  естеріне  түсіреді

Көбі  жасай  алады : Мәтіндерге  салыстырмалы  талдау  жасайды .

Кейбірі  жасай  алады : Берілген  тақырып  бойынша ой  қорыту  жасай  алады .

Тілдік мақсаттар:

Берілген  тақырыптар  бойынша  мәтін  мазмұнын  айта  алады

Күтілетін нәтиже:

Берілген тақырып  бойынша  ой  қорыту  жасай  алады

Бағалау критерийлері:

Мәтіндерді  салыстырады ,етістіктерді  біледі

Құндылықтарды дарыту:

Оқушыларды  бір-біріне  құрмет  көрсетуге  тәрбиелеу

АКТ-ны қолдану дағдылары:

Компьютерді  қолдану

Пәнаралық байланыс:

жаратылыстану

Бастапқы білім:

жіктеу  есімдіктерінің  септелуі

Сабақ барысы

Сабақ кезеңдері Жоспарланған іс-әрекет Ресурстар

Сабақтың басы

(7 минут)

Сәттілік  біздер  тілейік ,

Мен  саған, сен  маған

Күндей  күліп  жүрейік ,

Күннің  нұрын  төгейік

Мен  саған,сен  маған

"Мен   сөз  таптарын білемін"  ойынын  ойнату  арқылы  білімдерін  тексеріледі

Сабақтың ортасы

(20 минут)

Мәтінді  оқу .

59-жаттығу .Оқушылар  мәтінді  мұқият  оқиды .Мәтінді  бөліктерге  бөліп,оларды  өзара  салыстырады .Мәтіннің  қайсысы  ғылыми-танымдық,қай  бөлігі  көркем  мәтін  екенін  анықтайды .

60-жаттығу Ребусты  шеш .

Ребусты  шешіп ,шешуіндегі  сөз   туралы  не  білетіндіктерін  талқылайды .

61-жаттығу Жұмбақты  жатқа  жазу .Жұмбақтан  етістіктерді  тауып, астын  сызу .Етістіктің  дара және  күрделіт  екендігін   анықтау.

62-жаттығу .Етістіктерді  теріп жазу .Берілген  етістіктерден  туынды  етістіктерді  теріп  жазу .Туынды  етістіктерді  дәлелдеу .

Сабақтың соңы

(7 минут)

 "Бағдаршам " әдісі  арқылы  ұжыммен  жұмыс.

Әрбір  оқушыға  бағдаршам  түстеріне  сәйкес  карточкалар  таратылады .Оқушылар  бір-бірінің  жұмыстарын  тыңдап,  бағдаршам  түстеріне  сәйкес  карточкаларды  көрсету арқылы  бағалайды 

жасыл  түс -негізгі  ойды  түсініп,  мазмұнын  толық  ашқан

қызыл  түс -мазмұнын  ашқан,әңгіме  жүйелі  құрылмаған

сары  түс -мазмұнын  толық  ашпаған,тақырыптан  ауытқыған .

Рефлексия

(6 минут)

 "Қорытындыла "  айдары  .

Әңгіменің  негізгі  ойын  анықтаңдар

Үй  тапсырмасын  беру

Пікірлер(0)