Бесікке салу
Қазақ тілі (Т1)
Сынып:
5-сынып
Бөлім:
Отбасылық дәстүрлер мен мерекелер
Тақырып:
Бесікке салу
02.03.2020
61
3
Оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтемеу): | <p>5.3.5.1 оқылым және тыңдалым материалдары бойынша негізгі ақпараттарды сақтай отырып, жинақы мәтін жазу;</p><p>5.4.1.1 қазақ тілінің дыбыстар жүйесін, үндестік заңын, емлелік ерекшеліктерін ескере отырып, орфографиялық нормаға сай жазу (дыбыстық талдау)</p> |
Сабақтың мақсаты: | <p>Барлық оқушы орындай алады: оқылым және тыңдалым материалдары бойынша негізгі ақпараттарды сақтай отырып, жинақы мәтін жазады.</p><p>Көпшілік оқушы орындай алады: қазақ тілінің дыбыстар жүйесін, үндестік заңын, емлелік ерекшеліктерін ескере отырып, орфографиялық нормаға сай жазады.</p><p>Кейбір оқушы орындай алады: тақырып бойынша қосымша мәліметтер келтіреді.</p> |
Тілдік мақсаттар: | <p>Негізгі сөздер мен тіркестер: қазақтың салт-дәстүрлері, шілдехана, бесікке салу, иткөйлек, бесік жыры, бала, бесікке бөлеу, атаның бата беруі, той, балаңыздың бауы берік болсын.</p><p>Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер: менің ойымша, жолдастарымның пайымдауынша, бұл пікірмен келісемін/келіспеймін. </p> |
Бағалау критерийлері: | <p>Негізгі ақпараттарды сақтай отырып, жинақы мәтін жазады.</p><p>Қазақ тілінің дыбыстар жүйесін, үндестік заңын, емлелік ерекшеліктерін ескереді.</p><p>Орфографиялық нормаға сай дұрыс жазады.</p> |
Құндылықтарды дарыту: | Ұлттық мәдениет пен салт- дәстүрлерді құрметтеуге баулу. |
АКТ-ны қолдану дағдылары: | интерактивті тақта, слайд |
Пәнаралық байланыс: | Қазақ әдебиеті, өзін-өзі тану |
Бастапқы білім: | Балаға ат қою салтының маңыздылығын біледі. |
Сабақ барысы
Сабақ кезеңдері | Жоспарланған іс-әрекет | Ресурстар |
---|---|---|
Сабақтың басы (10 минут) |
<p><span style="background-color: rgb(247, 247, 247);">Ұйымдастыру.</span></p><p><span style="background-color: rgb(247, 247, 247);">Психологиялық ахуал "Ақ тілек"</span></p><p>Топқа бөлу. Оқушылар оқу құралдарын қорапшаға салады, мұғалім оны араластырып, әр партаға (топқа) қойып шығады. Оқушы өзінің заты тұрған орынға барып отырады.</p><p>Өткен тақырыпты еске түсіреді, тексереді.</p><p>1. Балаға атты қалай, кім қояды?</p><p>2. Сендердің есімдерің қалай қойылды? (Үй тапсырмасы "Менің атым қалай қойылды?" тақырыбында әңгіме жазу)</p><p>3. Қазақ халқының салт-дәстүрлерінің ішінен қандай салт-дәстүрлер баланың сәби кезеңімен байланысты?</p><p>4. Бала тәрбиесіне байланысты тағы қандай салт-дәстүрді білесіңдер?</p><p>5. "Бесік жыры - балаға берілетін алғашқы тәрбие" деген қанатты сөзді қалай түсінесіңдер?</p><p>Ойтүрткі. Суреттерде қандай отбасылық мерекелер бейнеленген?</p><p>Дескриптор:</p><p>- суреттер бойынша өз ойларын айтады;</p><p>- сабақтың тақырыбын болжайды;</p><p>- сурет бойынша бір-біріне сұрақтар дайындайды.</p><p>Қалыптастырушы бағалау. Ауызша мадақтау. "Жарайсың", "Тамаша"</p><p><br></p><p> </p> | Оқу құралдары, оқулық, интерактивті тақта |
Сабақтың ортасы (20 минут) |
<p>Оқылымалды тапсырма</p><p>Жетекші сұрақтар қою:</p><p>Бесіктің балаға пайдасы қандай?</p><p>Қазіргі заманда балаларды бесікке жатқыза ма?</p><p>Оқылым тапсырмасы.</p><p>"Шілдехана" мәтіні</p><p>"Бесікке салу"мәтіні.</p><p>Оқушылар екі топқа бөлініп, мәтінде көтерілген екі мәселені түсіндіреді.<br></p><p>Дескриптор:</p><p>- мәтінде көтерілген мәселені түсіндіреді;</p><p>- бір-бірімен байланысын анықтайды.</p><p>Қалыптастырушы бағалау. "Басбармақ" әдісі.</p><p><br></p><p>3-тапсырма. Жеке жұмыс.</p><p>Дескриптор:</p><p>- мәтіндегі тірек сөздерді анықтайды;</p><p>- дыбыстық талдау жасайды;</p><p>Қалыптастырушы бағалау. Мадақтау.</p><p><br></p><p>"Ойлан, жұптас, талқыла" әдісі.</p><p>Мәтіндегі қою қаріппен берілген сөздерді "Түсіндірме сөздіктен" тауып, мағынасын түсіндіріңдер.</p><p>Дескриптор:</p><p>-жұптасып жұмыс жасайды;</p><p>- берілген сөздердің мағынасын түсіндіреді.</p><p>Қалыптастырушы бағалау. Топтық бағалау.</p><p>Бесікке салу. Бейнебаян тамашалау.</p><p>Топтық жұмыс.</p><p>1-топ. Бесік деген не?</p><p>2-топ. Бесік неден жасалған?</p><p>Дескриптор:</p><p>- берілген тақырыптар бойынша жинақы мәтін жазады.</p><p>Қалыптастырушы бағалау."Үш түс" тәсілі.</p> | <p>"Бұрыштар" стратегиясы</p><p><br></p><p><br></p><p><br></p><p><br></p><p><br></p><p><br></p><p><br></p><p>https://www.youtube.com/watch?v=LnPNI67LERg<br></p><p><br></p><p><br></p><p><br></p> |
Сабақтың соңы (8 минут) |
<p>Топтық жұмыс. "Тұжырымдамалық кесте"</p><p>Дескриптор:</p><p>- мәтіннен балаға айтылған тілек сөздерді табады;</p><p>- сұраққа жауап береді;</p><p>- кестеге жазады.</p><p>Қалыптастырушы бағалау.Өзара бағалау.</p><p>Оқушылар "Бесік" сөзіне бесжолды өлең жазады.</p><p>1.Зат есім. Бесік.</p><p>2. Сын есім. Тербелмелі, әдемі.</p><p>3. Етістік. Тербетеді, тазалайды, бөлейді.</p><p>4. Сөйлем. Бесік - сәбидің алтын ұясы.</p><p>5. Синоним. Төсек.</p><p><br></p><p><br></p> | <p>А 3 қағаз, маркерлер, оқулық</p><p><br></p><p><br></p><p><br></p> |
Рефлексия (2 минут) |
<p>Рефлексиялық эссе.</p><p>Оқушылар мына сұрақтарға жауап бере отырып, сабақта туындаған ойларын тізбектейді.</p><p>Алдымен біз былай деп ойладық ...</p><p>Одан кейін біз мына проблемаға тап болдық...</p><p>Проблеманы шешу үшін ... жасадық.</p><p>Бұдан біз ... көрдік</p><p>Демек бұл мынаны білдіреді....</p><p>Сонымен біз .... шешімге келдік.</p><p>Үйге тапсырма: "Бесікке тілек" деген тақырыпта шағын әңгіме жазып, буын үндестігіне бағынбайтын сөздерді анықтайды.</p><p><br></p> | Рефлексиялық эссе жазылған парақшалар |
Пікірлер(0)