Scratch ойын программалау ортасы
Scratch ойын программалау ортасы
| Оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтемеу): | • Scratch ойын программалау ортасы туралы білімдерін еске түсіру, қайталау. • Программалау ортасында берілген операторларды қолдана отырып тәжірибеде қолдану. |
| Сабақтың мақсаты: | Барлық оқушылар: • Әр блоктың командаларымен және оның қызметтерін еске түсіреді; Оқушылардың басым бөлігі: • Біліп үйренгендерін еске, түсіріп берілген тапсырмаларды орындау. Кейбір оқушылар: • Түсінеді, талдайды, білімін қолданады: әр блоктың командаларымен жұмыс жасайды. • Білімін жинақтайды, рефлексия жасайды: блок командаларына берілген тапсырмаларды практикада орындайды. |
| Тілдік мақсаттар: | Scratch-скретч-скретч Programm-программа-программа Блок-блок-block |
| Бағалау критерийлері: | Түсіну Әр блоктың командалары және олардың қызметтерін түсіндіреді. Қолдану Блок командаларына берілген тапсырмаларды практикада қолдана біледі Бағалау Өзін-өзі бағалайды, өзара бағалайды, өзге топты бағалайды |
| АКТ-ны қолдану дағдылары: | «LearningApps», интербелсенді тақта, компьютер, презентация. |
| Пәнаралық байланыс: | Бейнелеу өнері, ағылшын |
| Бастапқы білім: | Менің алғашқы программам |
Сабақ барысы
| Сабақ кезеңдері | Жоспарланған іс-әрекет | Ресурстар |
|---|---|---|
|
Сабақтың басы (7 мин) |
1.Білім алушылармен амандасу, түгендеу. Сәлеметсіздерме балалар! Көңіл-күйлеріңіз қалай? Сыныпта жағымды ахуал орнату үшін «Ыстық алақан» ұйымдастыру. Оқушылар жұптасып, бір-бірімен алақандарын түйістіреді де, жұбына жылы лебізін білдіріп, жағымды сөздер айтады. Түрлі түсті «Puzzle» қималарындағы жазуды құрау арқылы топтың атын тауып орындарына отырады. І топ «Спрайт» ІІ топ «Айнымалылар блогы» ІІІ топ «Блоктар палитрасы». 2.Өткенді қайталау. LearningApps бағдарламасын пайдалана отырып, оқушылар сөзжұмбақты шешеді. 2.Өткенді қайталау. LearningApps бағдарламасын пайдалана отырып, оқушылар сөзжұмбақты шешеді. |
«Puzzle» қималары https://learningapps.org/watch?v=pyn3navta19 |
|
Сабақтың ортасы (28 мин) |
3.Жаңа тақырып: Бейне жазба. « Scratch бағдарламалау ортасы» Мақсат: жаңа тақырып бойынша берілген бейне жазбаны өздігінен игеру, өзін-өзі оқыту және өзара оқытуды жүзеге асыру. 4. Топтық жұмыс:«Постер қорғау». Мақсат: Scratch бағдарламалау ортасын түсіну, спрайт, айнымалылар болгы, блоктар палитрасы ұғымын анықтау және тәжірибелік сабақта қолдану. 5.Жеке жұмыс: Мақсат: Scratch ойын программалау ортасымен жұмыс жасауды үйренеді. Біліп үйренгендерін қолданып, практикалық түрде берілген тапсырмаларды орындайды. 6.Жұптық жұмыс «Сәйкестендіру» Мақсат: LearningApps бағдарламасында компьютерде оқушылар жұппен отырып сәйкесін табады. Сипаттамасы: Компьютерде оқушылар жұппен отырып әр блоктың командаларымен және олардың қызметтерімен сәйкестендіреді. Блоктармен жұмыс жасайды. |
https://www.youtube.com/watch?v=CXFUpr4atMU Scratch программалау бағдарламасы https://learningapps.org/watch?v=p2xb4hyx519 |
|
Сабақтың соңы (2 мин) |
Бағалау критерийлерін еске түсіріп, бүгінгі сабақты оқушылар қаншалықты түсінгенін сұрақтар арқылы сұрау. |
|
|
Рефлексия (3 мин) |
Үшминуттық үзіліс арқылы оқушылар сабақта алған білімдерін карточкаларға жазады.Үшминуттық үзіліс арқылы оқушылар сабақта алған білімдерін карточкаларға жазады. Үйге тапсырмасы:21 параграф оқу |
Пікірлер(0)