Ойынның сценарийін әзірлеу

Сайранова Ақмарал Сайранқызы
Сайранова Ақмарал Сайранқызы
Ақтөбе
Шұбаршы
Шубаршийская средняя школа
Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар/Информатика
Сынып:
9-класс
Бөлім:
Компьютерді таңдау
Тақырып:

Ойынның сценарийін әзірлеу

04.03.2020
65
PDF жүктеу WORD жүктеу
Оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтемеу): блок-схема түріндегі қадамды&nbsp;&nbsp; ұсыну&nbsp;&nbsp; <br>
Сабақтың мақсаты: - ауызша алгоритм құру - блок-схеманың негізгі фигураларын көрсетеді&nbsp;&nbsp; - ауызша алгоритмді блок-схема түрінді көрсетеді <br>
Тілдік мақсаттар: Оқушылар&nbsp; • кейіпкерлердің әрекеттерін атай алады • мәселені шешудің негізгі кезеңдерін атай алады&nbsp; • сызықтық, тармақталған және циклдық құрылымды алгоритмдердің блок-схемаларын сипаттай алады; • ойын сценариын сипаттай алады.&nbsp; Диалогтар мен жазу үшін пайдалы сөз тіркестері:&nbsp; • Ойынның идеясы&nbsp; … • Менің ойынымның кейіпкері … • Кейіпкерің негізгі әрекеті&nbsp; … • Жобамның сценариын жасауда&nbsp; … құрылымды алгоритмдерді пайдаландым. <br>
Құндылықтарды дарыту: Ынтымақтастық, өзара құрмет.
Пәнаралық байланыс: Ойынды жасауға болатын пәндер.
Бастапқы білім: Оқушылар нені біледі және осы сабақ алдында нені білулері керек? (негізгі түсініктер, деерктер, формулалар, теориялар) Сіз бар білімді қалай іске қоса аласыз?&nbsp; <br>

Сабақ барысы

Сабақ кезеңдері Жоспарланған іс-әрекет Ресурстар

Сабақтың басы

&nbsp;«Алгоритмдер және блок-схема» тақырыбында оқушылардың білімін тексеру. Ауызша сұхбат: 1.&nbsp;&nbsp; &nbsp;Кейіпкер нені істеу керек екенінқайдан біледі? 2.&nbsp;&nbsp; &nbsp;Алгоритм дегеніміз не? 3.&nbsp;&nbsp; &nbsp;Кейіпкерлердің іс-әрекеттерін сипаттау үшін алгоритм керек пе?&nbsp; 4.&nbsp;&nbsp; &nbsp;Алгоритм дегеніміз не және оның қандай түрлерін білесіз? 5.&nbsp;&nbsp; &nbsp;Қандай алгоритм циклдық деп аталады? 6.&nbsp;&nbsp; &nbsp;Сөздік алгоритмнің блок-схемасын қалай құрастырамыз?&nbsp; Тапсырма «Үлкен санды табыңыз» Келесі сөздік алгоритм үшін блок-схеманы салыныз: Экранға шығараңыз «Максималды санын табу бағдарламасына қош келдіңіз!» Экранға шығараңыз «Бірінші санды еңгізіңіз» А саның еңгізіңіз Экранға шығараңыз «Екінші санды еңгізіңіз» В саның еңгізіңіз егер&nbsp; А&gt;B онда экранға шығараңыз «А үлкен сан» әйтпесе экранға шығараңыз «В үлкен сан» *&nbsp; Дифференциациялау үшін, тапсырманы жылдам шешетін оқушыларға, үш саннан үлкенің табатын есептің блок-схемасын жасауды ұсыныңыз. Білімді белсендендіру. «Сценарий» ребусын табыңыз. Талқыланатын сұрақтар – Ребустын сценариын кім жасайды? Скрэтч программасында жасалған ойындардың нұсқасы. <br>

Сабақтың ортасы

«Санды тап» ойыны.&nbsp; Оқушылар «Санды тап» ойының ойнайды.&nbsp; Оқушыларға ойынның ережелерін түсіндіріңіз. Ойын ережесі Бір оқушы 1 ден 100 ге дейін санды ойлап оны дәптерге жазады, қалғандары осы санды 10 сұрақ қою арқылы табуға тырысады. Сұрақтар келесі түрде болады: бұл сан қандайда бір саннан үлкен ба?&nbsp; Алдын ала ойын құрыңыз немесе онлайн ресурстарды қолданыңыз. Ойынды жұп немесе топтар арасында ұйымдастыруға болады. Жеке жұмыс.&nbsp; Оқушылар «Санды тап» ойынына сөздік алгоритм құрып оны дәптерге жазады. Осы сөздік алгоритмге блок-схема құрады. Оқушылар өзара бағалайды. <br>

Сабақтың соңы

Практикалық жұмыс. Алдынғы тапсырмадағы кейіпкерге/кейіпкерлерге құрылған сөздік алгоритмді блок-схема түрінде көрсетуін сұраңыз. Оқушыларды бағалау үшін келесі сұрақтарды қойыңыз 1.&nbsp;&nbsp; &nbsp;Ойында қанша кейіпкер болады? 2.&nbsp;&nbsp; &nbsp;Ойынның негізгі идеясы? 3.&nbsp;&nbsp; &nbsp;Олардың негізгі әрекеттерін ата. 4.&nbsp;&nbsp; &nbsp;Блок-схеманың қай фигурасы алгоритмнін басталуын және соңың көрсетеді? 5.&nbsp;&nbsp; &nbsp;Кейіпкерің шартты орындауы қалай көрсетіледі. 6.&nbsp;&nbsp; &nbsp;Имеется ли цикл в будущей программе? 7.&nbsp;&nbsp; &nbsp;Жазылатын программада цикл болады ма?&nbsp; Қандай фигурамен циклдық алгоритмдерді көрсетуге болады? <br>

Рефлексия

Оқушыларға сабақ барысында не орындалғаның еске түсірун ұсыныңыз. Мүмкін сұрақтар: 1.&nbsp;&nbsp; &nbsp;Ойынның идеясы 2.&nbsp;&nbsp; &nbsp;Алгоритм және оның бейнеленуі 3.&nbsp;&nbsp; &nbsp;Блок-схема Рефлексия «Бағдаршам»&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; Мен өзімнің ойныма блок схема құра білдім&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; Жалпы блок-схеманы құрдым, бірақ сұрақтар туындады&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; Блок-схеманы құра алмадым, тақырыпты түсінбедім <br>

Пікірлер(0)