8.3.2.1 климат қалыптастырушы факторларды талдайды

Мамирова Анаргүл Байсұлтанова
Мамирова Анаргүл Байсұлтанова
Ақтөбе
Шұбаршы
Шұбаршы орта мектебі
Биология
Сынып:
7-сынып
Бөлім:
Адам әрекетінің қоршаған ортаға әсері
Тақырып:

8.3.2.1 климат қалыптастырушы факторларды талдайды

05.03.2020
60
PDF жүктеу WORD жүктеу
Оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтемеу): Ауа райы&nbsp; ұғымы&nbsp; мен&nbsp; оны&nbsp; құрайтын элементтерді&nbsp; біледі.&nbsp; Жекелеген&nbsp; элементтердің&nbsp; өлшеу&nbsp; жолдарын&nbsp; құралдарын&nbsp; қолдана&nbsp; отырып,&nbsp; көрсете&nbsp; алады,&nbsp; өз жұмыстарына талдау жасай алады. <br>
Сабақтың мақсаты: Барлық оқушылар орындай алады: климат, ауа райы анықтамаларын ажырата алады, белдеулерді көрсете алады. Оқушылардың көпшілігі орындай алады:климат қалыптастырушы факторларды ажыратып, мысалдар келтіреді. Кейбір оқушылар орындай алады: атмосфералық қысым белдеулерінің қалыптасу себептері мен тұрақты желдердің соғу бағыттарын сипаттай алады. <br>
Тілдік мақсаттар: Пәнге қатысты арнайы лексика мен терминология: Климат Ауа райы атмосфералық қысым жел фактор Атмосфераның ғаламдық циркуляциясы Климаттық белдеулер Картаға қарап, мен… екенін көре аламын&nbsp; Ортақ сурет … тәрізді Бұған жатпайтындарға … Солтүстік/оңтүстік/батыс/шығыс жарты шарларында ...байқалады <br>
Бағалау критерийлері: Климат қалыптастырушы факторларды, атмосфералық қысым белдеулерін біледі, қалыптасу заңдылықтарын түсінеді. Картада климаттық белдеулерді, тұрақты желдердің бағыттарын көрсете алады, қалыптасу заңдылықтарын түсіндіре алады. <br>
Құндылықтарды дарыту: Өзіне құрмет басқаға құрмет &nbsp;&nbsp; &nbsp;Сабақ барысында, мұғалім және оқушы бір-бірін тыңдайды және сыйлайды.&nbsp; Академиялық шынайлылық&nbsp;&nbsp; &nbsp;Сабақ барысында өзара бағалау кезінде әділ бағалауды үйренеді.&nbsp; Өмір бойы оқу &nbsp;&nbsp; &nbsp;Оқушы практикалық тапсырманы орындау барысында өткен сабақтың білімін қолданады.&nbsp; Ынтымақтастық&nbsp;&nbsp; &nbsp;Жұптық жұмысты орындау барысында өзара байланысқа түсе отырып берілген сұрақтардың жауабын табады.&nbsp; <br>
АКТ-ны қолдану дағдылары: АКТ-ның әдістерін тиімді пайдалану, білім беру мен тәрбиелеуде BilimLand ресурстарын ұтымды қолдана білу
Пәнаралық байланыс: Физика&nbsp;&nbsp; &nbsp;Жаратылыстану, физика, математика, химия, экология
Бастапқы білім: Атмосфераның құрамы мен құрылысы, ауа райы ұғымы, метеорологиялық элементтер, метеорологиялық құрал-жабдықтар

Сабақ барысы

Сабақ кезеңдері Жоспарланған іс-әрекет Ресурстар

Сабақтың басы

(7 минут)

8 сынып&nbsp; 1.&nbsp;&nbsp; &nbsp;АКТ-ны қолдана отырып түрлі суреттер көрсетіледі. Сабақтың тақырыбы және&nbsp; қарастырылатын оқу мақсаттарымен таныстыру.&nbsp; BilimLand ресурсы&nbsp; Өз бетінше жұмыс&nbsp; № 2783. Климат құрушы факторлар және Қазақстан климатының қалыптасуы (С) Мәтінмен жұмыс. Оқушылар мәтінмен танысады.&nbsp;&nbsp; Мәтін туралы өз ойларыңызды айтыңыздар?&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; 2&nbsp; BilimLand ресурсы&nbsp; Мұғалім басшылығымен жұмыс Климат құрушы факторлар атты&nbsp; BilimLand ресурсында орналасқан бейнежазба көрсетіледі&nbsp; № 2783&nbsp; сабақ&nbsp; 3&nbsp; (С) ауызша&nbsp;&nbsp; Мұғалім басшылығымен жұмыс&nbsp; Тақтадағы терминдерді анықтамаларымен сәйкестендіріп, мағынасын анықтайды.&nbsp;&nbsp; Оқушылар жұппен факторларға түсіндірме беруі керек, яғни әр фактор климаттың қалыптасуына қалай әсер ететінін түсіндіреді. Қалыптастырушы бағалау: -&nbsp;&nbsp; &nbsp;мұғалім бақылауы және&nbsp; комментарийі; -&nbsp;&nbsp; &nbsp;жұптардың бірін-бірі бағалауы; -&nbsp;&nbsp; &nbsp;мұғалімнің кері байланысы. 4&nbsp;&nbsp; BilimLand ресурсы&nbsp; Кескін картамен ,&nbsp; улестірмелі материалдармен жұмыс&nbsp; № 2783.&nbsp;&nbsp; Жауын шашын таралуын кескін картаға түсіреді&nbsp;&nbsp; QR code&nbsp; жасырылған тапсырмаларды&nbsp; скайнер арқылы анықтайды&nbsp; Жер шарындағы қысым белдеулерін белгілеп, жазу керек.&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; . Оқулық мәтінінен немесе интербелсенді тақтада көрсетілген суреттегі атмосфералық циркуляцияның заңдылықтарын&nbsp; талдайды және басым желдердің түрлерін анықтайды. Жұппен өзара талдайды.&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; Бағалау критерийлері&nbsp;&nbsp; &nbsp;Дескриптор -атмосфералық циркуляцияның заңдылықтарын&nbsp; талдайды -басым желдердің түрлерін анықтайды. - Жұппен өзара талдайды.&nbsp;&nbsp; &nbsp;-атмосфералық циркуляцияның заңдылықтарын&nbsp; талдайды -басым желдердің түрлерін анықтайды. - Жұппен өзара талдау жасайды&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; &nbsp;&nbsp;&nbsp; &nbsp; &nbsp;&nbsp; &nbsp;4&nbsp; Тақтамен жұмыс, үлестірмелі материалдармен жұмыс&nbsp; QR code&nbsp; жасырылған тапсырмаларды&nbsp; скайнер арқылы анықтайды&nbsp;&nbsp; Жұппен жұмыс. Мұғалім ауа райы күнделігінің үлгісін береді және үйде де жұмыс жасауға болатынын ескертеді.&nbsp; 1. Астана қаласындағы ауа райының он күннің немесе бір ай мәліметі&nbsp; оқушыларға беріледі. Тапсырма: А. Оқушылар ауа райы күнделігін жүргізеді. Кесте сызады және сол мәліметтерге байланысты мынадай тапсырмаларды орындайды: Б.&nbsp; Температураға қатысты: орташа температураны және орташа айлық температураны анықтайды..тақтаға жазады . В. Амплитуданы есептейді Д.Ауа қысымына қатысты есептерді шығарады. Е.&nbsp; Ауа ылғалдылығына қатысты салыстырмалы және абсолюттік&nbsp; көрсеткіштерін қарастырады,&nbsp; есептейді, көрсеткіштердің әр түрлі болуын түсіндіреді. Ж. Климат картасындағы изотерма сызықтары туралы түсінеді /әр материктегі ең суық және ең жылы айлар табады/ Оқушылар мұғалім берген ауа райы кестесіне байланысты түрлі есептеулер жасайды.Тапсырманы орындау кезінде мұғалім атлас картамен жұмыс жасау жолдарын таныстырады. / Гималай тауында / Бағалау: Оқушылар бір-бірінің «Екі жұлдыз, бір тілек» әдісі арқылы бағалайды.&nbsp; Бағалау критерийлері&nbsp;&nbsp; &nbsp;Дескриптор -Ауа райы&nbsp; ұғымы&nbsp; мен&nbsp; оны&nbsp; құрайтын элементтерді&nbsp; біледі.&nbsp; -Жекелеген&nbsp; элементтердің&nbsp; өлшеу&nbsp; жолдарын&nbsp; құралдарын&nbsp; қолдана&nbsp; отырып,&nbsp; көрсете&nbsp; алады,&nbsp; өз жұмыстарына талдау жасай алады&nbsp;&nbsp; &nbsp;1.Ауа райы&nbsp; ұғымы&nbsp; мен&nbsp; оны&nbsp;&nbsp; құрайтын элементтерді&nbsp; біледіжәне түсінеді.&nbsp; 2.Жекелеген&nbsp; элементтердің&nbsp; өлшеу&nbsp; жолдарын&nbsp; құралдарды&nbsp;&nbsp; қолдана&nbsp; отырып,&nbsp; көрсетеді. 3.Өз жұмыстарына талдау жасайды.&nbsp;&nbsp; <br>

Сабақтың ортасы

(15 минут)

4&nbsp;&nbsp; BilimLand ресурсы&nbsp; Кескін картамен ,&nbsp; улестірмелі материалдармен жұмыс&nbsp; № 2783.&nbsp;&nbsp; Жауын шашын таралуын кескін картаға түсіреді&nbsp;&nbsp; QR code&nbsp; жасырылған тапсырмаларды&nbsp; скайнер арқылы анықтайды&nbsp; Жер шарындағы қысым белдеулерін белгілеп, жазу керек. <br>

Сабақтың соңы

(15 минут)

Оқулық мәтінінен немесе интербелсенді тақтада көрсетілген суреттегі атмосфералық циркуляцияның заңдылықтарын&nbsp; талдайды және басым желдердің түрлерін анықтайды. Жұппен өзара талдайды.&nbsp;&nbsp;&nbsp; <br>

Рефлексия

(3 минуты)

Барлық оқушылар істей алады: Климат және климат элементтерін ажырата алады. Ауа райы туралы нақты біледі Оқушылардың көбісі істей алады:&nbsp;&nbsp; Климат пен ауа райының айырмашылығын түсіндіре алады.&nbsp;&nbsp; Климат қалыптастырушы факторларды анықтайды.&nbsp; Кейбір оқушылар істей алады:&nbsp;&nbsp;&nbsp; Берілген жер бедері бойынша әсер ететін климат қалыптасырушы факторларды сипаттай алады, түсіндіре алады. Ауа райы күнделігін толтырыпғ есептеулерді нақты жүргізе алады.&nbsp;&nbsp;&nbsp; <br>

Пікірлер(0)