Есептер шығару
Математика
Сынып:
2-сынып
Бөлім:
Сандармен амалдар. Есептер
Тақырып:
Есептер шығару
11.03.2020
869
22
Оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтемеу): | 2.5.1.4. Санды бірнеше есе арттыру/кемітуге; еселік салыстыруға берілген есептерді талдау жəне шығару; кері есептерді құрастыру жəне салыстыру. 2.5.1.7. 2 амалмен орындалатын есептерді (санды бірнеше есе арттыру/кемітуге; еселік салыстыруға берілген жай есептердің түрлі комбинациялары) модельдеу жəне шығару. <br> |
Сабақтың мақсаты: | Есептерге сызба таңдап оларды екі амалмен шығатындай етіп толықтырады және шығарады; Тапсырмаларды топтық , жеке, жұптық жұмыстарда бірлесіп орындай алады; Оқулықтан тыс тапсырмаларды өз бетінше орындап тұжырым жасайды; <br> |
Тілдік мақсаттар: | Есептер шығару -Вывод отчетов - Reports output; Түйінді сөздер мен сөз тіркестері: Тірек сөздердің айтылуын ,есте сақтау дағдысын қалыптастыру; тірек сөздерді сабақ барысында қайталату. Талқылауға арналған сұрақтар: Не себепті......деп ойлайсыз 1. 30 санын 3 көбейтсек қанша болады? 2. 40: 2 өрнегі математикалық терминмен қалай айтылады? 3. 25 санын 2 көбейтсек қанша болады? <br> |
Бағалау критерийлері: | Жасыл-түсіндім; Сары – сыныптасымның көмегімен түсіндім; Қызыл- көмек қажет, түсінбедім. <br> |
Бастапқы білім: | Есептершығару |
Сабақ барысы
Сабақ кезеңдері | Жоспарланған іс-әрекет | Ресурстар |
---|---|---|
Сабақтың басы |
«Шаттық шеңбер» Балалар бір-бірімен амандасып, танысады, жылы тілек тілейді. Балаларды бейджиктеріндегі суреттің ретімен үш топқа бөлемін. <br> | |
Сабақтың ортасы |
Білім алушылар сабақтың мақсатымен танысады. Видео материал көріп жаңа сабақтың мазмұнын ашуға талпынады. 1-тапсырма: «Тексер» ТЖ Дескриптор: 1. Берілген тапсырманы топта талқылайды; 2. Ертегі туралы мәліметтерді айтады; 3. Бір-бірін тыңдап, толықтырады, бағалайды; 4. Емес сөзімен ақиқат тұжырымдар құрастырады; 5.Екі амалмен орындалатын есептерді шығарады; Кері байланыс: «Житондар» ҚБ «Жұлдызшалар» 2.- тапсырма: ЖЖ «Есепті шығар» Дескриптор: 1. Есептің қысқаша шартын жазады/ сызбасын сызады; 2. Есепті шешу амалын таңдайды және шешуін санды өрнек түрінде жазады; 3. Есепті шешу жолдарын түсіндіреді; Кері байланыс: «Житондар» ҚБ «Жұлдызшалар» Сергіту сәті 3- тапсырма: ЖЖ «Есептер құрастыр» Дескриптор: 1. Қысқаша жазылуы және сызба бойынша есеп құрастырады; 2. Есепке екі амалмен шығатындай сұрақтар таңдайды; 3. Есептің сұрағына сәйкес жауап жазады; 4. Бір-бірін тыңдап, толықтырады, бағалайды; Кері байланыс: «Житондар» ҚБ «Жұлдызшалар» 4- тапсырма: ЖЖ «Есеп құрастыр» Дескриптор: 1. Санды деректерді пайдаланып екі амалмен шығатын есеп құрастырады; 2. Есептің мәнін талдайды, шығарады; Кері байланыс: «Житондар» ҚБ «Жұлдызшалар» Қосымша тапсырма: ТЖ «Кім математик?!» Дескриптор: 1. Әр топ берілген тапсырманы талқылап, есептейді, жауабын жариялайды; 2. Математикалық терминмен атап айтады; 3. Бір-бірін тыңдап, толықтырады, бағалайды; Кері байланыс: «Житондар» ҚБ «Жұлдызшалар» <br> | |
Сабақтың соңы |
Үй тапсырмасы: 75-б. № 5 | |
Рефлексия |
Кері байланыс: «Білім ағашы» |
Пікірлер(0)