Есептер шығару

Қожабаева Ақайман Наухановна
Қожабаева Ақайман Наухановна
Ақтөбе
Шұбарши
Шубаршийская средняя школа
Математика
Сынып:
2-сынып
Бөлім:
Сандармен амалдар. Есептер
Тақырып:

Есептер шығару

11.03.2020
869
PDF жүктеу WORD жүктеу
Оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтемеу): 2.5.1.4. Санды бірнеше есе арттыру/кемітуге; еселік салыстыруға берілген есептерді талдау жəне шығару; кері есептерді құрастыру жəне салыстыру.&nbsp; 2.5.1.7. 2 амалмен орындалатын есептерді (санды бірнеше есе арттыру/кемітуге; еселік салыстыруға берілген жай есептердің түрлі комбинациялары) модельдеу жəне шығару. <br>
Сабақтың мақсаты: Есептерге сызба таңдап оларды екі амалмен шығатындай етіп толықтырады және шығарады;&nbsp; Тапсырмаларды&nbsp; топтық , жеке, жұптық&nbsp; жұмыстарда&nbsp;&nbsp; бірлесіп&nbsp; орындай алады; Оқулықтан тыс тапсырмаларды өз бетінше орындап тұжырым жасайды; <br>
Тілдік мақсаттар: Есептер шығару -Вывод отчетов - Reports output; Түйінді сөздер мен сөз тіркестері: Тірек сөздердің&nbsp; айтылуын ,есте сақтау дағдысын қалыптастыру; тірек сөздерді сабақ барысында қайталату. Талқылауға арналған сұрақтар:&nbsp; Не себепті......деп ойлайсыз 1. 30&nbsp; санын&nbsp; 3&nbsp; көбейтсек қанша болады? 2. 40: 2&nbsp; өрнегі математикалық терминмен қалай айтылады? 3. 25&nbsp; санын&nbsp; 2&nbsp; көбейтсек қанша болады? <br>
Бағалау критерийлері: Жасыл-түсіндім; Сары – сыныптасымның көмегімен түсіндім;&nbsp; Қызыл- көмек қажет, түсінбедім. <br>
Бастапқы білім: Есептершығару

Сабақ барысы

Сабақ кезеңдері Жоспарланған іс-әрекет Ресурстар

Сабақтың басы

«Шаттық шеңбер» Балалар бір-бірімен амандасып, танысады, жылы тілек тілейді. Балаларды&nbsp; бейджиктеріндегі суреттің&nbsp; ретімен&nbsp; үш топқа бөлемін. <br>

Сабақтың ортасы

Білім алушылар сабақтың мақсатымен танысады. Видео&nbsp; материал көріп жаңа сабақтың мазмұнын&nbsp; ашуға талпынады. 1-тапсырма: «Тексер» ТЖ&nbsp;&nbsp; Дескриптор:&nbsp; 1. Берілген тапсырманы топта талқылайды; 2. Ертегі&nbsp; туралы мәліметтерді айтады; 3. Бір-бірін тыңдап, толықтырады, бағалайды; 4. Емес&nbsp; сөзімен ақиқат тұжырымдар құрастырады; 5.Екі амалмен орындалатын есептерді шығарады; Кері байланыс: «Житондар»&nbsp; ҚБ «Жұлдызшалар»&nbsp; 2.- тапсырма:&nbsp; ЖЖ «Есепті шығар» Дескриптор: 1.&nbsp; Есептің қысқаша шартын жазады/ сызбасын сызады; 2.&nbsp; Есепті шешу амалын таңдайды және шешуін санды өрнек түрінде жазады; 3. Есепті шешу жолдарын түсіндіреді;&nbsp; Кері байланыс: «Житондар» ҚБ «Жұлдызшалар»&nbsp; Сергіту сәті 3- тапсырма:&nbsp; ЖЖ&nbsp; «Есептер құрастыр» Дескриптор: 1. Қысқаша жазылуы және сызба бойынша есеп құрастырады; 2. Есепке&nbsp; екі амалмен шығатындай сұрақтар таңдайды; 3. Есептің сұрағына сәйкес жауап жазады; 4. Бір-бірін тыңдап, толықтырады, бағалайды; Кері байланыс: «Житондар» ҚБ «Жұлдызшалар»&nbsp; 4- тапсырма:&nbsp; ЖЖ&nbsp; «Есеп құрастыр» Дескриптор: 1.&nbsp; Санды деректерді пайдаланып екі амалмен шығатын есеп құрастырады; 2. Есептің мәнін&nbsp; талдайды, шығарады; Кері байланыс: «Житондар» ҚБ «Жұлдызшалар»&nbsp;&nbsp; Қосымша тапсырма:&nbsp; ТЖ&nbsp; «Кім математик?!» Дескриптор: 1. Әр топ берілген тапсырманы&nbsp; талқылап, есептейді, жауабын жариялайды; 2. Математикалық&nbsp; терминмен&nbsp;&nbsp; атап айтады; 3. Бір-бірін тыңдап, толықтырады, бағалайды; Кері байланыс: «Житондар» ҚБ «Жұлдызшалар»&nbsp;&nbsp;&nbsp; <br>

Сабақтың соңы

Үй тапсырмасы: 75-б. № 5

Рефлексия

Кері байланыс: «Білім ағашы»

Пікірлер(0)