М.Мақатаев Отан
Әдебиеттік оқу
Сынып:
2-сынып
Бөлім:
Туған өлкем
Тақырып:
М.Мақатаев Отан
12.03.2020
87
2
Оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтемеу): | 2.1.1.1 шығарманың мазмұнын түсіну және қарапайым сұрақтарға жауап беру 2.1.5.1Тыңдалған материалға сүйеніп, ойын, идеясын, сезімін өз сөзімен жеткізе білу 2.2.1.1 Мәтінді дауыстап дұрыс әрі түсініп оқу/ тізбектеп/ мәнерлеп оқу |
Сабақтың мақсаты: | <p><b>Барлық оқушылар: </b> Автордың өмірі мен Отан туралы ақпарат алады.</p><p><b> Көптеген оқушылар:</b> Мәтін мазмұны бойынша сұрақтар құрастыру, жауап беру. </p><p><b> Кейбір оқушылар: </b> Мәтіннің тақырыбын болжау. </p> |
Тілдік мақсаттар: | <p><b>Диалог пен жазуға пайдалы сөз тіркестері:</b> атамекен,алтын бесік</p><p><b> Сұрақтар:</b> - Неге Отанды Атамекен дейді? ,</p><p> - Автор Отанға деген сүйіспеншілігін қалай сипаттады?» </p> |
Күтілетін нәтиже: | Оқушылар өлеңнің мазмұнын меңгереді. Өз ойларын ортаға сала алады. |
Бағалау критерийлері: | <p>1Мәтін мазмұны бойынша пікір білдіреді</p><p>2. Мәтін мазмұны бойынша сұрақтар құрастырады, жауап береді. </p><p> 3. Мәтіннің тақырыбын болжайды. </p> |
Құндылықтарды дарыту: | Қадірлеу, құрметтеу |
АКТ-ны қолдану дағдылары: | Интербелсенді тақта |
Пәнаралық байланыс: | Әдебиеттік оқу, музыка. |
Бастапқы білім: | Тарау бойынша авторларды еске түсіру. |
Сабақ барысы
Сабақ кезеңдері | Жоспарланған іс-әрекет | Ресурстар |
---|---|---|
Сабақтың басы (4мин) |
<p><b>(Ұ) Ұйымдастыру кезеңі </b></p><p><b> 1. Ынтымақтастық атмосфера қалыптастыру: </b> «Ертеңгілік шеңбер»</p><p> Қайырлы күн, көздерім Ояндыңдар ма? (қабағын сипайды) Қайырлы күн, құлақтарым Ояндыңдар ма? (құлағын сипайды)</p><p> Қайырлы күн, қолдарым Ояндыңдар ма? (шапалақтайды) Қайырлы күн, аяқтарым Ояндыңдар ма? (жерді тарсылдату) Қайырлы күн, мұғалім Мен ояндым! (күлімдеп, қол соғады) <b>Сыныпты топқа бөлу:</b></p><p> І топ: «Алтын бесік» </p><p> ІІ топ: «Атамекен» </p><p> ІІІ топ: «Туған жер» </p><p> ІV топ: «Туған елім»</p><p><b> 2.Үй тапсырмасын тексеру</b></p><p><b> (Ұ) «Сұрақты қағып ал» </b>тәсілі </p><p> • Балалар қандай мейрам өтті?</p><p> • Елбасымыз кім?</p><p> • Әдебиеттік оқудан қандай тарауды бастадық?</p><p> • Қандай ақындардың шығармаларымен таныстық? • Қартқожаның туған жері мәтіні не туралы?</p><p> • Қазақстанды тағы қалай атауға болады?</p><p><b> Дескриптор:</b> - Президент күнін атайды. </p><p> - Елбасымызды айтады.</p><p> - Ақындарды еске түсіреді.</p><p> -Оқыған мәтнді еске түсіреді.</p><p><b> Кері байланыс: </b>ауызша мадақтау Жарайсыңдар! </p> | <p>слайд</p><p>қима қағаздар</p> |
Сабақтың ортасы (32мин) |
<p><b>(Ж) «Ашық-жабық»</b> сұрақтар </p><p> –Нені елестетеміз? </p><p> - Қандай сипаттама бересің? </p><p> - Бәрін бір сөзбен қалай айтуға болады?</p><p><b> Сабақтың мақсатымен таныстыру </b></p><p> • Бүгін осы мақсатқа жұмыс жасаймыз.</p><p> • М. Мақатаевтың өмірімен, отбасымен таныстыру. <b>(Ж)«Аялдамамен оқу» </b>әдісі</p><p><b> Оқулықпен жұмыс</b></p><p> -Тізбектеп өлең оқу</p><p> Өлеңді сұрақтар арқылы талдау. </p><p> - Өлең не туралы?</p><p> - Ақын осы өлең арқылы не айтқысы келді?</p><p> - Аудио тыңдап мәнерлеп оқуға жаттығу </p><p><b> Дәптерден кесте толтыру. </b></p><p> - Мүқағали Мақатаевтың өмірі мен шығармасы туралы кесте.</p><p><b> (МК,Ж) «Карточкадағы терминдер» </b>әдісі</p><p> -Сөздіктермен жұмыс жасау</p><p> -Мәтін бойынша сұрақ құрастыру</p><p><b> Дескриптор:</b> -өлеңді тізбектеп оқиды.</p><p> -Сұрақтарға жауап береді.</p><p> -Аудиодан тыңдау арқылы мәнерлеп оқуға дағдыланады. - <b>Дәптермен жұмыс жасайды.</b></p><p><b> МК</b> сөздіктерді түсіндіреді, сұрақ қояды.</p><p> -Мәтін бойынша сұрақтар құрастырады.</p><p><b> Кері байланыс:</b> «Бас бармақ» тәсілі</p><p><b> Сергіту сәті «Ауылға саяхат»</b></p><p><b> (Т) I топ:</b>Тұжырымдамалық карта толтырады</p><p> Сұрақтар себептер</p><p> Отан, Отан, Бәрінен биік екен,</p><p> Мен оны мәңгілікке сүйіп өтем...</p><p> Себебі........ </p><p><b> II топ: </b>«Жалғасын тап» әдісі </p><p> Өлеңдерге сүйеніп, көркемсөздерді тап</p><p> ..... аспан Қауызын ашқан ...... Қол жетпес аңсар ..... ........ өзен</p><p><b> III топ:</b> Венн диаграммасымен жұмыс</p><p><b> Тапсырма: </b> Жақан Смақов пен Мұқағали Мақатаевтың өлеңін салыстыр.</p><p><b> IV топ:</b> Синквейн әдісі / Отан/ Бес жолды өлең жазу . <b>Дескриптор: </b> -сөздің себебінжазады </p><p> -сөздердің жалғасын жазады</p><p> -венн диограммасын құрайды </p><p> -бес жол өлең құрайды.</p><p><b> Кері байланыс:</b> «Бағдаршам» (қызыл-түсінбедім, сары-орташа, жасыл-бәрі түсінікті.) </p> | <p>портрет</p><p><br></p><p>оқулық</p><p>слайд</p><p><br></p><p><br></p><p>кесте толтыру</p> |
Сабақтың соңы (3мин) |
<p><b>Рефлексия</b>: «Оқырман пікірі» </p><p> -маған ұнаған жолдар?</p><p> -өлеңдегі ең маңызды не?</p><p> -өлеңдегі өсиеттің қайсысы өз бойыңда бар деп ойлайсың? -келіспейтін тұсың бар ма? </p> | түрлі- түсті стикерлер |
Рефлексия (1мин) |
<b>Үйге тапсырма: </b>Мұқағали Мақатаевтың «Отан туралы» өлеңін жаттау. Отан туралы эссе жазу | күнделік ,қалам |
Пікірлер(0)