Қажымұқан

Токаева Назгуль Муратбековна
Токаева Назгуль Муратбековна
Костанайская
Костанай
Гимназия им.С.Мауленова
Қазақ әдебиеті
Сынып:
6-сынып
Бөлім:
Мен балаң жарық күнде сәуле қуған...
Тақырып:

Қажымұқан

13.03.2020
110
PDF жүктеу WORD жүктеу
Оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтемеу): <p>6.1.2.1 әдеби шығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық&nbsp; мәселені идеясы арқылы түсіндіру;&nbsp; </p><p>6.2.2.1 эпикалық, поэзиялық шығармалардағы автор бейнесін анықтау. &nbsp;</p>
Сабақтың мақсаты: <p>«Мәңгілік Ел» жалпыұлттық идеясының&nbsp; «Зайырлы қоғам және жоғары руханият»&nbsp; құндылығы; &nbsp;</p><p> Адам бойындағы «адалдық», «шынайылық» секілді асыл қасиеттерді бойларына&nbsp; сіңіру. &nbsp;</p>
Тілдік мақсаттар: <p>Оқушылардың барлығы орындай алады: шығарманың тақырыбы мен идеясын түсінеді;&nbsp; </p><p>Оқушылардың көпшілігі орындай алады: шығармада көтерілген әлеуметтік қоғамдық мәселені идеясы арқылы дұрыс анықтайды; </p><p>Оқушылардың кейбіреуі орындай алады: әдеби шығарманың идеясын өз көзқарасы негізінде жеткізеді. &nbsp;</p>
Күтілетін нәтиже: <p>Шығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселені&nbsp; идеясы арқылы дұрыс анықтайды;</p><p>Әдеби шығарманың идеясын өз көзқарасы негізінде жеткізеді.&nbsp;</p>
Бағалау критерийлері: <p>Шығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселені&nbsp; идеясы арқылы дұрыс анықтайды.</p><p> Әдеби шығарманың идеясын өз көзқарасы негізінде жеткізеді. </p><p>Әлеуметтік, теңсіздік. &nbsp; Диалог және жазылымға пайдалы тіркестер: </p><p>1Менің ойымша, шығармадағы басты идея ... 2) Мен оны былай түсіндіремін ... 3) Оны мына фактілермен, мысалдармен дәлелдей аламын ... 4) Мен мынадай қорытындыға келдім ... Талқылауға арналған сұрақтар: 1) Осы шығарма сендерге ұнады ма? Несімен? 2) Ұнамаған тұстар болды ма? Ол не? Неліктен? 3) Мұқанға кімдер әділетсіздік жасады? 4) Мұқанның орнында болсаңдар, сендер не істер едіңдер? &nbsp;</p>
Құндылықтарды дарыту: Адам бойындағы «адалдық», «шынайылық» секілді асыл қасиеттерді бойларына&nbsp; сіңіру.
АКТ-ны қолдану дағдылары: интербелсенді тақта
Пәнаралық байланыс: Қазақстан тарихы
Бастапқы білім: Қ.Әбдіқадыровтың «Қажымұқан» хикаяты.

Сабақ барысы

Сабақ кезеңдері Жоспарланған іс-әрекет Ресурстар

Сабақтың басы

(6 минут)

<p><b>Ұйымдастыру кезеңі.</b></p><p> Оқушыларды сабақ жоспары мен бағалау критерийлерімен таныстыру. &nbsp;</p><p><b> Қызығушылықты ояту.&nbsp; Кіріспе сұрақтар қою: </b></p><p>&nbsp; 1) Осы шығарма сендерге ұнады ма? Несімен?&nbsp;</p><p> 2) Ұнамаған тұстар болды ма? Ол не?&nbsp; Оған кім кінәлі? </p><p>3) Мұқанға кімдер әділетсіздік жасады? </p><p>4) Мұқанның орнында болсаңдар, сендер не істер едіңдер? &nbsp;</p> ОӘК материалдары

Сабақтың ортасы

(28 минут)

<p><b>1-тапсырма: 1-қадам:&nbsp;</b></p><p> Әр топқа «Қажымұқан», «Қар күреген бала», «Жаяу сүйреген шана» бөлімдері бөлініп беріледі.&nbsp; Әр топ өз тақырыптарының ішінен Мұқанға&nbsp; жасалған әділетсіздіктерді теріп алады.&nbsp; </p><p><b>2-қадам:&nbsp; </b></p><p>Әр топ өз тақырыптарының ішінен Мұқанға&nbsp; жасалған әділетсіздіктерді теріп алады.&nbsp; 3-қадам:&nbsp; Әр топ флипчартқа адамның сұлбасын салады. Адамның екі&nbsp; аяғына Мұқанға жасалған әділетсіздіктерді,&nbsp; ішіне, яғни, жүрек тұсына Мұқанның әрекеттерін, екі қолына «Кім кінәлі?», басына «Қалай жеңді?» сұрағына жауап жазады. Адам сұлбасының сыртына&nbsp; кейіпкерге қойғысы келген сұрақтарды қояды.&nbsp; </p><p><b>3-қадам:</b></p><p>&nbsp; Қабырғаға іліп қойып, топтар қорғайды.&nbsp;</p><p><b> Дескриптор: &nbsp;</b></p><p> • Мұқанға жасалған әділетсіздіктерді теріп жазып,&nbsp; себептерін анықтайды; &nbsp; </p><p>• кейіпкерге қызықты сұрақтар қояды. &nbsp; </p><p>Қалыптастырушы бағалау. &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; </p><p><b>Жұппен жұмыс: &nbsp; Кестені толтыр &nbsp;</b></p><p><b><br></b></p><table class="table table-bordered"><tbody><tr><td><b>Шығарманың&nbsp; идеясы &nbsp; &nbsp; &nbsp;</b></td><td><b>Әлеуметтік¬ қоғамдық мәселе</b></td><td><b>Өз&nbsp; ойыңыз</b></td></tr><tr><td><b></b><br></td><td><br></td><td><br></td></tr></tbody></table><p><b>Дескриптор: </b></p><p>¬&nbsp; -шығарманың идеясын ашады; &nbsp;</p><p> -¬әдеби шығармада көтерілген әлеуметтік¬ қоғамдық мәселені анықтайды; </p><p>¬&nbsp; -өзіндік көзқарасын білдіреді.&nbsp; </p><p><b>Жеке жұмыс:&nbsp; Шығарманың идеясын анықтаңдар. </b><b>Анықтаған идеяларыңды&nbsp; «ПОПС» формуласы бойынша&nbsp; түсіндіріңдер. </b></p><p>1) «Менің ойымша, шығармадағы басты идея ... &nbsp; </p><p>2) Мен оны былай түсіндіремін ... &nbsp; </p><p>3) Оны мына фактілермен, мысалдармен дәлелдей&nbsp; аламын ... &nbsp; </p><p>4) Мен мынадай қорытындыға келдім ...&nbsp;</p><p><b> Дескриптор:</b></p><p>&nbsp; -шығарманың идеясын анықтап, өз ойын білдіреді;&nbsp;</p><p> -пікірін түсіндіріп, мысалдармен дәлелдей алады;&nbsp;</p><p> -қорытынды шешім қабылдай алады. &nbsp;</p><p><br></p><p><b>Қосымша мәлімет: &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp;</b> &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp;&nbsp;</p><p><b><i> (Профессор Ә.Қоңыратбаевтың дерегі бойынша) &nbsp;&nbsp;</i></b></p><p> 1.Салмағы–174 кг. &nbsp;&nbsp;</p><p> 2. Бойы–195 см. &nbsp;&nbsp; </p><p>3. Кеудесінің аумағы–146 см. &nbsp;&nbsp; </p><p>4. Балтырының аумағы–49 см. &nbsp;&nbsp;</p><p> 5. Мойнының жуандығы–56 см. &nbsp;&nbsp;</p><p> 6. Бас аумағы–65 см.&nbsp; </p><p>7. Ортаңғы саусағының ұзындығы–14 см. &nbsp;&nbsp; </p><p>8. Ортаңғы саусағының жуандығы – 10 см. &nbsp;&nbsp; 9. Үстіңгі және астыңғы еріндері – 12 см. &nbsp;&nbsp; 10. Аяқ киімі–54 размер. &nbsp;</p><p><b><br></b></p> ОӘК материалдары

Сабақтың соңы

<p><b>Рефлексия &nbsp; «Бес саусақ» тәсілі</b></p><p> &nbsp; 1) Бас бармақ: Не білдім? &nbsp; </p><p>2) Балаң үйрек: Не үйрендім? &nbsp; </p><p>3) Ортан терек: Кімге көмектестім? </p><p>4) Шылдыр шүмек: Не қиын болды? </p><p>5) Кішкентай бөбек: Не қызық болды? &nbsp;&nbsp; </p><p><br></p><p><b>Үйге тапсырма:</b><b>&nbsp;</b></p><p> Күш атасы Қажымұқанның портретін&nbsp; сөзбен сипаттап жазып келу &nbsp;</p><p><br></p> ОӘК материалдары

Рефлексия

(6 минут)

<p>Рефлексия &nbsp; «Бес саусақ» тәсілі</p><p> &nbsp;&nbsp; 1) Бас бармақ: Не білдім? &nbsp; &nbsp; 2) Балаң үйрек: Не үйрендім? &nbsp; &nbsp; 3) Ортан терек: Кімге көмектестім? &nbsp; 4) Шылдыр шүмек: Не қиын болды? &nbsp; 5) Кішкентай бөбек: Не қызық болды? &nbsp; &nbsp;</p> <br>

Пікірлер(0)