Арифметикалық квадрат түбір

ЕРГАЛИЕВ БАУЫРЖАН
ЕРГАЛИЕВ БАУЫРЖАН
Ақтөбе
Әйтеке би ауданы
Талдысайская средняя школа
Алгебра
Сынып:
8-сынып
Бөлім:
Квадрат түбір және иррационал өрнектер
Тақырып:

Арифметикалық квадрат түбір

22.12.2019
609
PDF жүктеу WORD жүктеу
Арифметикалық квадрат түбір Бұл сабақта оқушылар арифметикалық квадрат түбір туралы алған білімдерін толықтырып, оны есептеулерде қолдана білуге үйренеді.<br>
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты <p>8.1.1.2 Арифметикалық квадрат түбірдің қасиеттерін өрнектердің мәндерін табуда, есеп шығаруда қолдана алады, өрнектерді түрлендіре алады.</p><p>&nbsp; 8.1.1.2&nbsp;&nbsp; &nbsp; әріптердің берілген мәндері бойынша әріпті өрнектердің мәндерін табу <br></p>
Сабақ мақсаты <p>Барлық оқушылар: Арифметикалық квадрат түбірдіңқасиеттерінескетүсіру, мысалкелтіру; Арифметикалық квадрат түбірдің қасиеттерін пайдаланып сәйкестендіру және есептеп шығару;.</p><p> Оқушылардың басым бөлігі: Арифметикалық квадрат түбірдің қасиеттерін пайдаланып&nbsp; есептеу және тапсырмаларды алмастыру, бағалау. </p><p>Кейбір оқушылар: Сабаққа қызығушылығы артып, өз ойын жүйелі түрде жеткізеді. Оқушылар сыни тұрғыдан ойлауға дағдыланады <br></p>
Бағалау критерийі <p>Барлығы (А (жоғары), В (жақсы), (С орташа):Арифметикалық квадрат түбірдің қасиеттерін біледі. </p><p>Көпшілігі (А, В):Арифметикалық квадрат түбірдің қасиеттерін пайдаланып сәйкестендіреді.</p><p> Кейбіреуі (А):Арифметикалық квадрат түбірдің қасиеттерін пайдаланып, есептей алады. Оқушының төменгі жетістігі:&nbsp; қасиеттерін біледі&nbsp; Оқушының орташа жетістігі: қасиеттерін біледі, жеке есептерді пайдаланады. Оқушының жоғарғы жетістігі: қасиеттерін есеп шығаруда өз бетінше тиімді пайдаланады. <br></p>
Күтілетін нәтиже Арифметикалық квадраттық түбірдің қасиеттерін есептер шығаруда тиімді пайдалана алады. Мәндерін табуды біледі. Өз ойларын тиянақты, қорытып жеткізеді
Тілдік мақсаттар (тыңдалым, оқылым, жазылым, айтылым): -Квадрат түбірге байланысты ақпараттарды есту. -Арифметикалық квадрат түбірдің қасиеттерін және ережелерін оқу. -Арифметикалық квадрат түбірге есептер шығарып, дәптерге&nbsp; жазу. -Арифметикалық квадрат түбірдің қасиеттерінің анықтамасын айту <br>
Ресурстар Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар&nbsp; және&nbsp; әртүрлі&nbsp; заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер.
Әдіс-тәсілдер Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия.
Пәнаралық байланыс Музыка, қазақ тілі. <br>

Сабақ барысы

Сабақ кезеңдері Жоспарланған іс-әрекет Ресурстар

Сабақтың басы(2-5 минут)

&nbsp;«Миға шабуыл» әдісі арқылы сұрақ жауап&nbsp; Үйге берілген тапсырманы сұрақ-жауап арқылы диалогқа түсіру. Топ бойынша өткен&nbsp; тақырыптар бойынша сұрақ- жауаптарға дайындық жасау. Үй тапсырмасын тексеру:&nbsp; Бағалау бірін бірі бағалайды, дәптерлеріндегі тапсрыманы тақтамен салытыру арқылы бағалайды. №147 2)&nbsp; 3)&nbsp;&nbsp; 4)&nbsp;&nbsp; 5)&nbsp;&nbsp; 6)&nbsp;&nbsp; 7)&nbsp;&nbsp;&nbsp; 8)&nbsp;&nbsp; <br>

Сабақтың ортасы (6-35 минут

<p>Топтарға жаңа тақырып бойынша&nbsp;&nbsp; Кітаппен&nbsp; жұмыс атқару үшін әр топқа кітаптағы тапсырмалармен&nbsp; жұмыс істеуді тапсыру, мағанасын талдау Тақырыптарға шолу «Тарсия ойыны»әдісі «ТЖ» Мақсаты: Идеяларды&nbsp; құрастырып, белсенді тыңдап, бар ойын талқылауға, шоғырландыруға&nbsp; мүмкіндік беру.&nbsp; «Тарсия» ойынының шартымен таныстырады. Оқушыларға әр түрлі фигурадағы қағаз қиындыларын конверт арқылы беріп, арифметикалық квадрат түбірге есептер ұсынады, 3 топқа әр түрлі тапсырма береді, түрткі сұрақтарды қояды. 1. Қалай? 2. Неліктен? 3. Сіз қалай ойлайсыз? 4. Досыңызды сендіре аласызба?&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; </p><p>Өзара бағалау ( дескриптор бойынша) Бағалау&nbsp; СГ 3. Есептердің шығару нәтижелерін көрсету&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; «Жапондық» «Смайликтер» «Критерий арқылы» бағалау баллдық жүйемен, толық 5 балл қояды 1. Арифметикалық квадрат түбірдің қасиеттерін білу; 2. Арифметикалық квадрат түбірдің қасиеттерін пайдалану арқылы есептерді сәйкестендіре алу; 3. Арифметикалық квадрат түбірдің қасиеттерін пайдаланып, есептер шығарып, бағалай алу&nbsp; <br></p>

Сабақтың соңы( 36-40мин)

Ойлан тап,Әр топқа тапсырма беру Топтарға жаңа тақырып бойынша және өткен сабақты толық меңгерту мақсатында тапсырмалар мен жұмыс істеу арқылы топпен жарыс ұйымдастыру&nbsp; «Кім&nbsp; білімді» Топтар жарысы&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; «Жетістік критерийлері»&nbsp; 1.Арифметикалық квадрат түбірдің қасиеттерін білу; 2.Арифметикалық квадрат түбірдің қасиеттерін пайдалану арқылы есептерді сәйкестендіре алу; 3. Арифметикалық квадрат түбірдің қасиеттерін пайдаланып, есептер шығарып, бағалай алу. <br>

Қосымша ақпарат

<p><br></p><table class="table table-bordered"><tbody><tr><td>Қорытындылау<br></td><td>Төмендегі бөлікті сабағыңыз туралы өз ойыңызды жазуға қолданыңыз.Өз сабағыңыз бойынша сол жақ бағандағы сұрақтарға жауап беріңіз.<br></td></tr><tr><td><p>1.Сабақ барысында өзгертулер енгіздіңіз бе?</p><p> 2.Жүргізген жұмыс түрлері қаншалықты тиімді болды? <br></p></td><td>Оқу материалы мазмұнына рефлексия жасау арқылы игерген білімін көрсетеді <br></td></tr></tbody></table><p>Қорытынды бағалау Ең жақсы өткен екі нәрсе? Қандай екі нәрсе сабақты жақсартар еді? <br></p>

Файлдар:

Файлды ару Арифметикалық квадрат түбір

Пікірлер(0)