Магнит

Камерова Динара Тулеубаевна
Камерова Динара Тулеубаевна
Нұр-Сұлтан қаласы
Нұр-Сұлтан қаласы
№82 Дарын мамандандырылған лицей
Жаратылыстану
Сынып:
1-сынып
Бөлім:
Адамның тіршілік әрекетінің үдерістері
Тақырып:

Магнит

16.03.2020
81
PDF жүктеу WORD жүктеу
Оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтемеу): <p>&nbsp;1.5.6.1 магниттілік қасиеті бар жекелеген денелерді анықтау </p><p>1.5.6.2 магниттің қасиетін зерттеу </p><p>1.1.2.2 көрсетілген экспериментті түсіндіру&nbsp;</p>
Сабақтың мақсаты: &nbsp;Барлық оқушылар: магниттік қасиеттері бар кейбір денелерді анықтау; Оқушылардың басым бөлігі: магниттердің қасиетін зерттеу; жүргізілген экспериментті түсіндіру. Кейбір оқушылар: жаңа сабақта алған білімдерін өмірде қолданады.&nbsp;
Тілдік мақсаттар: &nbsp;Магнит, тарту, тебу.
Күтілетін нәтиже: &nbsp;Магниттік қасиеттері бар кейбір денелерді анықтайды; Оқушылардың басым бөлігі: магниттердің қасиетін зерттейді; жүргізілген экспериментті түсіндіреді. Кейбір оқушылар: жаңа сабақта алған білімдерін өмірде қолданады.&nbsp;
Бағалау критерийлері: &nbsp;(ҚБ) «Бас бармақ» әдісі арқылы бағаланады.
Құндылықтарды дарыту: &nbsp;Жұптық және топтық жұмыстарда ынтымақтаса жұмыс жасау
АКТ-ны қолдану дағдылары: &nbsp;Бейнероликтен магнит туралы мағлұмат ала отырып, танымдық қабілеті дамиды
Пәнаралық байланыс: &nbsp;Дүниетану,көркемеңбек
Бастапқы білім: &nbsp;(ҰЖ)Ширату жаттығу Сәлемдесу,назарын сабаққа аудару Топқа бөліну: түрлі түсті магнит арқылы 4 топқа бөлініп отыру. Әр топқа 4 жапсырғыш берілді.Әр тапсырманы орындаған сайын топ басшысы жапсырғышты тақтаға жапсырып отырады.&nbsp;

Сабақ барысы

Сабақ кезеңдері Жоспарланған іс-әрекет Ресурстар

Сабақтың басы

(15)

&nbsp;(ҰЖ)Ширату жаттығу Сәлемдесу,назарын сабаққа аудару Топқа бөліну: түрлі түсті магнит арқылы 4 топқа бөлініп отыру. Әр топқа 4 жапсырғыш берілді.Әр тапсырманы орындаған сайын топ басшысы жапсырғышты тақтаға жапсырып отырады. (ҰЖ)Өткенді пысықтау - Үйде электр өшіп қалса не болады? - «Жұмбақ сандық» арқылы өткен сабақты еске түсірейік. Әр топ жұмбақ сандықта жасырылған затты (суреттерді) басқа топқа жұмбақтап айтады. Олар сандықта қандай зат бар екенін табу керек. - Майшам - Ас - Газпеш - Нан Қалған екі суретті мұғалім жасырады, оқушылар тауып алады. - Ақпарат көзі, керек мағлұмат, жеделхат, желі арқылы байланысатын техника. - Ғаламтор/Интернет/ - Балаларға білім берудің жаңа құралы. - Тақта - Ендеше осы интербелсенді тақтаға көңіл аударайық. - Осының бәріне ненің көмегі керек? - Электр. Дұрыс, өткен тақырыбымызды қайталап шықтық. - Балалар, белсенді тақтадағы суреттердің алғашқы әріптерінен, алдарыңызда үстел тақтаға әріптерден сөз құрастырып, хормен оқып шығайықшы. - Қандай сөз шықты? - Магнит. - Ендеше бүгінгі тақырыбымыз - магнит. Магниттің қаситтерін білетін боласыздар. - Әр топта магниттік тақтаға әртүрлі адамның адамның басын құастыру керек. Дескриптор Білім алушы - Электрсіз жарық болмайтынын айта алады. - Асты әзірлей алмайды. - Нан пісіре алмайды. - Газпеште ас әзірленбейді. - Интернеттен керек ақпарат ала алмайды. - Тақта өшіп тұрады. ҚБ:«Түрлі түсті қақпақтар» әдісі Жасыл- толық жауап бердім. Сары - жартылай жауап бердім. Қызыл- жауап бере алмадым. «Сиқырлы қолғап» ҰЖ - Балалар! Мен дүкеннен қолғап сатып алдым жәй қолғап емес, «сиқырлы» қолғап. Қолғап пен бірге қорапта әртүрлі заттар жатыр екен. Қораптағы осы заттарды «сиқырлы» қолғаппен ғана ұстау керек деп жазылған. - Ал қолғаптың сиқырлы екенін қалай білуге болады екен? - Қалай ойлайсыңдар? - Ал енді қолғапты киіп қораптың ішінен заттарды ұстайық. Не байқадыңдар? - Кейбір заттар қолғапқа жабысып қалды. - Олар нелер? - Бұранды, шеге, қыстырғыш, тиын. - Кейбір заттар қолғапқа жабыспай қалып қойды. Оларды атайықшы: пластикалық ыдыс, қағаз, өшіргіш, қарындаш, мақта, жіп. - Неге? Қолғаптың ішінде не бар? - Қолғаптан тас шықты.(слайд№2) - Магнит. - Түсі қандай? - Қара - Қандай заттарды өзіне тартады? - Темір заттарды өзіне тартып алатын және темірге жабысатын қасиеті бар. (Бейнеролик арқылы магнит туралы мағлұмат беріледі.2 мин) - Кейде магниттер бір-бірінен тебіледі, тартылады екен. - Белсенді тақтадан магнит туралы дауысы жоқ бейнеролик тамашалайық. - Кім көргендеріңді дауыстап айтады? - Бұл тас қайдан шыққанын білгілеріңіз келе ме? (слайд№3) Магнус деген қойшы, қой бағып жүріп қолындағы таяғының басы үшкір темір екен, тасқа жабысқан соң ол бірнеше тасты алып келіп көршілерін таң қалдырған екен. Содан кейін магнит деп атай бастаған.&nbsp; &nbsp;Қолғап, таяқша, магниттік тақта, магниттік әріптер, жапсырғыштар, суреттер&nbsp; Түрлі түсті қақпақтар, суреттер Қораптар, қолғап, магниттер, бұранды, шеге, қыстырғыш, тиын. Пластикалық ыдыс, қағаз, өшіргіш, қарындаш, мақта, жіп. Интернет-ресурстар: магнит туралы мультфильм, мысалы, https://www. youtube.com/watch?v=P1Tbebrf39Q&nbsp;

Сабақтың ортасы

(15)

&nbsp;Әр топқа зерттеу жұмысы беріледі. Зерттеуді топ алдында қорғап шығасыздар. Зерттеу жұмыс «Зерттеу» әдісі.Т.ж. 1-топ. Табақшадағы құмның арасына бірнеше темір шегелер мен бұрандаларды, пластмасса мен резеңкенің бөлшегін табу. Оқушылар табақшаның бетімен магнитті жүргізіп, магниттік қасиеттерге ие заттарды тауып, шығарып алады. 2-топ Құмырадағы су ішінен темір бұрандалар мен сомындарды, резеңке бөлшегін табу. Оқушылар түрлі әдіс-тәсілдерді іздеп, ең дұрысын табады: магнитті құмыраның қабырғасына жақындатып, жүргізеді. 3-топ Қатты қағаз бетіне ұсақ темір заттарды шашу арқылы қағаз үстімен ұсақ заттардың жылжитынын көрсетеді. Тәжірибе барысында олар: “Магниттің тартылысы ағаш тақтайшаның арғы жағына өте ала ма?” деген сұраққа жауап бере алады. 4-топ. Шыны әйнектің бір жағына қағаз қыстырғыштарды шашып қойып, шынының астымен магнитті жылжыту арқылы оқушылар қағаз қыстырғыштар қозғала ма, жоқ па тексереді. Тәжірибе барысында¬ оқушылар: “Магниттің тартылысы шыныдан өте ала ма?” деген сұраққа жауап бере алады. ҚБ: «Үш шапалақ» әдісі. Дескриптор Білім алушы -Магниттілік қасиеті бар денелерді анықтайды. -Магниттердің қасиеттерін зерттейді - Жүргізілген эксперементті түсіндіре алады. Сергіту сәті: «Тартыламыз, тебілеміз».Ұ.ж. Оқушыларды жұптастырып, бір-біріне арқаларын тигізіп тұрғызу.“Сендер тебілдіңдер ме әлде тартылдыңдар ма?” “Тартыламыз!” деп жауап бере алады. Осыдан кейін оқушылар бір-біріне қарап тұрып, қолдарынан ұстап бір-бірлерін өздеріне тартуға тырысады.“Сендер тебілдіңдер ме әлде тартылдыңдар ма?” “Тебілеміз!” деп жауап бере алады. «Анықтау» әдісі 1-топ Дәптермен жұмыс. ЖЖ Оқушылар дәптердегі тапсырманы жұппен орындайды. ҚБ «Магниттік жапсырғыш» әдісі арқылы бағаланады. Дескриптор Білім алушы -Магнитке тартылған материалдарды «V» белгісін көрсетеді. - Магнитке тартылған заттардың суретін салады.&nbsp; &nbsp;Қарындаштар­ және т.б.); (ескі, қажетсіз) немесе басқа шыны зат; құм салынған табақша; ине; пластикалық құмыра.&nbsp;&nbsp;

Сабақтың соңы

(8)

&nbsp;Сабақты қорытындылау. Мангустың «Сиқырлы таяғы». - Таяқтың ұшы кімге тисе, сол топтағы оқушы бүгингі сабақтан нені білгенін бір сөзбен айтып береді./мангит, металл, тартады, тебіледі, жапсырады/ Керібайланыс: «Смайликтер» әдісі бойынша кері байланыс жүргізіледі. Оқушылар магнит туралы жақсы түсінсе магнит желімденген өзінінің фотосын жапсырады. - Сұрақтары болса магнит желімденген өзінің фотосын жапсырады. -түсінбесе магнит желімденген өзінің фотосын төменгі баспалдаққа жапсырады.&nbsp; &nbsp;bilimland

Рефлексия

(2)

&nbsp;ҚБ:«Түрлі түсті қақпақтар» әдісі ҚБ: «Үш шапалақ» әдісі ҚБ:«Бас бармақ» әдісі. ҚБ «Магниттік жапсырғыш» әдісі. Кері байланыс: «Смайликтер» әдісі&nbsp; &nbsp;Шынымен, шегемен, үшкір заттармен жұмыс істеу барысында қауіпсіз ережелерін сақтау ескертіледі

Пікірлер(0)