Қайырымдылық – сүйіспеншіліктің бір көрінісі

Ахметова Жанар Ерсейтовна
Ахметова Жанар Ерсейтовна
Астана
58 мектеп-гимназиясы
Қазақ тілі (Т1)
Сынып:
7-сынып
Бөлім:
Сүйіспеншілік пен достық
Тақырып:

Қайырымдылық – сүйіспеншіліктің бір көрінісі

17.03.2020
72
PDF жүктеу WORD жүктеу
Оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтемеу):  Мәтін бойынша проблемалық сұрақтар құрастыру (7.О5.) 
Сабақтың мақсаты:  Оқушылардың барлығы: Қайырымдылық туралы мәтіндермен танысады және етістіктің есімше түрін еске түсіреді. Оқушылардың көпшілігі: Мәтін бойынша проблемалық сұрақтар құрастырады, сұрақтың өмірдегі маңыздылығын ашады. Оқушылардың кейбіреуі: «Қайырымдылық – адам жанының нұры» сөйлеміне сатылай кешенді талдайды. 
Тілдік мақсаттар:  Пәндік лексика мен терминология:қайырымдылық, сүйіспеншілік, мейірімділік, жанашырлық, имандылық. Оқушылар түсінеді және сипаттайды 
Күтілетін нәтиже: Мақал бойынша өз пікірін жеткізе алады. - Сатылай кешенді талдау жасай алады 
Бағалау критерийлері:  Білім алушы: • Мәтіндегі мәселені түсінеді; • Мәтін идеясын анықтай алады; • Проблемалық сұрақ құрастыра алады; • Қойылған сұрақтарға ұтымды жауап бере алады. • Мәтіннен есімшелерді тауып, қолданылуын түсіндіреді 
Құндылықтарды дарыту:  Қайырымдылық тәрбие беру
АКТ-ны қолдану дағдылары:  Бейнежазба
Пәнаралық байланыс:  Әдебиет, өзін-өзі тану
Бастапқы білім:  Отбасындағы сүйіспеншілік

Сабақ барысы

Сабақ кезеңдері Жоспарланған іс-әрекет Ресурстар

Сабақтың басы

(10)

 Сәлемдесу. “Амандасу” тренингі Оқушылар дөңгелене отырады. Барлығы тақтаға қарайды. Егер тақтада күлкі бейнеленсе, онда бір - бірімізге күлімсірей қараймыз, қол бейнеленсе - қолымызды қысып амандасамыз, күн бейнеленсе - жақсы ықыласпен сәлемдесеміз, жүрек бейнеленсе – құшақтасамыз. 1. Бейнежазба көру арқылы оқушылардың қызығушылығын ояту. 2. Балалар, бүгінгі сабағымыздың тақырыбы не туралы Дұрыс жауап беріледі. Бір топ бір топты тексереді. Қ/Б. Екі жұлдыз, бір тілек    Суреттер       Бейнежазба 

Сабақтың ортасы

(12)

 2-тапсырма. «Сағат тілі» әдісі Мәтіннен есімшелерді тауып дәптерге сағат тілімен ауысып отырып жазыңыз. Дескриптор: - Мәтіндегі есімшелерді ажыратады. - Есімше тұлғалы сөздерді теріп жазады. Қ/Б: «Қолдау, қолпаштау» әдісі 3-тапсырма. «Ортадағы қалам» әдісі Қайырымдылық – адам жанының нұры. 1-топ. Сөйлемге синткасистік талдаудың 1,2,3 сатысына талдау. 2-топ. Нұры сөзін сөз құрамына лексика-грамматикалық мағынасына 1,2,3 сатысына талдау. 3-топ. Жанының сөзіне сөзсазындық 1,2,3 сатысына талдау. 4-топ. Дауысты дыбыстарға математикалық тәсілмен мінездеме беру. Дескриптор: -Мақал бойынша өз пікірін білдіреді. -Сатылай кешенді талдайды.    Мәтін, дәптер

Сабақтың соңы

(11)

 Қорытынды: Қайырымдылық – жақсы қасиет. Ол кішіге қамқор болу, үлкенге көмектесу, ізгілікті іс жасау. Қайырымды адамды туыстары жақсы көреді, мақтан тұтады.   Дәптер, тақта

Рефлексия

(7)

 Кері байланыс. Шеринг жаттығуы Бүгін не үйрендің? Ол сенің өміріңе қаншалықты қажет? (оқушылар осы сұрақтар төңірегінде бір сөйлеммен жауап береді)   қима қағаздар

Пікірлер(0)