Кітапхана. Үстеудің емлесі

Ахметова Жанар Ерсейтовна
Ахметова Жанар Ерсейтовна
Астана
58 мектеп-гимназиясы
Қазақ тілі (Т1)
Сынып:
6-сынып
Бөлім:
Әлемдегі ірі кітапханалар
Тақырып:

Кітапхана. Үстеудің емлесі

17.03.2020
537
PDF жүктеу WORD жүктеу
Оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтемеу):  6.3.6.1 мәтіндегі орфографиялық және пунктуациялық қателерді сөздіктерге, емле ережелеріне сүйеніп, түзету, редакциялау. 6.4.4.3. үстеудің мағыналық түрлерін ажырату, синонимдік қатарларын түрлендіріп қолдану. 
Сабақтың мақсаты:  «Кітапхана» мәтіндегі орфографиялық және пунктуациялық қателерді сөздіктерге, емле ережелеріне сүйеніп, түзетеді, редакциялайды және үстеудің мағыналық түрлерін ажыратады, синонимдік қатарларын түрлендіріп қолдану. 
Тілдік мақсаттар:  Қарамен жазылған тірек сөздердің мағынасын ажырату: абонемент, оқу залы, кітап қорын толықтыру және өңдеу, т.б.
Күтілетін нәтиже:  Мәтіндегі орфографиялық және пунктуациялық қателерді сөздіктерге, емле ережелеріне сүйеніп, түзетеді, редакциялайды және үстеудің мағыналық түрлерін ажыратады, кейбір оқушылар синонимдік қатарларын түрлендіріп қолданады. 
Бағалау критерийлері:  Мәтіндегі орфографиялық және пунктуациялық қателерді түзету -Мәтінді мұқият оқып, қателерді анықтайды. -Қателерді түзетеді. Өзара бағалау. Түзетілген мәтінді тексеру - Орфографиялық қате - Пунктуациялық қате Мәтіннен үстеулерді анықтап және олардың синонимдік қатарын тауып жазыңыз. - Мәтіндегі үстеулерді анықтайды. - Үстеулердің синонимдерін тауып жазады. 
Құндылықтарды дарыту:  Тарихтың, мәдениет пен тілдің біртұтастығы
АКТ-ны қолдану дағдылары:  Интерактивті тақта 
Пәнаралық байланыс:  Әдебиет 
Бастапқы білім:  6.1.6.1 коммуникативтік жағдаятқа сай ресми сөздер мен тіркестер, дайын тіркестер мен терминдерді орынды қолданып, диалогке қатысу, ойын ашық жеткізу.

Сабақ барысы

Сабақ кезеңдері Жоспарланған іс-әрекет Ресурстар

Сабақтың басы

(12)

 Тапсырма: 1. БИНГО ойыны арқылы сұрақтарға жауап беріп, өтілетін тақырыпты болжаңыз. 2- тапсырма: Сөздіктерді пайдалана отырып, мәтіндегі орфографиялық және пунктуациялық қателерді түзету, редакциялау. 1-тапсырма: Мәтін бойынша жуан және жіңішке сұрақтар дайындаңыз, келесі топ жауап береді 1-тапсырма: Мәтіннен үстеулерді анықтап және олардың синонимдік қатарын тауып жазыңыз.                                                    а) БИНГО ойыны арқылы тақырыпты болжайды. ә) Сөздіктерді пайдалана алады. б) мәтіннен орфографиялық және пунктуациялық қателерді түзетеді, редакциялайды. а) мәтін бойынша жуан және жіңішке сұрақтар дайындайды. ә ) сұрақтарға жауап береді. а) мәтіннен үстеулерді табады. б) мәтіндегі үстеулердің синонимдерін анықтайды  БИНГО ойынына қажетті 

Сабақтың ортасы

(18)

 Жекелеген жұмыс «Сағат тілі» әдісі Мәтіннен үстеулерді анықтап және олардың синонимдік қатарын тауып дәптерге сағат тілімен ауысып отырып жазыңыз. Мәтіннен үстеулерді тауып, сағат тілімен ауысып отырып синонимдік қатарын жазады, үстеулердің жазылу ерекшелігіне назар аударады. Мәтінде берілген үстеулердің синонимдік қатарын табуға, үстеулердің жазылу ерекшелігін білуге жетелейді. Мәтінде берілген үстеулердің синонимдік қатарын табуы, үстеулердің жазылу ерекшелігін білуі күтіледі.   Видеоролик, Мобильді кітапхана

Сабақтың соңы

(10)

 Қорытынды «Бейнелер сөйлейді» әдісі Кітапхана туралы видеоролик көрсету. Айтмағанбетова Сағила Мерекеевна Оқушылардың көру, тыңдау дағдысын қалыптастыру. Оқушылардың көру, тыңдау дағдысын бақылайды.   Интерактивті тақта

Рефлексия

 Кері байланыс «SMS-хабарлама» әдісі №58 мектеп-гимназиясының кітапханасына тағы барудың себебі қандай? 3 факт келтір Оқушылардың мектеп кітапханасы туралы ойларын білу                                                                                                                                                                      Не сәтті болды? Не сәтті болмады? Нені жақсартуға болады? Мен өз дағдыларымды нені дамыта алдым?     ұялы телефон 

Пікірлер(0)