Баға. Сан. Құн

ҚАСЕН ӘМИНА БАЛТАБАЙҚЫЗЫ
ҚАСЕН ӘМИНА БАЛТАБАЙҚЫЗЫ
Нур-султан
Нур-султан
Средняя школа №40
Математика
Сынып:
2-сынып
Бөлім:
Тиімді есептеу жолдары
Тақырып:

Баға. Сан. Құн

17.03.2020
256
PDF жүктеу WORD жүктеу
Оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтемеу):

2.5.1.3 - бірдей қосылғыштардың қосындысын табуға; мазмұнына қарай және бірдей бөліктерге бөлуге берілген есептерді талдау және шығару; кері есеп құрастыру және шығару

Сабақтың мақсаты:

Монеталарды ажыратуды және  олармен әртүрлі амалдар орындауды үйрену 

Тілдік мақсаттар:

«Баға», «мөлшер» (сан), «құн» ұғымдарымен байланысты есептер құрастыру жəне шығару

Күтілетін нәтиже:

Барлық оқушылар: «Баға», «сан», «құн» ұғымдарын біледі.

Бірқатар оқушылар: Бірдей қосылғыштардың қосындысын табады, бірдей бөліктерге бөлуге берілген есептерді талдайды

Кейбір оқушылар: «Баға», «мөлшер» (сан), «құн» ұғымдарына байланысты есептер құрастырады жəне шығарады  

Бағалау критерийлері:

Монеталарды ажыратады және олармен әртүрлі амалдар орындайды ;

Көрсетілген бағаны қандай қағаз ақша және монеталармен жинай алады ;

Теңлеулер құрастыра алады, мәнін таба алады;      

Құндылықтарды дарыту:

Монеталарды ажыратады және олармен әртүрлі амалдар орындайды 

Заттың құнын есептей алады

Заттың бағасын таба алады

Заттың санын есептей алады

Көрсетілген бағаны қандай қағаз ақша және монеталармен жинай алады


АКТ-ны қолдану дағдылары:

Көрсетілген кесте бойынша есептер құрастырады , оларды шығарады 

Пәнаралық байланыс:

дүниетану, жаратылыстану 

Бастапқы білім:

Монеталарды ажырату және олармен әртүрлі амалдар орындау 

Сабақ барысы

Сабақ кезеңдері Жоспарланған іс-әрекет Ресурстар

Сабақтың басы

(5 мин)

Жаңа топ құру

Психологиялық ахуал қалыптастыру.

Ана тілің арың бұл,

Ұятың боп тұр бетте.

Өзге тілдің бәрін біл,

Өз тіліңді құрметте.

«Жалаулар» арқылы топқа бөлінеді.

Оқушыларды қалаған жалауларын алып, 1,2,3 топтарға бөлініп отырады.

1-топ «Бақыт жалаулары»

2-топ «Арман жалаулары»

3-топ «Қуаныш жалаулары»

Жұмыс ережесіне келісу ● Сабақта бір-бірімізді сыйлаймыз, тыңдаймыз!

● Уақытты үнемдейміз! ● Нақты,дәл жауап береміз!

● Сабақта өзіміздің шапшаңдығымызды, тапқырлығымызды көрсетеміз!

● Сабаққа белсене қатысып, жақсы баға аламыз!


Оқушыларды топтарға бөлуге арналған суреттер.

Сұраққа жауап берген оқушыны мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату.  

Сабақтың ортасы

(20 мин)

Жұптық жұмыс.

5e706b3e3ba3a.png  - 5 теңге                                    

6 қарындаш  - ? тг 

5e706b828a020.png  - 8 тг 

24 тг - ? өшіргіш 

3 сызғыш  -27 тг

5e706b9d4e280.png   - ? тг  

Ереже құрастырады Қ = Б х С           С = Қ : Б       Б = Қ : С  


Тапсырманы орындаған оқушыны мадақтау,толықтыру жасау,

тиімді кері байланыс орнату.

Сабақтың соңы

(10 мин)

Теңдеулер құрастырып, оларды шығарады 

Х + 5e706c02106cc.png   =  5e706c1473bac.png                         5e706c1fba9f2.png    -    Х  =   5e706c33e2f94.png

Тапсырманы орындаған оқушыны мадақтау, толықтыру жасау;

тиімді кері байланыс орнату

Рефлексия

(5 мин)

• «Баға», «мөлшер» (сан), «құн» ұғымдарын білу; 

• есептер шығару барысында «баға», «мөлшер» (сан), «құн» шамаларының өзара тəуелділігін пайдалану,

200 тг, 500 теңгелік монеталар мен купюраларды ажырату жəне олармен түрлі операцияларжүргізу;

«Баға», «мөлшер» (сан), «құн» ұғымдарымен байланысты есептер құрастыру жəне шығару. Өз жұмысын жетістік сызғышының көмегімен бағалау  ұсынылады    

Оқушылар  сабақтаналғанәсерлерін кері байланыс парағы тапсырмалар арқылы білдіре алады 

Файлдар:

Файлды ару Баға. Сан. Құн

Пікірлер(0)