Қолөнер
Қолөнер
| Оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтемеу): | 3.1.2.1 баяу және анық айтылған жиі қолданылатын сөздер және сөз тіркестерінен құралған шағын мәтіндердің мазмұныны түсіну. 3.3.5.1 сөздер мен анықтамалардан қажетті ақпаратты табу және оны алу |
| Сабақтың мақсаты: | Оқушылардың барлығы: тыңдаған мәтіндегі сөйлемдердің мазмұнын түсінеді, қолдау арқылы оқыған мәтінннің мазмұнын айтады. Оқушылардың көпшілігі: тыңдаған мәтін мазмұны бойынша сұрақтарға жауап береді. Мәтінннің мазмұнын тірек сөздердің көмегімен айтады, анықтамалардан қажетті ақпаратты табыды. Оқушылардың кейбірі: тыңдаған мәтінге қатысты өз пікірлерін айтады |
| Тілдік мақсаттар: | 1. Тыңдаған мәтіннің мазмұнын түсіну 2. Анықтамалардан қажетті ақпаратты табу. 3. Кім? Қандай? Не істеді? –деген сұраққа жауап беретін сөздерді топтастыру. |
| Күтілетін нәтиже: | баяу және анық айтылған жиі қолданылатын сөздер және сөз тіркестерінен құралған шағын мәтіндердің мазмұныны түсінеді сөздер мен анықтамалардан қажетті ақпаратты таба алады. |
| Бағалау критерийлері: | • Шағын мәтіндегі сөйлемдердің мағынасын ашады. • Тақырыпқа қатысты ақпараттарды іріктеп, кестеге түсіреді. • Кім? Қандай? Не істеді? –деген сұрақтарға жауап беретін сөздерді топтастырып жазады. |
| Құндылықтарды дарыту: | Іскелікке, шеберлікке баулу |
| АКТ-ны қолдану дағдылары: | Аудиотаспа, интербелсенді тақта, слайд,суреттер |
| Пәнаралық байланыс: | Еңбекке баулу |
| Бастапқы білім: | Қағаздан ойыншық жасадық |
Сабақ барысы
| Сабақ кезеңдері | Жоспарланған іс-әрекет | Ресурстар |
|---|---|---|
|
Сабақтың басы |
Психологиялық дайындық. Біз балдырған баламыз, Құстай қанат қағамыз. Дүниені аралап, Оқып білім аламыз. Сабақтың тақырыбын, суреттер арқылы болжайды Бүгінгі сабағымыз не туралы деп ойлайсыңдар? Сабақ мақсатымен таныстыру . |
|
|
Сабақтың ортасы |
Алқа Алқаны күмістен жасайды. Алқаны тағы неден жасайды деп ойлайсың?
Тыңдалым. Бүгін Әнелдің туған күні. Балнұр қызыл моншақтардан алқа тоқыды. Балнұрдың алқасы әдемі болды. Алқаны Әнелге сыйлады. Әнел әдемі алқаны көріп, қуанды Берілген суреттер бойынша кестені толтырады. Кімнің туған күні? Балнұр не істеді? Не сыйлады? Әнел не істеді? Оқушылар бір-бірін бағалайды. Айтылым Тыңдалымнан кейінгі тапсырма Тірек сөзді пайдаланып, тыңдалған мәтіннің мазмұнын әңгімелейді. Тірек сөздер: сыйлық, алқа, моншақ, тоқыды. Оқушылар жұпқа бөлінеді,бір-біріне әңгімелейді. (бас бармақ арқылы бір-бірін бағалайды). Сергіту сәті: Шаршаса қолымыз, Оңымыз, солымыз. Былай - былай ойнаймыз, Күш жігерді жинаймыз . Оқылым. Мәтінді мұқият оқиды.
КІМ?ҚАНДАЙ? НЕ ІСТЕДІ?
Алдымен оқушыларға жеке-жеке оқыту, одан кейін тізбектеп оқыту, одан кейін хормен оқыту. |
|
|
Сабақтың соңы |
Сабақты қорыту кезінде сұрақтар қою.( оқушылар бір-біріне сұрақтар қояды) Үй тапсырмасы: 3-тапсырма, есте сақта жаттау. |
|
|
Рефлексия |
|


Кілем Кілемді жіптен тоқиды. Жіптен тағы не тоқиды?
Теріден қамшы тоқиды. Теріден тағы не тоқиды?







Пікірлер(0)