Мен не үйрендім?"Менің отбасым және достарым"
Сауат ашу
Сынып:
1-сынып
Бөлім:
Салт-дәстүр және ауыз әдебиеті
Тақырып:
Мен не үйрендім?"Менің отбасым және достарым"
18.03.2020
108
3
Сабақтың тақырыбы | <p>Мен не үйрендім? «Менің отбасым және достарым»</p><table class="table table-bordered"><tbody></tbody></table> |
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) | <p>1.7. Тыңдаған материал бойынша өз пікірін айту. </p><p> 1.8.Түрлі жағдаяттарда этикет сөздерін қолдана білу </p><p> 1.9. Сөздерді, дыбыстарды орфоэпиялық нормаларға сәйкес дұрыс айту. </p> |
Күтілетін нәтиже | Барлығы:Жаңа білімді меңгереді. Көбі:Тақырыпты түсініп, тыңдап, жетекші сұрақтар арқылы талқылайды. Кейбірі: Алған білімді өмірде қолдана алады. |
Жетістік критерийлері | Айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады. Нақты сөйлеу арқылы, мәселені түсінгенін көрсете алады. |
Құндылықтарды дарыту | Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. |
Пәнаралық байланыс | Музыка, ағылшын тілі, орыс тілі, көркем еңбек сабағы |
АКТ қолдану дағдылары | видео , таныстырылым. |
Сабақ барысы
Сабақ кезеңдері | Жоспарланған іс-әрекет | Ресурстар |
---|---|---|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері (Сабақтың басы Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру 5 минут) |
<p>Cәлеметсіздер! </p><p> Здраствуите! </p><p> Good morning! </p><p> Балалар бізде ерекше сабақ болады . Өйткені сабаққа қонақтар келді. </p><p>Сендердің білімдерінді тапқырлықтарынды көруге.</p><p>Психологиялық ахуал: </p><p> Сабақты бастамас бұрын көңіл күйімізді тексеріп алайық. </p><p> Анаң – күнің, жүрегің, </p><p> Әкең – өмір тірегің. </p><p>Әжең –асыл ардағың, </p><p> Атаң – дана қорғаның. </p><p> Інің мөлдір аспанын.</p><p> Қарындасың – қанатың.</p><p> Сен бақытты ұлансың, </p><p> Бәрі саған қуансың.</p><p> Балалар біз сендермен үш топқа бөліндік. </p><p>Кітап, Достық, Балдырған. </p><p> Топ басшыларын сайлап алайық: </p><p> Өткенді пысықтау: </p><p> Біз сендермен Салт –дәстүр және ауыз әдебиеті тарауды аяқтадық.</p><p> Қандай ұлттық кейіпкерлерді білесіңдер-? Алдаркөсе, Қожанасыр. </p><p>- Олар қандай кейіпкерлер -? </p><p> - Олар ақылды,әділ,тапқыр,аңғал кейіпкерлер.</p><p> - Қандай ұлттық ойындарды білесіңдер- ? </p><p> - Ат жарыс, арқан тартыс, көкпар тарту. </p><p> - Ендеше балалар Алдаркөсе мен Қожанасыр ойнаған ойынды біз де ойнайық. </p><p> - Ойының аты – «Ұшты - ұшты». </p><p> - Ұшты – ұшты, бүркіт ұшты (Қол көтеріледі) </p><p> - Ұшты – ұшты, қалам ұшты (Қол көтерілмейді) </p><p> - Ұшты – ұшты, ұшақ ұшты (Қол көтеріледі) </p><p>Қызықты тапсырма: </p><p> Ал енді балалар сендерге жұмбақ жасырамын.</p><p> Жұмбақ шешу: </p><p> Қабат- қабат қатталған, </p><p> Асыл сөзбен апталған. </p><p> Парағы бар сөйлейтін, </p><p> Бетін адам ашады, </p><p> Білім нұрын шашады Бұл не? </p><p>«Кітап» тобына тапсырма: мақалды толықтыр Жұппен жұмыс. </p><p> Топпен жұмыс.. ........- білім бұлағы, .......- өмір шырағы.</p><p> Адасқан сөздер:Кітап,дәптер,өнер, Білім. </p><p>«Достық» тобына тапсырма: Жұппен жұмыс.</p><p> Топпен жұмыс.</p><p>Адасқан сөздер. Кітап ұстау ережелерін құрастыру.</p><p> Ұқыптылықпен қарап, дұрыс пайдалану керек.</p><p> Кітаптың сыртқы мұқабасын тыстау. </p><p>«Балдырған» тобына тапсырма: </p><p> Өлеңді толықтыр. Жұппен жұмыс.</p><p> Топпен жұмыс. </p><p> Адасқан сөздер:</p><p> Кітап, даналық, біліп, </p><p>өнегелі, ойлап.</p><p> .......... оқу бұлағым, </p><p> Оқытатын ұстазым </p><p> Кітапта бар.........</p><p> Оқып ........ алайық. </p><p>Қ\ Б: От шашу әдісі бойынша .</p><p><br></p><p><br></p> | |
Сабақтың ортасы (7 мин) |
<p>Менің отбасым және достарым» тыңдалым. </p><p>Сен не істей аласың? «Кітап» тобына тапсырма: </p><p> №1 Ұжымдық тапсырма Өлең жолдарын құрастыру. </p><p> Атам менің әрқашан, </p><p> Кішіпейіл бол деген.</p><p> Ақыл сөзі санамда, </p><p> Мақтанбауды жөн көрем. </p><p> Адасқан сөйлемдерді пайдаланып,өлең жолдарын құрастыру. </p><p><br></p><p>• Рақмет,ризамын,мархабат деген сөздер неге әдепті сөздер деп аталады? </p><p> • Бұларды қай кезде қолданамыз? </p><p> • Тағы қандай сыпайы сөздерді білесіңдер? </p><p>№2 Топтық тапсырма «Достық» тобына тапсырма:</p><p> Берілген сөздерді керекті сызбаға орналастыр</p><p> Өтінемін ,ғафу етіңіз,құстың ұясын бұзба,ақты баспа,үйге қарай жүгірме,рақмет,рұқсат па,табалдырықты баспа. </p><p>Тыйым сөздер Әдепті сөздер</p><p>«Балдырған» тобына тапсырма: Сұрақтарға жауап беру сәйкестендіру. </p><p>№3 топтық тапсырма Сәйкестендір</p><p>Үлкен атаны қалай атаймыз? іні </p><p>Әкеңнің әкесі кім? баба </p><p> Әкеңнің шешесін кім дейміз? ата </p><p> Өзіңнен үлкен қыз баланы кім дейміз? әже </p><p>Өзіңнен кіші қызбала кім? әпке</p><p>Өзіңнен кіші ер бала кім? сіңлі</p><p><br></p><p><br></p> | |
Сергіту сәті (3 минут) |
<p>Қ\Б: Бас бармақ әдісі бойынша.</p><p>Көңілді күн» ведио көрсетіп билейді. Отбасымызда кімдер бар -? </p><p> Ата, әже, ана әке, әпке, аға, қарындас, іні,сіңілі бар. </p><p> -Жақсы. Енді алда үлкен Халықаралық әйелдер күні келе жатыр. Сол мереке байланысты Ана, Ақ жаулықты әже, әпкемізге тақпақтар үш тілде айтуымыз керек. </p><p>- Кітап тобы :Қазақша ана, орысша мама, </p><p> - ағылшын тілінде mother </p><p> - Ана туралы тақпақ кім айтып береді-? </p><p> Анам, анам, ақ анам </p><p> Мен өзіңдей ақ балаң, </p><p> Айтқан тілінді аламын</p><p> Жұмсағанда барамын. </p><p>Достық тобы: Қазақша әже, орысша бабушка, ағылшын тілінде grandmother </p><p> Кім орысша әже тулалы тақпақ айтып береді- ? </p><p>Бабушка родная, </p><p> Милая моя, </p><p> Больше всех на свете </p><p> Я люблю тебя. </p><p>Балдырған тобы: </p><p>Қазақша әпке, орысша сестра, ағылшын тілі sister (ағылшын тілі тақпақ) </p><p> I have got a sister</p><p> She likes read a book S</p><p>he helps and playswith me </p><p>love my sister </p><p>Кітап» тобына тапсырма: </p><p> К әрпіне суреттер жабыстырып сөздерді буынға бөліп айту.</p><p> «Достық» тобына тапсырма:</p><p> Д әрпіне суреттер жабыстырып сөздерді буынға бөліп айту. </p><p> «Балдырған» тобына тапсырма:</p><p> Б әрпіне суреттер жабыстырып сөздерді буынға бөліп айту. </p><p>Қ\Б: Шапалақ әдісі бойынша</p><p>Барлық топтардан оқушылар айтып шығады. </p><p> Тақтамен жұмыс Сызбаны толтыру.</p><p> Менің достарым (Ит, мысық, балдырған, кітап) </p><p> Оқушылар шеңбер құрып</p><p> «Достық» әнін хормен айтады. </p><p> Дәптермен жұмыс: </p><p> Өлеңнің соңғы екі жолын дәптерге жазу.</p><p> Ортақ мекен – Жер шары, </p><p>Төбемізде бір аспан </p><p>Барлық ұлттың баласы, </p><p> Достығымыз жарасқан.</p><p><br></p><p> </p><p><br></p> | |
Сабақтың соңы (3 минут) |
<p>Рефлексия «Смайлик» әдісі </p><p> • Егер саған сабақ ұнаса және тапсырманың барлығын түсіндім және басқаға түсіндіре аламын жасылға стикер жабыстыру керек.</p><p> • Егер сен сабақты түсінемін бірақ барлығын емес сары түске стикер жабыстыру керек.</p><p> • Егер саған сабақ барысында тапсырмаларды орындау қиын болып,мұғалімнің көмегі қажет болса , стикерді қызыл түске жабыстыру керек.. </p> |
Қосымша ақпарат
<p> Сабақта қосымша суреттер, видео, музыка пайдаландым.</p>
Файлдар:
Файлды ару
Сауат ашу
Пікірлер(0)