Мен және табиғат. К дыбысы мен әрпі
Мен және табиғат. К дыбысы мен әрпі
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) | Сөздерді, дыбыстарды орфоэпиялық нормаларға сәйкес дұрыс айту. |
Сабақтың мақсаттары | Барлығы: Жаңа білімді меңгереді. Көбі: Тақырыпты түсініп, тыңдап, жетекші сұрақтар арқылы талқылайды. Кейбірі: Алған білімді өмірде қолдана алады. |
Жетістік критерийлері | Айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады. Нақты сөйлеу арқылы, мәселені түсінгенін көрсете алады. |
Құндылықтарды дарыту | Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. |
Пәнаралық байланыс | Музыка сабағы, көркем еңбек, дене шынықтыру. |
АКТ қолдану дағдылары | Аудиожазба, таныстырылым. |
Тілдік құзыреттілік | Мен және табиғат. К дыбысы мен әрпі |
Сабақ барысы
Сабақ кезеңдері | Жоспарланған іс-әрекет | Ресурстар |
---|---|---|
Сабақтың басы. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру (5 минут) | Біз балдырған баламыз, Құстай қанат қағамыз. Дүниені аралап, Оқып білім аламыз. Көзді салып қараңыз, Былай қанат қағамыз. – Бүгін біз «Ғажайыпстанға саяхатқа»шығамыз. Балапан телеарнасында болатын мультфильмдерді көресіңдер ме? 1-тапсырма: «Жел аяқтың» (Пазлдарды ашу үшін шырын таяқшаларын алу арқылы жауакп береді) | Шаттық шебері Екі жұлдыз, бір тілек |
Сабақтың ортасы (8 минут) | 2-тапсырма: «Елдостың тапсырмасы» №1 Өлеңді тыңда. Аудио жазбаны тыңдау Ата ақылы. Кім үлкенді тыңдаса, Кім үлкенді сыйласа, Үлкен болған кезінде Сыйлы болмақ өзі де. С.Мәуленов Бұл өлеңнің авторы С. Мәуленов туралы айту 3-тапсырма: «Аяжанның тапсырмасы» «Галереяға саяхат» ТЖ-әр топқа сурет беру сол суреттердің қарама-қарсы сөздерін тауып алу. (мысалы:кіші-?, ыстық-?,ескі-?) | Таныстырылым, оқулықпен жұмыс Алақан арқылы бағалау |
Сергіту сәті (1 минут) | «Кунфу» әдісі (Мұғалім сөйлемді оқып тұрады,оқушылар қимылмен тыныс белгілерді қойып тұрады) – Алақай,бүгін ашық сабақ! – Дауысты дыбыс қызыл түспен белгіленеді. – Сөз әріптен құралады ма? – Сөйлем сөзден құралады. | Балалар қимылды көрсетіп отырады |
Қызықты тапсырма (8 минут) | 4-тапсырма: «Мая апайдың тапсырмасы» №3 Еркіннің хатын тыңдап, сұрағына жауап іздеңдер. ЖЖ: Жеке тапсырмаларды орындау. | Бір-біріне смайлик жапсырады |
Аяқталуы (16 минут) | 5-тапсырма: «Білімпаз атаның тапсырмасы» Баннерден жасалған кілемшеге асықты лақтырып, асық қай суретке түссе сол суреттің астындағы сұрақтарға жауап береді.) №4 Суретте бейнеленген заттардың әрқайсысын ата. Бұлардағы ортақ нәрсе не? 1-топ: (асық осы суретке түссе) Берілген суретке қарап кеспе әріптермен жазу 2-топ: (асық осы суретке түссе) Ән айту 3-топ: (асық осы суретке түссе) QR кодтың жазылып тұрған сөзін оқу және суретін салу (ұялы телефонның көмегімен QR-кодының астында жасырынып тұрған сөзді оқу, буынға бөлу) | Оқулық, дәптерлер. Қасықта смайликтер жапсырылған, сол смайликтер арқылы бағалайды. |
Сабақтың соңы (2 минут) | Рефлексия «Ұшақ ұшыру» (Әртүрлі түстегі ұшақтардың ішінде жапсырылған сөздерді оқып, бүгінгі өткен тақырыптар бойынша оқушылыр сабақты қорытындылайды) «Бағдаршам» Қызыл түс – «Мен тапсырманы орындай алмадым, көңіл күйім жоқ» Сары түс – «Көңіл-күйім жақсы,топтың көмегімен тапсырманы орындадым» Жасыл түс – «Мен бәрін жақсы орындадым деп ойлаймын:менің көңіл күйім тамаша» Оқушылар өздері жасаған бет-бейнелеріне қарап бір-біріне көңіл күйлерін айтады. (қуанышты, көңілді, көңілсіз, ашулы) | Өнер, музыка Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. |
Пікірлер(0)