Ондық бөлшектерді салыстыру

АДИЛГЕРЕЕВА ЛАЗЗАТ АРГЫНГАЗИЕВНА
АДИЛГЕРЕЕВА ЛАЗЗАТ АРГЫНГАЗИЕВНА
Ақтөбе
Хромтау ауданы
Табантал ОМ
Математика
Сынып:
5-сынып
Бөлім:
Ондық бөлшектер және оларға амалдар қолдану
Тақырып:

Ондық бөлшектерді салыстыру

19.03.2020
526
PDF жүктеу WORD жүктеу
Оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтемеу): 5.1.2.26Ондық бөлшектерді салыстыру
Сабақтың мақсаты: - ондық бөлшектерді разрядтары бойынша салыстыра білу; -берілген ондық бөлшекті оған тең бөлшекке түрлендіре білу;  
Тілдік мақсаттар: Оқушылар: - жай бөлшекті ондық бөлшекке айналдыру ережесін негіздеп қолдана алады; - ондық бөлшектерді салыстыруды түсіндіре алады; Пәнге тән лексика мен терминология: - разрядтары бойынша сандарды жіктеу; - сандарды разрядтары бойынша салыстыру; - жоғары (үлкен) разряд; - төменгі (кіші) разряд; - разрядтық бірліктер; - ондық таңбалар. Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер: егер ондық бөлшектің соңына бір немесе бірнеше нөлдер тіркеп жазылса ( алып тасталса), онда ...бөлшек шығады; - ондық бөлшектерді салыстыру үшін алдымен бүтін бөліктері салыстырылады, егер бүтін бөліктері тең болса, онда  
Күтілетін нәтиже: Ондық бөлшектерді салыстырады
Бағалау критерийлері: -Ондық бөлшектерді разрядтары бойынша салыстыра алады; -Ондық бөлшекке тең бөлшекті таба алады;  
Құндылықтарды дарыту: Абай-175 жыл толуына орай ақынның өлеңдерін орындау сабақ барысында құндылықтарды дарыту жұптық және топтық жұмыстар арқылы жүзеге асырылады. Бір-бірінің ойларын бағалау, жауапкершілікті сезіну, өзара сыйластық
АКТ-ны қолдану дағдылары: Сабақтың әр кезеңінде қорытындылауды тиімді жүзеге асыру үшін презентациямен жұмыс
Пәнаралық байланыс: әдебиет, музыка
Бастапқы білім: Ондық бөлшектерге амалдар қолдану

Сабақ барысы

Сабақ кезеңдері Жоспарланған іс-әрекет Ресурстар

Сабақтың басы

(5-6 минут)

Оқушылармен амандасу, түгелдеу. «Көңіл-күй» тренингі көңіл-күйлеріне байланысты смайлик таңдайды. Бағалау парағы таратылады әр оқушыға. Сөзжұмбақ шешу «АБАЙ» 1. Бүтін менен бөлшекті, Үтірменен айырған. Әп-әдемі жазылар, Айтыңдаршы, қандай сан? Ондық бөлшек 2.Екі бүтін бестен бір қандай сан? АРАЛАС 3.Осы аралас санды ондық бөлшекке айналдыруға бола ма? 2, 2 4. Ондық бөлшек қандай бөліктен тұрады? Бүтін және бөлшек бөліктен тұрады Абай туралы не білеміз? Топқа бөлу « Пазл» құрастыру «Қыс», «Жаз», «Күз» суреттері шығады. Осы өлеңдердің бір шумағын айтып бере аласыңдар ма? Математикалық диктант 0,21, 2,148, 4,07, 6,5, 3,009, 13,0425, 24, 015 «Көршіңді тексер»әдісі оқушылар бір-бірін тексереді   смайлик бағалау парағы пазл «Қыс», «Жаз», «Күз» суреттері     

Сабақтың ортасы

(7-35 мин)

«Миға шабуыл» Барлық оқушыға сұрақ қойылады. 1. Ондық бөлшектердің Алдымен қандай бөлігін салыстырамыз? Егер бүтін бөліктері тең болса, қалай салыстырамыз? . Егер берілген ондық бөлшектің оң жағына (соңына) нөлдерді тіркеп жазсақ , қандай бөлшек шығады? Тең бөлшек Кері байланыс «Мадақтау арқылы» Үш топқа бірдей тапсырма беріледі. Қай топ тез орындайды? «═ Топтар бірін-бірі бағалайды. «Бағдаршам» арқылы Критериі: -жай бөлшектерді ондық бөлшекке айналдырады -өсу, кему ретімен жазады -салыстыруды орындайды Оқулықпен жұмыс №774 есеп Сергіту сәті: «Қыс, Жаз, Күз» өлеңін оқиды Жеке жұмыс Оқушының аты-жөні: Сыныбы: 5 Күні: Сурет бойынша салыстыруды орында: Дескриптор: -ондық бөлшекті разряд бойынша салыстырады 2) Жұлдызшаларды теңсiздiктер тура болатындай етiп, цифрлармен ауыстырыңдар: 1) 8‚1 * &gt; 6,65; 2) 11,85 &lt; 11, * 2; 3) 32,25 &gt; 32, * 5; Дескриптор: Білім алушы -Жұлдызшалардың орнына сәйкес цифрларды қояды; - бүтін бөліктері бірдей сандарды салыстырады; - бүтін бөліктері әртүрлі сандарды салыстырады Бағалау «өзін-өзі бағалау Жұппен жұмыс. Семантикалық карта № Тапсырма 1,5˂3,5 3 ,25˃1,25 6,25 5,0 7,2 1 11/2 ˂31/2 Т Б С Ш М 2 31/4 ˃1 1/4 Н А О К У 3 61/4 П Е Л Ы Д 4 7 4/(5 ) - 3/5 И Р Н Г А 5 81/2 -31/2 К С И П Н Абай атамыздың бір өлеңінде кездесетін сөздер талап, еңбек, рақым қай өлеңінде кездеседі? «Ғылым таппай мақтанба»&nbsp;&nbsp; <p>А3 тапсырмасы КБ Бағдаршам Мадақтау арқылы&nbsp; &nbsp; &nbsp;&nbsp;</p><p>Семантикалық карта&nbsp; &nbsp;&nbsp;</p>

Сабақтың соңы

(36-40 мин)

Оқушылар сабақ соңында өз ойтолғаныстарын білдіру арқылы бүгінгі тақырып бойынша «Еркін микрофон» оқушылар өз ойын білдіреді Үйге тапсырма: №775 есеп Бағалау Мадақтау арқылы бағалау парағы бойынша қорытындылау&nbsp;&nbsp;

Рефлексия

«Еркін микрофон» оқушылар өз ойын білдіреді микрофон

Файлдар:

Файлды ару ондық бөлшектерді салыстыру

Пікірлер(0)