Гидросфера және оның құрамдас бөліктері

Кауканова Айнур Жанболатовна
Кауканова Айнур Жанболатовна
актобе
хромтау
5 школа
География
Сынып:
7-сынып
Бөлім:
Физикалық география/Гидросфера
Тақырып:

Гидросфера және оның құрамдас бөліктері

24.12.2019
176
PDF жүктеу WORD жүктеу
Сабақ мақсаттары <p> Гидросфераның құрамдас бөліктерін анықтайды, су айналымдарын талдайды; </p><p>  графиктер салу дағдыларын дамытады.&nbsp;&nbsp;</p>
Жетістік критерийлері Дағдылар: түсіну,білімін қолдану,талдау, бағалау <p> Гидросфера құрамын түсінеді;</p><p>  Гидросфераның құрамдас бөліктерінің ерекшеліктерін сипаттайды </p><p>  Гидросферадағы су айналымын талдайды </p><p>  Графикалық түрде өңдейді </p><p>  Құрлық сулары мен мұхиттарды анықтауда картаны қолдана алады; </p><p>  Гидросфераның маңызын талдайды</p><p>  Гидросфераның құрамдас бөліктерінің маңыздылығына баға береді.&nbsp;&nbsp;</p>

Сабақ барысы

Сабақ кезеңдері Жоспарланған іс-әрекет Ресурстар

Сабақтың басы

(0-5 мин)

<p><br></p><p>- Ұйымдастыру. Сәлемдесу. Ынтымақтастық атмосферасын құру. «Шаттық шеңбері» Оқушылар бір-біріне сәттілік тілейді. Сабақ мақсатымен, тапсырмалармен және жетістік критерийлерімен танысу.&nbsp;&nbsp;</p><p>Топқа бөлу “Мұхиттар” Оқушыларға 4 мұхит және сол мұхиттарға құятын өзендер жазылған қағаз таратылады. Оқушылар парақшада жазылған өзендер арқылы мұхит тобына жиналады. Егер оқушы өзеннің қай мұхитқа құятынын білмесе картамен, атласпен жұмыс жасауға уақыт беріледі. Сыныптастарынан көмек сұрауға да болады. Әр топ өз аттарымен аталатын мұхиттарды картадан көрсету қажет. 1-топ Үнді мұхитын картадан анықта? 2-топ Тынық мұхитын Картадан анықта 3-топ Солтүстік мұзды мұхитын анықта 4-топ Атлант мұхитын картадан анықта&nbsp;</p> <p>http://sk.nis.edu.kz/ презентация Слайд 2&nbsp;&nbsp;</p>

Сабақтың ортасы

(5-33мин)

Оқушылар топтасып болған соң түсініктерін қалыптастыру мақсатында сұрақтар қойылады. 1. Табиғатта үш күйде кездесетін зат 2. Гидросфера дегеніміз не? Слайд көрсету Мәтінмен жұмыс Мәтінді «Түртіп алу » әдісі арқылы талдайды.  белгілі + жаңа ақпарат ? түсініксіз - Мәтінді оқу барысында оқулыққа белгілеу үшін қарындаш қолданылады. - Әр сөйлемді оқып отырып шартты белгілермен белгілейді. - Егер оқыған ақпарат бұрыннан білетін ақпарат болса құс белгісі(ν) қойылады; - Егер оқыған ақпарат жаңа болса оң (+) таңбасы қойылады. - Егер оқу барысында ақпарат түсініксіз болса (?) белгісі қойылып,оқушылар мәтінді соңына дейін оқып шығады. Талдау барысында оқушылар шағын топтарға бөлініп өздеріне таныс және таныс емес ақпараттарды талдайды. Топтың ішінде оқушылар өзара бір-біріне түсіндіріп көмек береді. Әр топ постр қорғаиды, деңгейлік сұрақтар беріледі 1.деңгей сұрақтары: 1.Д.ж кіші және үлкен су айналымы деген не? 2.гидросфераның құрамдас бөлігінің екеуіне сипаттама бер 3.көл мен өзен суларының адамдарға маңызы 4.гидросфера суларының ара салмағы 5.су айналымының жүзеге асуы неге байланысты? 2-деңгей сұрақтары 1.судың қасиеті 2.кіші су айналымы 3.Үлкен су аиналымы 4.картадан гидросфера бөліктерін көрсет 5.Картадан солтүстік мұзды мұхит алабына жататын өзендерді көрсет 3-деңгей сұрақтары 1.жерасты суына не жатады 2.Жер үсті суына не жатады? 3.3 күйде кездесетін зат 4.конденсация дегеніміз не? 5.судың маңызы Дискрипторлар Деңгеилік сұрақтарға жауап береді, постер қорғауға қатысады Құрлық суларын презентациядан таныстырып, бейне ролик көрсету. Мұғалімнің түсіндіруі Бейне материалдарды көру арқылы төмендегі сұрақтарға жауап беріңдер: Өзен дегеніміз не? Өзендер қалай қоректенеді? Ғаламшардағы өзендердің маңызы қандай? Ол өзендер қандай мақсатта пайдаланылады. Көл дегеніміз не? Ол қалай қалыптасады ? Қазақстанда қандай көлдер бар? Көлдерді адамзат қандай шаруашылққа пайдаланды? Жер асты суларының графикалық түрін сипаттаңдар? Мұздықтардың маңызы қандай? Дескрипторлар: - Оқушы бейне роликтен гидросферадағы су айналымын түсініп, сипаттай алады. - Гидросфераның байланысын анықтап, сұрақтардың 8-не жауап бере алады. Тап ойыны Гидросфера Кіші су айналымы Үлкен су айналымы Өзен Көл Жер асты сулары Жер үсті сулары Мұздықтар Конденсация Гидросфера бөліктері Судың қасиеті Дискрипторлар Аталған обьектілерді тапты, түсіндірді Файнворд әдісі . Оқушылар берілген жәшікшелердің ішінен гидросфераға қатысты атаулар мен терминдерді анықтайды. Анықтаған ірі өзендер мен көлдерді картадан анықтап құрлықтар бойынша топтастырыңдар Дескрипторлар: - Оқушы гидросфераға қатысты атаулар мен терминдерді таба алады. - Анықтаған ірі өзендер мен көлдерді картадан анықтап құрлықтар бойынша топтастыра алады. Ғаламшар үшін гидросфераның маңызын бағалаңдар • Адамзатқа • Өсімдіктерге • Жануарларға&nbsp; <p>Слайд 3-4 </p><p> Карта, атлас</p><p> Слайд 7-9 </p><p> Слайд 6 10-20 слайд </p><p>Слайд 17 </p><p> Слайд 21&nbsp;&nbsp;</p>

Сабақтың соңы

(34-40мин)

<p>Сабақ соңында оқушылар рефлексия жүргізеді: </p><p> бүгінгі сабаққа кері байланыс береді. Стикерге ойын жазады&nbsp;&nbsp;</p>

Қосымша ақпарат

<p><br></p><table class="table table-bordered"><tbody><tr><td><b>&nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; ОМ: </b>Гидросфера құрамдас бөліктері</td></tr></tbody></table><table class="table table-bordered"><tbody><tr><td><b>Дағдылар&nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp;&nbsp;</b></td><td><b>Жетістік критерийі</b></td></tr><tr><td>Түсіну, білімді қолдану</td><td><p>- Оқушы бейне роликтен гидросферадағы су айналымын түсініп, сипаттай алады.</p><p>- Гидросфераның байланысын анықтап, сұрақтардың 8-не жауап бере алады&nbsp;&nbsp;</p></td></tr></tbody></table><table class="table table-bordered"><tbody><tr><td><b>&nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp;Тапсырма бейнероликтегі көрсетілген мәліметті түсіндіру, сұрақтарға жауап беру</b></td></tr></tbody></table><p><b><br></b></p><p><b><br></b></p><p><b><br></b></p><p><b>1.деңгей сұрақтары:</b> </p><p> 1.Д.ж кіші және үлкен су айналымы деген не? </p><p> 2.гидросфераның құрамдас бөлігінің екеуіне сипаттама бер </p><p> 3.көл мен өзен суларының адамдарға маңызы </p><p> 4.гидросфера суларының ара салмағы </p><p> 5.су айналымының жүзеге асуы неге байланысты? </p><p><b> 2-деңгей сұрақтары</b> </p><p> 1.судың қасиеті </p><p> 2.кіші су айналымы </p><p> 3.Үлкен су аиналымы </p><p> 4.картадан гидросфера бөліктерін көрсет </p><p> 5.Картадан солтүстік мұзды мұхит алабына жататын өзендерді көрсет </p><p> <b>3-деңгей сұрақтары</b> </p><p> 1.жерасты суына не жатады </p><p> 2.Жер үсті суына не жатады? </p><p> 3.3 күйде кездесетін зат </p><p> 4.конденсация дегеніміз не? </p><p> 5.судың маңызы&nbsp;&nbsp;</p>

Файлдар:

Файлды ару гидросфера және оның құрамдас бөліктері

Пікірлер(0)