Төртбұрыштар мен үшбұрыштардың аудандары

Куанышбекова Ардак Иргебаевна
Куанышбекова Ардак Иргебаевна
Акмолинская
Жаксынский район
КГУ "Кировская средняя школа"
Геометрия
Сынып:
8-сынып
Бөлім:
Фигураның ауданы
Тақырып:

Төртбұрыштар мен үшбұрыштардың аудандары

20.03.2020
233
PDF жүктеу WORD жүктеу
Оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтемеу): 8.1.3.11 параллелограммның, ромбтың ауданы формулаларын қорытып шығару және қолдану;
Сабақтың мақсаты: <p>Барлығы: параллелограммның және ромбтың ауданының формулаларын біледі және қолданады </p><p>Басым көпшілігі:&nbsp; параллелограм және ромбың аудандарына арналған кері есептер құрастырады және шығарады </p><p>Кейбіреулері: параллелограммның және ромбтың ауданы туралы теоремаларды өздері тұжырымдай алады <br></p>
Тілдік мақсаттар: Формулаларды дұрыс оқи біледі, формулаларды тұжырымдай біледі Параллеллограммның ауданы, ромбтың ауданы Сөз тіркестері: қабырғасы мен сол қабырғасына түсірілген биіктіңтің көбейтіндісі Екі көршілес қабырғалары мен олардың арасындағы бұрыштың синусы Диагональдерінің көбейтінділерінің жартысы <br>
Күтілетін нәтиже: Параллелограмм және ромбтың ауданының формулаларын біледі, қолданады, &nbsp; Формулаларды пайдаланып кері есептер шығарады <br>
Бағалау критерийлері: <p>Параллелограмм және ромбтың ауданының формулаларын біледі, қолданады</p><p>Формулаларды пайдаланып кері есептер шығарады <br></p>
Құндылықтарды дарыту: •&nbsp;&nbsp; &nbsp;Тарихтың, мәдениет пен тілдің біртұтастығы <br>
АКТ-ны қолдану дағдылары: bilimland.kz ресурсындағы, геометрия-планиметрия- төртбұрыштардың ауданы курсын орындау
Пәнаралық байланыс: Алгебра, информатика
Бастапқы білім: Көпбұрыштардың ауданы, тіктөртбұрыштың және шаршының ауданы. Параллелограмм және ромбтың белгілері мен қасиеттері

Сабақ барысы

Сабақ кезеңдері Жоспарланған іс-әрекет Ресурстар

Сабақтың басы

(1-3 минут)

Тренинг. «Елімнің&nbsp; мақтанышы болу үшін...» оқушылар шеңбер бойымен тұрып сөйлемді аяқтайды, қолпаштайды.&nbsp; Топқа бөлу: Геометриялық фигуралар арқылы сынып шағын&nbsp; топтарға&nbsp; бөлінеді.&nbsp; <br> Үлестірме қағаздары<br>

Сабақтың ортасы

(4-30 минут)

<p>ОЙЛАН – ЖҰПТАС – БӨЛІС әдісі бойынша жаңа материалды игеру тапсырылады. Оқушыларға оқулық бойынша параллелограммның ауданын табуға арналған формулаларды&nbsp;&nbsp; қорытып шығару тапсырылады. </p><p><br></p><p>Оқушылар әрқайсысы жеке ойланып, жұптасып ең үздік пікірлері топта талқыланады . </p><p>Дескрипторлар: S=a*ha немесе S=b*hb формулаларын қорытып шығарады</p><p>&nbsp; S=absina формулаларын қорытып шығарады </p><p><br></p><p>Жоба қорғау әдісі.&nbsp;</p><p> Мәселе -1: Ромбтың ауданын неліктен S=a2sina формуласымен есептеуге болатынын дәлелдеу. </p><p>Мәселе -2: Ромбтың ауданы оның диагональдарының көбейтіндісінің жартысыны тең екендігін дәлелдеу. </p><p><br></p><p>Бас бармақ тәсілі бойынша бағаланады</p><p> Мен түсінемін&nbsp;</p><p> Мен түсінгендеймін </p><p>Мен түсінбедім </p><p><br></p><p>Кім алғыр? Оқушыларға практикалық бағыттағы тақырыпқа байланысты тапсырмалар беріледі</p><p> 1.Қабырғалары 10 және 16 және олардың арасындағы сүйір бұрышы 600 болатын параллелограммның ауданын есептеңіз. </p><p><br></p><p>2.Ауданы 36 см2 ал сүйір бұрышы 300 болатын ромбтың ауданын есептеңіз . </p><p><br></p><p>3. Параллелограмның қабырғалары 18 см және 24 см. Параллелограммның ұзын қабырғасына жүргізілген биіктігі&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; 10 см. Кіші қабырғасына жүргізілген биіктігін тап.&nbsp; </p><p><br></p><p>Дескрипторлар: Есепті шешу алгоритмін дұрыс құрады&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; </p><p>Сызбаның дұрыс құра алады&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; &nbsp;&nbsp;&nbsp; &nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; </p><p>Формуланы дұрыс пайдалана алады&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; </p><p>Есеп шешімін таба алады&nbsp;&nbsp;&nbsp; &nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; </p><p><br></p><p>Компьютерде жеке жұмыс:&nbsp; bilimland.kz ресурсындағы, геометрия-планиметрия- төртбұрыштардың ауданы курсын орындау 7, 8 жаттығулар </p><p><br></p> <p>Оқулық, флипчарт&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; формулалар</p><p>https://bilimland.kz/kk/courses/math-kz/geometriya/planimetriya/tortburyshtar/lesson/tik-tortburyshtyng-parallelogramnyng-zhane-trapecziyanyng-audany</p><p><br></p>

Сабақтың соңы

(31-35 минут)

<p>Бағалау.&nbsp;&nbsp; «Допты лақтыру» тәсілі арқылы оқушылардың жеке пікірлері тыңдалады. Оқушыларда өздерін қалай бағалайтындары туралы қысқаша мәлімет береді</p><p><br></p><p> Үйге тапсырма. Зерттеу жұмысы. </p><p>Периметрлері бірдей фигуралардың аудандары бірдей бола ма?&nbsp; <br></p> <br>

Рефлексия

(36-40 минут)

<p>Рефлексия.&nbsp; «Өз ойым» Оқушыларға сөйлемдегі көп-нүктенің орнына тиісті сөз тіркестерін қою ұсынылады.&nbsp;</p><p> 1.&nbsp;&nbsp;&nbsp; Осы сабақтан ... есімде қалды&nbsp; </p><p>2.&nbsp;&nbsp;&nbsp; Сабақтың ...бөлімі мен үшін маңызды болды&nbsp;&nbsp; </p><p>3.&nbsp;&nbsp;&nbsp; Келесі сабақтың .... өткенін қалаймын <br></p> кеспе қағаздары

Файлдар:

Файлды ару Үшбұрыштар мен төртбұрыштардың аудандары

Пікірлер(0)