Ы. Алтынсарин. «Атымтай Жомарт».

Серік Нұртуған Серікұлы
Серік Нұртуған Серікұлы
Ақмола облысы
Макинск қаласы
"Макинск қаласының мектеп-лицей" КММ
Қазақ тілі (Т1)
Сынып:
5-сынып
Бөлім:
Адамның сырт келбеті мен мінезі
Тақырып:

Ы. Алтынсарин. «Атымтай Жомарт».

25.12.2019
164
PDF жүктеу WORD жүктеу
Ы. Алтынсарин. «Атымтай Жомарт». Оқушылардың барлығы шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтайды. Оқушылардың көпшілігі көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекетін анықтайды. Оқушылардың кейбіреуі көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашады.  

Сабақ барысы

Сабақ кезеңдері Жоспарланған іс-әрекет Ресурстар

Ы. Алтынсарин. «Атымтай Жомарт».

(11:35)

Оқушылардың барлығы шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтайды. Оқушылардың көпшілігі көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекетін анықтайды. Оқушылардың кейбіреуі көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашады.  

Қосымша ақпарат

Қысқа мерзімді сабақ жоспары Пәні: қазақ әдебиеті Сыныбы: 5 А Мерзімі: 05.12.2019 Пән мұғалімі: Шерияздан Р Сабақтың тақырыбы: Ы. Алтынсарин. «Атымтай Жомарт». Оқу мақсаты 5.Т/Ж2. Әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтау. 5.Т/Ж3. Көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашу. Сабақтың мақсаты Оқушылардың барлығы шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтайды. Оқушылардың көпшілігі көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекетін анықтайды. Оқушылардың кейбіреуі көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашады. Бағалау критерийлері -Шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтай алады. -Әңгімедегі басты кейіпкердің портретін сипаттай алады -Іс-әрекет арқылы кейіпкер образын талдай алады. Тілдік мақсат Еңбекпен табылған дәм, Атымтай еңбектен қол үзбейді, өз бейнеті. Дәулет, көңілге жел кіру, әбірет алу, пұл, тұтыну, мал берген иесі. Алдыңғы оқу: Әңгімені оқып, мазмұнымен танысты. Жоспар: Жоспарланған кезеңдер Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулар мен қатар, ескертпелерді жазыңыз) Ресурстар Сабақтың басы Ұйымдастыру кезеңі: Оқушыларды түгелдеу. Күнделік.кз-ті толтыру. Топтарға бөлу. Психологиялық жағымды ахуал қалыптастыру. Бейнебаян көру арқылы оқушылар бүгінгі сабақтың мақсаты мен күтілетін нәтижесімен танысады. бейнебаян Сабақтың ортасы Ой шақыру. -Ыбырай Алтынсариннің қандай әңгімелерін білесіңдер? -«Дүние қалай етсең табылады» әңгімесінің кейіпкерлерін атаңдар. -Сенің досың Антон сияқты тіленшілік қылып тұрса, не істер едің? - Антон немен айналысушы еді? Бейнебаянға қарап, бүгінгі тақырыптың не туралы болатынын болжам жасайды. 1-тапсырма. Топтық жұмыс. Әңгімені оқиға тауына дұрыс орналастырыңдар. Топтар бір-бірін бейнебаянды тыңдау арқылы тексереді. 2-тапсырма. Топтық жұмыс. Атымтайдың еңбек ету себептерін түсіндіріп, балық қаңқасына түсіріңдер. 3-тапсырма. Жұптық жұмыс. «Атымтай жомарт» әңгімесінің тақырыбы мен идеясын анықтаңдар. Әңгіменің тақырыбы Әңгіменің идеясы Менің тақырыбым 4-тапсырма. Жұптық жұмыс. Шығармадағы кейіпкердің іс-әрекеті арқылы образын ашыңдар. Кейіпкердің іс-әрекеті мен образы Іс-әрекеті Образы 3-тапсырма: «Пікірлер аллеясы» әдісі 1.Әңгіменің мазмұнынан қандай қорытынды шығаруға болады? 2.Атымтай Жомарттың берген жауабына қанағаттанасыңдар ма? 3. Өмірде жомарт бола аламын деп ойлайсыңдар ма? Сергіту сәті: Қайырымдылық туралы бейнебаян көреді. Бейнеролик бейнебаян Аяқталуы Жеке жұмыс. «Егер, мен бай болсам» тақырыбында шағын ой-толғау жазыңдар. «Қыпшақ Сейітқұл» әңгімесін оқып келу. Кері байланыс: Бүгінгі сабақтың тақырыбы. Бүгінгі сабақтың идеясы: Бүгінгі сабақтағы менің іс-әрекетім мен образым:                                                                                                                                                                                       

Файлдар:

Файлды ару Ы. Алтынсарин. «Атымтай Жомарт».

Пікірлер(0)