Барлық оқушылар: Көшпелілердің қолданбалы өнердің маңызын анықтап сипаттай алады. қолданбалы өнердің жетістіктерін құндылығын бағалайды Көпшілігі: Көшпелілер өміріндегі қолданбалы өнердің маңызын талдайды. Кейбір оқушылар: Қолданбалы өнердің жетістік
Қазақстан тарихы
Сынып:
8-сынып
Бөлім:
XVIII ғасырдағы Қазақстанның мәдениеті
Тақырып:
Барлық оқушылар: Көшпелілердің қолданбалы өнердің маңызын анықтап сипаттай алады. қолданбалы өнердің жетістіктерін құндылығын бағалайды Көпшілігі: Көшпелілер өміріндегі қолданбалы өнердің маңызын талдайды. Кейбір оқушылар: Қолданбалы өнердің жетістік
25.12.2019
252
1
Барлық оқушылар: Көшпелілердің қолданбалы өнердің маңызын анықтап сипаттай алады. қолданбалы өнердің жетістіктерін құндылығын бағалайды Көпшілігі: Көшпелілер өміріндегі қолданбалы өнердің маңызын талдайды. Кейбір оқушылар: Қолданбалы өнердің жетістіктері мен құндылығын бағалайды | Барлық оқушылар: Көшпелілердің қолданбалы өнердің маңызын анықтап сипаттай алады. қолданбалы өнердің жетістіктерін құндылығын бағалайды Көпшілігі: Көшпелілер өміріндегі қолданбалы өнердің маңызын талдайды. Кейбір оқушылар: Қолданбалы өнердің жетістіктері мен құндылығын бағалайды |
Сабақ барысы
Сабақ кезеңдері | Жоспарланған іс-әрекет | Ресурстар |
---|---|---|
Барлық оқушылар: Көшпелілердің қолданбалы өнердің маңызын анықтап сипаттай алады. қолданбалы өнердің жетістіктерін құндылығын бағалайды Көпшілігі: Көшпелілер өміріндегі қолданбалы өнердің маңызын талдайды. Кейбір оқушылар: Қолданбалы өнердің жетістіктері мен құндылығын бағалайды (12:25) |
Барлық оқушылар: Көшпелілердің қолданбалы өнердің маңызын анықтап сипаттай алады. қолданбалы өнердің жетістіктерін құндылығын бағалайды Көпшілігі: Көшпелілер өміріндегі қолданбалы өнердің маңызын талдайды. Кейбір оқушылар: Қолданбалы өнердің жетістіктері мен құндылығын бағалайды |
Қосымша ақпарат
Пәні: Қазақстан тарихы Сынып: 8А Күні: 12.11.19ж Мұғалімнің аты-жөні: Серік Н Сабақтың тақырыбы: Қазақтың қолданбалы өнерінің бірегейлігі Оқу мақсаттары 7.2.2.4 – қолданбалы өнердің жетістіктерін бағалау Сабақтың мақсаты Барлық оқушылар: Көшпелілердің қолданбалы өнердің маңызын анықтап сипаттай алады. қолданбалы өнердің жетістіктерін құндылығын бағалайды Көпшілігі: Көшпелілер өміріндегі қолданбалы өнердің маңызын талдайды. Кейбір оқушылар: Қолданбалы өнердің жетістіктері мен құндылығын бағалайды Ойлау дағдылары Білу, түсіну, қолдану,талдау, жинақтау,бағалау Бағалау критерийлері Көшпелілер өміріндегі қолданбалы өнердің маңызын талдайды Қолданбалы өнердің жетістіктері мен құндылығын бағалайды Тілдік мақсаттар Шебер, ұста, зергер,тоқымашылық,тігіншілік Бастапқы білім Қолданбалы өнер Сабақ барысы Сабақтың жоспарланған кезеңдері Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет Ресурстар Сабақтың басы Оқушылармен сәлемдесу. «Амандасу» тренингін өткізу арқылы жағымды психологиялық ахуал қалыптастыру. Өткен сабақта + - қызықтысы ҚБ: лайк, дизлайк. Қызығушылықты ояту «Ойлан, тап!» Суреттен нені байқап тұрсыңдар? Оқушыларды сабақтың тақырыбымен, оқу мақсаттарымен және бағалау критерийлерімен таныстыру. Оқушыларға жетелеуші сұрақтар қойылады. Салт-дәстүр дегеніміз не? қолданбалы өнерінің қандай түрлерін білесіңдер? Үлестірмелі материал Сабақтың ортасы Қысқаша видео ролик. 1-тапсырма: (Жеке жұмыс) «Берілген мәтіндерді балалар оқып алады. «Борт журналы» әдісін тақырыпты оқып үйренуде өз ойларын жазуға үйретеді. «Борт журналы» қарапайым түрде мәтінді оқу алдында және оқу материалымен танысу үшін қолданамын. Оқушылар келесі сұрақтарға жауап жазады: Берілген тақырып бойынша маған не белгілі? Мен не білемін? Мәтіннен қандай жаңалық туралы білдім? ҚБ: Пікір арқылы (мұғалім) 2-тапсырма. Мағынаны таны (Жеке жұмыс) Шебер, ұста, зергер,тоқымашылық,тігіншілік ҚБ: Өзін өзі бағалау 3-тапсырма: Кесте (Топтық жұмыс Бұрыны Бүгіні Болашағы Ат әбзелдері Зергерлік өнер Ұсталық өнер Білім алушы - ұсталық өнердің өткені мен бүгінін сипаттап, болашағына болжам жасап бағалаңыз - ат әбзелдерінің қолданысы бойынша өткені мен бүгінін сипаттап, болашағына болжам жасап бағалаңыз - зергерлік өнердің өткені мен бүгінін сипаттап, болашағына болжам жасап бағалаңыз ҚБ: «өзара» арқылы Мәтін ,оқулық Сабақтың соңы 4-тапсырма: Жұптық жұмыс Қолөнердің түрлері Ат-әбзелдерін атап жаз Зергерлік, ағаш бұйымдарды атап жаз ҚБ: «Дұрыс,бұрыс » әдісі арқылы Дескриптор: -Көшпелілер қолданбалы өнерінің бірегейлігі салыстырады -Бүгінгі күнге дейін сақталған салт-дәстүрлерді атап айта алады -Салт-дәстүрлердің көшпелілер дүниетанымына әсерін анықтап айта алады Кері байланыс «Маған үш зат айт » әдісі бойынша кері байланыс алу Үйге тапсырма: XVIII ғасырдағы қазақтардың халық шығармашылығы Инклюзивті оқушы Қысқаша бейне баян . (Тыңдалым) 1-тапсырма: (Жеке жұмыс)ҚБ: Пікір арқылы (мұғалім) 2-тапсырма: Жұптық жұмыс (Айтылым) Қолөнердің түрлері Ат-әбзелдерін атап жаз Зергерлік, ағаш бұйымдарды атап жаз ҚБ: «Көршіңе тілек » әдісі арқылы
Файлдар:
Файлды ару
Қазақтың қолданбалы өнерінің бірегейлігі
Пікірлер(0)