Тіл туралы не білеміз?

Маханалина Багдагул Разакбергеновна
Маханалина Багдагул Разакбергеновна
Ақтөбе
Бөгетсай
Бугетсайская школа-гимназия
Қазақ тілі (Т1)
Сынып:
5-сынып
Бөлім:
Тіл және қарым-қатынас
Тақырып:

Тіл туралы не білеміз?

25.12.2019
71
PDF жүктеу WORD жүктеу
Оқу мақсаттары <p>Мәтіндегі негізгі және қосымша ақпаратты түсіну, анықтау;</p><p> Мәтіннің жанрлық ерекшелігін ажырату.</p>
Сабақ мақсаттары <p><b><i>Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады:&nbsp;</i></b>Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді.</p><p><b><i>Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады:</i></b> Топтық жұмысты брлесе орындайды. Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды. </p><p><b><i> Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: </i></b> Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады.</p>
Бағалау критерийі <p>Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. </p><p> Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады.</p>
Тілдік құзіреттілік Мәтін, жанр.
Ресурстар Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар&nbsp; және&nbsp; әртүрлі&nbsp; заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер.

Сабақ барысы

Сабақ кезеңдері Жоспарланған іс-әрекет Ресурстар

Сабақтың басы

(5 минут)

<p><i>Ұйымдастыру кезеңі </i></p><p><b>Топтарға бөлу:</b> Тірек сөздер бойынша топқа бөліну. </p><p> Оқушыларға сөздер қиындыларын беремін. Әріп қиындыларда бақыт,қуаныш,шаттық деген сөздер болу керек. Оқушылар сол сөздер бойынша топтарға бөлінеді.</p><p><i>Психологиялық ахуал қалыптастыру&nbsp;</i></p><p><b style="">«Сурете байланысты тілек»</b> тренинг </p><p> Оқушыларды шеңберге шақыру,амандасу. Стикерлерге салынған әртүрлі суреттерді ұсыну. Суретті не үшін таңдағанын білу. Оқушылар таңдаған суретке байланысты тілектер айтады.</p><p><br></p>

Сабақтың ортасы

(25 минут)

<p><i>Білу және түсіну </i></p><p>Берілген мәтіндерді балалар оқып алады. </p><p><b> «Стикердегі диалог»</b> әдісі</p><p> (Топ мүшелері сұрақтардың жауабын стикерлерге жазып, қабырғадағы сұрақтар жазылған қағаздарға іледі. кейін пікірлерін қорғайды.) </p><p> Топтарға тапсырма: </p><p><b><i> 1-топ:</i></b> <i>бақыт </i></p><p> Тіл туралы не білеміз? </p><p><b><i> 2-топ: </i></b><i>қуаныш</i></p><p> Мәтін дегеніміз не?</p><p><b><i> 3-топ:</i></b> <i>шаттық </i></p><p> Мәтін құрастыр</p><p><br></p><p><i>Қолдану</i></p><p> Берілген мәтіндерді балалар оқып алады. </p><p><b><i> Ортақ тапсырма:</i> «Пікірлер»</b> парағы әдісі </p><p><i> 1-сұрақ.</i> Мәтіннің қандай түрлері болады? </p><p><i> 2-сұрақ.</i> Мәтін не үшін қажет? </p><p><b><i> 1-топ:</i></b> <i>бақыт</i> </p><p> Жауабын жазады. </p><p><b><i> 2-топ:</i></b> <i>қуаныш</i> </p><p> Тексеріп, қосымша мәліметтер қосады. </p><p><b><i> 3-топ:</i></b> <i>шаттық</i></p><p> Ұсыныс жазады. </p><p><br></p><p><i> Талдау</i> </p><p><b> «Броундық қозғалыс» </b> Оқушылар сыныпты шарлап, талқыланатын мәселе бойынша ақпарат жинап, басқалармен пікірлеседі. Бұл тәсілді қолданғанда оқушыларға партаға отыруға болмайтынын ескерту керек. </p><p> Оқулықтағы тапсырмаларды орындау</p>

Сабақтың соңы

(10 минут)

<p><i>Синтез</i> <b>«Карточкадағы терминдер»</b> әдісі </p><p> Тіл, мәтін, сипаттау, пайымдау, әңгімелеу. </p><p><b><i> Тапсырма:</i> </b>Сыныпты аралап жүріп, осы термиді өзге топтардағы оқушыларға түсіндіріп береді.</p><p><br></p><p><i>Кері байланыс:</i> Бағалау парақшасы арқылы оқушылар өз-өздерін бағалайды.</p>

Пікірлер(0)