Көпкестелі мәліметтер қорында кестелерді байланыстыру
Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар/Информатика
Сынып:
8-сынып
Бөлім:
Ақпаратты электронды кестелерде өңдеу
Тақырып:
Көпкестелі мәліметтер қорында кестелерді байланыстыру
25.12.2019
130
1
Сабақ негізделген оқу мақсаты | <p> Бірегей және кілттік көрсеткішке түсінік беру, Кестелерді мәліметтер сұлбасы арқылы байланыстыруға үйрету </p><p><b>Барлық оқушылар: </b></p><p> • Кілттік көрсеткіш және олардың айырмашылығын, байланысқан кестелер ұғымын біледі </p><p><b>Оқушылардың басым бөлігі:</b> </p><p> • Кестелердің мәліметтер сұлбасы арқылы байланысу технологиясын, кілттік көрсеткішті тағайындауды орындайды</p><p> <b>Кейбір оқушылар:</b></p><p> • Мәліметтер сұлбасы терезесін шақыру, кестені байланыстыру, байланыстарды алыстату және өзгерту, параметрлер байланысын орнату,байланыстың нәтижесін алады </p><p><b>Оқушылар:</b></p><p><b> </b> Бірегей көрсеткіш және түйінді көрсеткіш туралы түсінік қалыптастырады.</p><p><b> Негізгі сөздер мен тіркестер:</b></p><p> Бірегей көрсеткіш, түйінді көрсеткіш,кестелер байланысы Сыныптағы диалог үшін пайдалы тілдік бірліктер:</p><p> 1. Бірегей көрсеткіш дегеніміз не? </p><p> 2. Түйінді көрсеткіш дегеніміз не? </p><p> 3. Қандай жағдайларда кестелерді байланыстыру қажет?</p><p> 4. Бірнеше кестені қалай байланыстыруға болады? </p><p> 5. Бұрын құрылған байланысты жоюға бола ма?</p><p> 6. Байланыстың қанша түрі бар? </p><p><b> Талқылауға арналған тармақтар:</b> </p><p> 1.Көрсеткіштің қандай типі өзіндік анықтамасы бойынша бірегей болып табылады? </p><p> 2.Қандай жағдайда байланысқан көрсеткіштің каскадты жаңару жалаушасы қосылмайды?</p><p><b> Жазылым бойынша ұсыныстар: </b> Байланыс сөзінің үш тілде аталуын білу </p><p><br></p> |
Алдыңғы тақырып | Мәліметтерді сұрыптау және сүзгілеу |
Сабақ барысы
Сабақ кезеңдері | Жоспарланған іс-әрекет | Ресурстар |
---|---|---|
Басталуы: (5мин) |
<p><b> Шаттық шеңберін құру</b></p><p> «Қаламсап» әдісі АКТ-да деңгейлік тәжірибелік жұмыстарды дұрыс орындау. </p><p> Жаңа тақырыпты қорытындылау. </p><p> Ұйымдастыру Санау арқылы 2 топқа бірігу. Өткенді қайталау үшін</p><p><b> «Ой қозау»</b> әдісі арқылы қорытындылаймын</p><p> 1.Жасырын бағандар не үшін қолданылады?</p><p> 2.Кесте жазбасының орфографиясын тексеруге бола ма?</p><p> 3.Кесте режімінде жазбалармен қандай операциялар орындалады?</p><p> 4.Кесте жазбасымен жұмыс жасау үшін пернелер үйлесімінің бірнешеуін атаңдар?</p><p> 5.Сүзгі дегеніміз не? </p><p> 6.кестелік немесе мәтіндік процессорда жол бойынша іздеу қалай жүзеге асырылады? 7.Іздеу амалы қосымшада қандай амалмен қабаттасып келеді? </p><p> 8.Сандық сүзгі көбірек пен көбірек немесе тең арасындағы айырмашылығы қандай? </p><p><br></p><p> </p> | |
Ортасы: (15мин) |
<p> Оқушы білгендерін тыңдай отырып, жаңа сабақ тақырыбымен және мақсатымен таныстыру.</p><p> Ендеше, бүгінгі жаңа сабағымыз</p><p> « Көпкестелі мәліметтер қорында кестелерді байланыстыру»</p><p> Жаңа тақырыпты «Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі арқылы тақырыпты оқуға тапсырмалар беріледі.</p><p> 1-топ.бірегей және түйінді көрсеткіштер</p><p> 2-топ: кестелер байланысы 2 топқа берілген тақырыпты постер қорғауды ұсынамын. Керекті мағлұматтарды дәптерлеріне жазады. Оқушылар берілген тақырыпты оқиды.Постер қорғайды Өзгелерді тыңдай отырып, өз білімін толықтырады. Оқушыларға оқулықтағы практикалық тапсырманы компьютерде орындауға беремін. Оқулықтағы 126-127 бет </p><p><br></p> | Оқулық, маркерлер, плакаттар, стикерлер, үлестірме қағаздар, интерактивті тақта |
Сабақты қорытындылау (5мин) |
Сабақты қорытындылауда «Екі бөлімді күнделік» әдісін дәптерлеріне орындауға беремін | дәптер |
Аяқталуы: (5мин) |
<p> Критерийлер арқылы өзін-өзі бағалау. </p><p>Топтық жиынтық бағалау. </p><p><br></p><p> Үйге тапсырма: §10 Бағалау.</p><p><br></p><p> «+,-,қызықты» әдісі арқылы кері байланыс алу. </p> | <p>Жиынтық бағалау парағы</p><p> Оқулық,</p><p> күнделік</p><p> Үлестірме қағаздар </p> |
Қосымша ақпарат
<p><b> Қосымша ақпарат</b>: Информатика 11-сынып Арман-пв баспасы, авторы Е.А. Вьюшкова, Н. В. Параскун, Б. Қ. Әбенов 2015 жыл </p><p><b>Саралау </b>– Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? </p><p><b>Бағалау</b> – Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?</p><p><b>Пәнаралық байланыс</b>. Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс. Құндылықтардағы байланыс</p><p><b>Қорытынды бағамдау</b>. Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз?)</p><p> 1:</p><p> 2: </p><p> Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз?)</p><p> 1: </p><p> 2:</p><p> Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? Кері байланыста жазылған ұсыныстар мен сұраныстарға негізделемін. </p>
Файлдар:
Файлды ару
Көпкестелі мәліметтер қорында кестелерді байланыстыру
Пікірлер(0)