Музыка және классикалық туындылар туралы түсінік
Музыка және классикалық туындылар туралы түсінік
Оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтемеу): | 7.3.2.1 - жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай көркемдегіш құралдарды орынды қолдана отырып, шағын мақалақұрастырып жазу; 7.4.4.2 - еліктеуіш сөздердің мәнмәтіндегі қолданысын түсінеді. |
Сабақтың мақсаты: | Жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай көркемдегіш құралдарды орынды қолдана отырып, шағын мақала құрастырып жазады. Еліктеуіш сөздердің мәнмәтіндегі қолданысын түсінеді. |
Тілдік мақсаттар: | Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: Үндестік заңы, буын үндестігі, дыбыс үндестігі, ерін үндестігі, буын үндестігіне бағынбайтын қосымшалар, жалғау, жұрнақ, қосымша. Диалог құруға/ шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер: музыка, аспаптар, танымал әнші, күйшілер.
|
Күтілетін нәтиже: | оқу мақсаттарын толық игеруі, жаттығуларды дұрыс орындайды. |
Бағалау критерийлері: |
|
Құндылықтарды дарыту: | Тарихтың мәдениет пен тілдің ортақтығы. |
АКТ-ны қолдану дағдылары: | ғаламтор, интербелсенді тақта, аймектеп жүйесі. |
Пәнаралық байланыс: | музыка, Д.тарихы. |
Бастапқы білім: | Оқылым, тыңдалым мәтінінің тақырыбын, идеясын таба алады. Мәтінде кездескен ӘТН теріп жазады, сөз тіркестерін жаза алады. Синтаксистік талдау жасай алады, фонетикалық, морфологиялық талдаулар жасайды. |
Сабақ барысы
Сабақ кезеңдері | Жоспарланған іс-әрекет | Ресурстар |
---|---|---|
Сабақтың басы (10 мин) | Талқылауға арналған сұрақтар 1. Бейнелеуіш сөздер дегеніміз не? 2. Еліктеуіш сөздер дегеніміз не? Қызығушылығын ояту кезеңі. Әдеби тіл нормаларын сұраймын. 1. Қандай әндерді тыңдағанды ұнатасыздар? 2. Сүйікті әншілеріңіз бар ма?
| оқулық |
Сабақтың ортасы (20 мин) | 1-тапсырма Төмендегі мақал-мәтел, нақыл сөздердің қайсысының өнерге, музыкаға қатысы бар.Қажеттісін пайдаланып, оқылым мәтініне қорытынды жазыңдар. Дескриптор: -мәтінді саралайды -ажыратып жазады. ҚБ: бағалау парақшасы. (жұптар бірін-бірі бағалайды) 2-тапсырма. Жеке жұмыс. Тыңдалым. Аузша Людвиг ван Бет ховен (https://music.yandex.kz/album/370529/track/3464879) мен Вольфганг Амадеус Моцарттың (https://music.yandex.kz/artist/9170/tracks) шығар-маларын тыңдап, алған әсерлеріңмен бөлісіңдер. Дескриптор: - өз ойын білдіреді - Дұрыс тыңдайды. ҚБ: ЕКі жұлдыз, бір тілек Сергіту сәті: Қызықты шеңбер 3- тапсырма. Жазылым Досқа тән қасиеттер туралы өз ойларың мен идеяларыңды 2 минут ішінде жазып, «Жазбаша дөңгелек үстел» (Раундробин) тәсілі бойынша бір-біріңнің ойларыңды әрі қарай жалғастырып жазыңдар. Дескриптор: -дұрыс топтастырады. - мағынасын ашады. ҚБ: Бағалау парақшасы (мұғалім бағалайды) | (https://music.yandex.kz/album/370529/track/3464879 (https://music.yandex.kz/artist/9170/tracks) |
Сабақтың соңы (5 мин) | Үйге тапсырма: 6-жаттығу Кері байланыс: Шаттық шеңбері/ӘТН сұралады.+ | |
Рефлексия (5 мин) | Рефлексия Мен бүгінгі сабаққа белсенді қатыстым Мен бүгінгі сабаққа жартылай белсенділікпен қатыстым Мен бүгінгі сабаққа мүлде қатыспадым. Себебі: |
Пікірлер(0)