Өсімдік бөліктері
Жаратылыстану
Сынып:
1-сынып
Бөлім:
Өсімдіктер
Тақырып:
Өсімдік бөліктері
21.10.2021
0
5
Оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтемеу): | <p> 1.2.1.2 өсімдіктердің негізгі бөліктерін ажырату 1</p><p>.1.2.2 көрсетілген экспериментті түсіндіру </p> |
Сабақтың мақсаты: | <p> Барлық оқушылар: Өсімдік бөліктерін атап, олардың қызметін әңгімелейді. </p><p> Көптеген оқушылар: өсімдіктердің негізгі бөліктерін ажыратып көрсетеді. </p><p> Кейбір оқушылар: Өсімдік тұқымынан қалай өніп шығатынын түсіндіреді. </p> |
Тілдік мақсаттар: | <p>Оқушылар орындай алады: Өсімдік бөліктерін атап, олардың қызметін әңгімелей алады. </p><p> Пәнге тән лексика мен терминология: Тамыр, гүл, сабақ, жапырақ, жеміс, тұқым. </p><p> Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер: </p><p> -Егер өсімдіктің тамыры мен сабағы болмаса, не болар еді?</p><p> -Жемістердің ішінде не болады?</p><p> -Түрлі өсімдіктердің тұқымдары мен жемістері бір-бірінен несімен ерекшеленеді? </p><p> -Өсімдіктің гүлінің орнында не пайда болады?</p><p> -Тұқым қалай өнеді? -Тұқым ылғал мақтада өсе ме? </p> |
Күтілетін нәтиже: | Өсімдік бөліктерін атап, олардың қызметін әңгімелейді. өсімдіктердің негізгі бөліктерін ажыратып көрсетеді. Өсімдік тұқымынан қалай өніп шығатынын түсіндіреді. |
Бағалау критерийлері: | <p><span style="background-color: rgb(247, 247, 247);">Өсімдік бөліктерін атайды. </span></p><p><span style="background-color: rgb(247, 247, 247);"> Олардың қызметін әңгімелейді. </span></p> |
Құндылықтарды дарыту: | Қоршаған ортаны қорғау, айналадағыларға қамқорлық көрсету, өз пікірін дәлелдей білу қабілеттерін дамыту. |
АКТ-ны қолдану дағдылары: | Бейнежазба, слайд |
Пәнаралық байланыс: | Сауат ашу, дүниетану. |
Бастапқы білім: | Өсімдіктердің кейбір бөліктері туралы біледі. |
Сабақ барысы
Сабақ кезеңдері | Жоспарланған іс-әрекет | Ресурстар |
---|---|---|
Сабақтың басы |
<p> Ынтымақтастық ахуал шаттық шеңберінде «Менің сүйікті жемісім» әдісімен жүзеге асады. Өсімдік бөліктері суреттерін таңдай отырып, «Тамыр», «Жапырақ», «Сабақ» «Жапырақ» топтарына бөлінеді.</p><p> «Миға шабуыл» әдісі арқылы оқу мақсаттары ашылады. </p><p> -Топтардың аты қандай? Ол туралы не білеміз?</p><p> -Осыдан қандай қорытынды шығарамыз?</p><p> -Бүгінгі сабақтағы мақсатымыз не болмақ? </p> | |
Сабақтың ортасы |
<p> (Т) 1-тапсырма «Көрсет және ата» әдісі арқылы іске асады. Оқулықта берілген өсімдік бөліктерінің суретін көрсете отырып, атауын айтыңдар. </p><p> Дескриптор: Өсімдік бөліктерінің суретін көрсетеді, атауын атайды.</p><p> Саралаудың «Қарқын» тәсілі көрінеді. </p><p> Қарқынды оқушыларға тапсырма беріледі:</p><p> -Өсімдіктің тамыры мен сабағы болмаса, не болар еді? </p><p> Қарқыны баяу оқушыларға қосымша уақыт беріледі. ҚБ: «Көкөністер» әдісі арқылы алынады. </p><p> Қарбыз - Өсімдік бөліктерінің суретін көрсетіп, атауын атай алса.</p><p> Қауын - Өсімдік бөліктерінің суретін көрсетіп, атауын атауда көмек қажет етсе.</p><p> Асқабақ - Өсімдік бөліктерінің суретін көрсетіп, атауын атауда қиналса. </p><p> (Т) 2-тапсырма «Салыстыр» әдісімен өтеді. </p><p> Оқулықтағы мәтінді оқып мазмұнынмен таныстыру. Суреттегі өсімдіктердің атын ата, олардың бөліктерін салыстыр. Қорытынды жаса. </p><p> Есіңе сақта! Дескриптор: Өсімдіктерді атайды, бөліктерін салыстырып қорытынды жасайды.</p><p> Саралаудың «Тапсырма» тәсілі көрінеді. </p><p> Кейбір оқушыларға: -Жемістердің ішінде не болады? </p><p> -Түрлі өсімдіктердің тұқымдары мен жемістері бір-бірінен несімен ерекшеленеді? -Өсімдіктің гүлінің орнында не пайда болады?</p><p> ҚБ: «Көкөністер» әдісі арқылы алынады.</p><p> Сәбіз- Өсімдіктерді атап, бөліктерін салыстырып қорытынды жасай алса; </p><p> Қызылша- Өсімдіктерді атап, бөліктерін салыстырып қорытынды жасауда көмек қажет етсе; </p><p> Картоп- Өсімдіктерді атап, бөліктерін салыстырып қорытынды жасауда қиналса;</p><p> Сергіту сәтінде сәйкес қимылдар жасайды. </p><p> Жел соғады бетіме, </p><p> Ағаштар тербелуде.</p><p> Жел тына қалғанда,</p><p> Кіп-кішкентай шыбықтар </p><p> Үлкен болып өсуде. </p><p> (Ж) 3-тапсырма «Ойлан, бірік, бөліс» әдісі арқылы іске асырылады.</p><p> Сыныптағы бір бөлме өсімдігін алып, бөліктерін атап көрсет. </p><p> Дескриптор: Бөлме өсімдігінің бөліктерін атап көрсетеді.</p><p> Саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілдері көрінеді.</p><p> Кейбір оқушыларға: -Тұқым қалай өнеді? -Тұқым ылғал мақтада өсе ме? Неге? </p><p> Көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар: -Бөлме өсімдіктерінің жемісін көре аламыз ба?</p><p> ҚБ: «Жидектер» әдісімен алынады. </p><p> Жасыл жүзім - өсімдіктерді тіршілік ортасына сай сәйкестендірсе. </p><p> Қара жүзім - өсімдіктерді тіршілік ортасына сай сәйкестендіруде қиналса.</p><p> Шие - өсімдіктерді тіршілік ортасына сай сәйкестендіре алмаса. </p> | |
Сабақтың соңы |
<p> Кері байланыс: «Жеміс себеті» әдісі арқылы жүзеге асырылады. </p><p> -Бүгінгі сабақтан қандай мәлімет ала алдыңдар?</p><p> -Сабақтың қай тұсы қызықты болды?</p><p> Толы себет –өсімдіктердің бөліктерін ажыратып, сабақтың барлық кезеңінде белсенділік танытса. </p><p> Орта себет - өсімдіктердің бөліктерін ажыратып, сабақтың кейбір кезеңінде белсенділік танытса. </p> | |
Рефлексия |
"Blob" ағашы |
Пікірлер(0)