ультрадыбыстық датчик

КҮСЕЛБАЕВА ӘСЕМ МЕЙРАМҚЫЗЫ
КҮСЕЛБАЕВА ӘСЕМ МЕЙРАМҚЫЗЫ
БҚО
Ақсуат
Аксуатская СОШ
Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар/Информатика
Сынып:
4-сынып
Бөлім:
Робототехника. Лабиринт және кегль-ринг
Тақырып:

ультрадыбыстық датчик

25.11.2021
0
PDF жүктеу WORD жүктеу
Оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтемеу): 4.5.1.2 ультрадыбыстық датчикті пайдалану
Сабақтың мақсаты: объектіге дейінгі қашықтықты анықтау үшін ультрадыбыстық датчикті қолдану.
Тілдік мақсаттар: <p><i>Тілдік емес пәндер үшін қалыптастырылады.</i></p><p> Оқушылар: </p><p> • * объектіге дейінгі қашықтықты анықтау үшін ультрадыбыстық датчикті пайдалану. </p><p> Лексика мен сөз тіркестерінің мысалдарын қоса алғанда, тілдік мақсаттарды анықтаңыз. </p><p> Оқушылар : </p><p> • түс және ультрадыбыс датчиктерінің арналуын түсіндіру. </p><p> Пәнге тән лексика және терминология. түстер датчигі, бағдарламаланатын модуль, ультрадыбыстық датчик, моторлар, қашықтық, күту, салыстыру, алға, артқа, бұрылу, жылдамдық, алгоритм, тест, енгізу порттары, шығару порттары</p><p><i> Диалогтар мен жазу үшін пайдалы сөз тіркестері:</i></p><p> • Түсті анықтайтын құрылғылар … </p><p> • Қашықтықты анықтауға арналған құрылғылар болады … </p><p> • Робот қозғалысын құру үшін бағдарламалық блоктар болып табылады … </p><p> • Роботтың қозғалысын құру үшін бағдарламаның көмегімен …&nbsp;&nbsp;</p>
Күтілетін нәтиже: <p>Оқушы: </p><p> - ультрадыбыстық датчиктің тағайындалуын түсіндіреді </p><p> - объектіге дейінгі қашықтықты анықтау үшін ультрадыбыстық датчикті пайдаланады.&nbsp;&nbsp;</p>
Құндылықтарды дарыту: Құрмет пен ынтымақтастық жұппен, топта жұмыс жүргізу арқылы жүзеге асырылады
Пәнаралық байланыс: Математика, физика, ағылшын тілі

Сабақ барысы

Сабақ кезеңдері Жоспарланған іс-әрекет Ресурстар

Сабақтың басы

(11 мин)

<p><b>Ұйымдастыру сәті.</b></p><p> Қатысушыларды тексеру. Сәлемдесу. Конфеттер таратып, түсі арқылы екі топқа бөлу. <b>Өткенді қайталау: </b></p><p> Оқушыларға робот құрығыларының суреттері таратылады. Оқушылар олардың атауын және қызметін анықтап айтуы керек. Ой жинақтауға 1 мин уақыт беріледі.</p><p><b> Өткен сабақтағы жаңа сөздерді қайталау. </b></p><p>Ол үшін топтарға үш тілде сөздердің қиындылары таратылады. Оқушылар үш тілде сәйкестендірулері тиіс.</p><p> Іс-әрекет –движение - Action </p><p> Рульдік басқару – рулевое управление – Move steering</p><p> Сақтау – Сохранить - Save </p><p> Енгізу – Загрузить - Download </p><p> Бағдарлама – Программа - Program&nbsp;&nbsp;</p> <p>Түрлі түсті конфеттер </p><p><br></p><p> Робот бөлшектерінің суреттері </p><p><br></p><p> Сөз қиындылары&nbsp; &nbsp;</p>

Сабақтың ортасы

(27 мин)

<p><b><i>Сабақ тақырыбын анықтау. </i></b></p><p> Ұшатын тышқанның кеңістікте қалай бағдарланатыны туралы бейнеролик көру. Сұрақтарға жауап беруді ұсыну: </p><p> * Тышқан алдындағы кедергіні қалай анықтайды?</p><p> • Қандай шамалардың мәнін осындай датчиктің көмегімен анықтауға болады? </p><p> * Ультрадыбысты қандай жағдайларда қолдануға болатын мысал келтіріңіз(Автоматты есіктер, жаяу жүргіншілер жолдары, парктроник, жарықты қосу/өшіру) </p><p> * Қандай кәсіптердің адамдары ультрадыбыстық датчигі бар роботты қолданады және қалай пайдалана алады?&nbsp;&nbsp;</p><p><br></p><p><b>«KWL»</b> кестeсінің бірінші және екінші бағанына стикерге жазып жабыстыру</p><p><br></p><table class="table table-bordered"><tbody><tr><td><b>Know</b></td><td><b>Want learning</b></td><td><b>Learned</b></td></tr><tr><td><br></td><td><br></td><td><br></td></tr></tbody></table><p><br></p><p>&nbsp; &nbsp;<b><i>Жұппен жұмыс істеу. </i></b></p><p>Датчиктің құрылымын қарастыру, онымен жұмыс істеу ережелерімен танысу. Оқушылар датчикті роботқа қосып, компьютерде мәндерді анықтайды.&nbsp;</p><p><br></p><p><b>Сыныппен жұмыс </b></p><p> Ультрадыбыстық датчикті пайдалана отырып, эксперимент жүргізу. Қабырғадан немесе кедергілерден 15 см қашықтықта тоқтауы тиіс тік сызықпен қозғалатын роботтың бағдарламасын жазу. </p><p><b><i><br></i></b></p><p><b><i> Практикалық жұмыс: Топпен жұмыс: </i></b></p><p> Робот тура жүрсін және оның алдында кедергі болсын. Робот тоқтағаннан кейін, ол 180 градусқа бұрылады және кедергіден алыс 5 айналым тікелей алға өтеді. </p><p><br></p><p><i> Дескриптор:</i> - Рульдік басқару блогын роботты алға жүргізу үшін қолданады </p><p> - Ожидание блогын қолданып, ультрадыбыстық датчик режимін іске қосады </p><p> -Рульдік басқару блогын өшіреді </p><p> -Дыбыс блогын қолданып, Hom2 дыбысын орналастырады </p><p><br></p><p><b><i> Қалыптастырушы бағалау: </i></b>Ауызша мадақтау&nbsp;&nbsp;</p><p>&nbsp;</p><p><b><i>Vacabulary(Жаңа сөздер): </i></b></p><p> Дәптерге жазғызу, бірге оқу. </p><p> Датчик – датчик - sensor </p><p> Түс датчигі - Датчик цвета – Color sensor </p><p> Жанасу датчигі – Датчик касания - Touch sensor </p><p> Ультрадыбыстық датчик- ультразвуковой датчик – Ultrasonic sensor&nbsp;&nbsp;</p> <p><a href="https://www.youtube.com/watch?v=5cn84tIwbJ4" target="_blank">https://www.youtube.com/watch?v=5cn84tIwbJ4</a></p><p><br></p><p>KWL кестесі, стикерлер</p><p><br></p><p>Практикалық тапсырма үлестірмелері</p>

Сабақтың соңы

(6 мин)

<p><i><b>Сабақты бекіту.</b></i></p><p> Компьютерде 4 сынып CD-дискідегі тапсырмаларды орындау </p><p> </p><p><br></p><p><b><i>Қалыптастырушы бағалау</i></b>: Ауызша мадақтау </p><p><br></p><p><b> «KWL»</b> кестeсінің үшінші бағанға стикерге жазып жабыстыру </p><p><br></p><table class="table table-bordered"><tbody><tr><td>Know</td><td>Want learning</td><td>Learned</td></tr><tr><td><br></td><td><br></td><td><br></td></tr></tbody></table><p><br></p><p>&nbsp;<b> &nbsp;Үй тапсырмасы: </b>Ультрадыбыстық датчик. Оқу. Жаңа сөздер жаттау&nbsp;&nbsp;</p> <p>CD - дискі тапсырмалары.</p><p>KWL кестесі, стикерлер</p>

Рефлексия

(1 мин)

<p>Рефлексия </p><p> Көңіл күйлерін стикерді сәйкес смайлға жабыстырып кетеді&nbsp;&nbsp;</p> интерактивті тақтада смайлдар суреті, стикерлер

Пікірлер(0)