Жиындар және олармен орындалатын амалдар (Жиындарды салыстыру. Тең жиындар)

Жадыра Аманжолова Болатовна
Жадыра Аманжолова Болатовна
Қарағанды
Қарағанды
СОШ№17
Математика
Сынып:
1-сынып
Бөлім:
Теңдік және теңсіздік. Теңдеу
Тақырып:

Жиындар және олармен орындалатын амалдар (Жиындарды салыстыру. Тең жиындар)

26.11.2021
0
PDF жүктеу WORD жүктеу
Оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтемеу): <p>1.4.1.3. жұп құру арқылы нысандар жиындарын салыстыру, тең жиындарды анықтау. </p><p> 1.4.1.1. екі жиынның қосылуын және жиын бөлігін жоюды көрнекі түрде бейнелеу&nbsp;&nbsp;</p>
Сабақтың мақсаты: <p>Барлық оқушылар: Жұп құру арқылы нысандар жиындарын салыстыра алады.</p><p> Оқушылардың көпшілігі: Тең жиындарды анықтайды. </p><p> Кейбір оқушылар: Екі жиынның қосылуын және жиын бөлігін жоюды көрнекі түрде бейнелейді&nbsp;&nbsp;</p>
Тілдік мақсаттар: <p>Пәнге тән лексика мен терминология тең жиындар, жиын, элемент </p><p> Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер талқылау:</p><p> - Сен не білесің? </p><p>Неге олай ойлайсың? </p><p>Мұны қайдан білдің?&nbsp;&nbsp;</p>
Күтілетін нәтиже: &nbsp;Жұп құру арқылы нысандар жиындарын салыстырады және тең жиындарды анықтайды. Екі жиынның қосылуын және жиын бөлігін жоюды көрнекі түрде бейнелейді&nbsp;&nbsp;
Бағалау критерийлері: Тең жиындарды анықтайды Жиын бөлігінің қосылуы мен жойылуын қолданады&nbsp;&nbsp;
Құндылықтарды дарыту: Қоғамдық ұлттық, бірлік, бейбітшілік пен келісім құндылығы негізінде оқушыларды бірлікке, ынтымақтастыққа тәрбиелеу
АКТ-ны қолдану дағдылары: Сабақтың әр кезеңінде қолданамын
Пәнаралық байланыс: Дүниетану мен көркем еңбек ортақ тақырыптарға негізделе отырып байланысады
Бастапқы білім: Жиын

Сабақ барысы

Сабақ кезеңдері Жоспарланған іс-әрекет Ресурстар

Сабақтың басы

<p>Ұйымдастыру кезеңі. Оқушыларды түгендеу, сабаққа әзірлігін тексеру. </p><p> Психологиялық ахуал</p><p> Шеңберге тұрайық,</p><p> достарымызбен қол ұстасайық! </p><p>Барлығымыз жақсы көңіл-күйде бір-бірімізге тілегімізді айтайық! </p><p>Бір-бірімізге қарап күлкімізді сыйлайық! </p><p> Оқушыларды топтарға бөлу Ол үшін заттардың суреттерін пайдаланамын: ойыншықтар, көліктер, жемістер, бунақденелілер.</p><p> Суреттерді 4 топқа бөлемін. 1.Көбелек, қоңыз, шегіртке, ара 2.Қуыршақ, зырылдауық, пирамида, қалақ 3.Ұшақ, машина, кеме, пойыз 4.Таңқурай, құлпынай, қарақат, шие,бүлдірген. </p><p> Жиындар қатары тең бе? </p><p>Қай жиын тең?</p><p> Балалар біз топқа неліктен осылай бөліндік деп ойлайсыңдар?&nbsp;&nbsp;</p>

Сабақтың ортасы

<p>(Ж) «Тап және салыстыр»</p><p>-Берілген заттардан қандай жиындар құрауға болады? </p><p> -Жиындарды сипаттап айт және оларды өзара салыстыр.</p><p> -Әр жиындағы элементтерді сана </p><p> -Элементтер саны бірдей жиындар бар ма, қай жиындарда элементтер саны артық? Жауабы: мүмкін болатын жиындар:</p><p> 1.сары-сары алма, сары күн, сары бақбақ </p><p> 2.дөңгелек - дөңгелек доп, дөңгелек күн, дөңгелек қызанақ. </p><p> 3.өмімдіктер-қияр, қызанақ,алма, бақбақ&nbsp;&nbsp;</p><p>(Ж) Сана және салыстыр</p><p> - Жиындар тең бе, неге? </p><p> - Әр жұптағы заттарды санап, салыстыр. </p><p> (1-ші тең емес,элементтер саны әр түрлі, 2-ші тең емес, әр түрлі элементтерден тұрады, 3-ші тең,элементтері мен саны бірдей)</p><p> Қорытынды шығарады </p><p> (Ұ ОТ) Шығарып көр. Оқулықпен жұмыс </p><p> Жиындарды қалай теңестіруге болады?</p><p> -қалай теңестірдің? </p><p> -мұны қайдан білдің? </p><p> -тағы да қандай әдістерді байқап көрер едің? </p><p> Жауабы: 1 –ші жиыннан креслоны алып тастауға болады. </p><p>2-ші жиынға креслоны қосуға болады.&nbsp;&nbsp;</p><p>(Т) Орындап көр. (жарыс түрінде өтеді, уақыт беріледі, жиынды дұрыс және бірінші болып құраған топ жеңіске жетеді) </p><p> Берілген жиынға тең болатын жиындарды ата. а)1,3,5,7,16 ә)А,Л,Д,М,К </p><p> Берілген жиынға тең емес болатын жиындарды ата. а)ана, әке, ұл, қыз ә)қыс, көктем, жаз, күз</p><p> Жауабы: 1. а)3,5,7,16,1, ә)М,К,Л,Д,А </p><p> 2.а) ана,әке, қыз, ә) қыс, көктем, жаз </p><p> Дәптермен жұмыс. Оқушылар жұмыс дәптеріндегі тапсырманы орындайды. 107 бет. Сергіту сәті. «Көңілді күн»</p><p> Оқушылар әуенге қосылып билейді.</p><p> Қалыптастырушы бағалау&nbsp; &nbsp;</p><p>1. Суреттерді қарап, жиындарды теңестір. </p><p> Ойлау деңгейлері Бағалау критерийлері білу және түсіну, қолдану </p><p>Тең жиындарды анықтайды</p><p> Жиын бөлігінің қосылуы мен жойылуын қолданады</p><p> Бағалау критерийлері</p><p> Дескриптор </p><p> Тең жиындарды анықтайды бірінші жиынды теңестіреді екінші жиынды теңестіреді </p><p> Жиын бөлігінің қосылуы мен жойылуын қолданады бірінші жиында жоюды қолданады. екінші жиында қосуды қолданады.&nbsp;&nbsp;</p>

Сабақтың соңы

<p>(МК) Ой қозғау. Кубизм әдісі бойынша қайталау. </p><p> Не білеміз?</p><p>Жиындар дегеніміз не? Сипатта. </p><p>Жиындар қандай болады? Салыстыр. </p><p>- екі жиынды салыстыруға болама? Мысал келтір.</p><p>Жиынға мысалдар келтір? Элементтерді ата. </p><p>Жиындар қандай элементтерден тұрады?&nbsp;&nbsp;</p>

Рефлексия

<p>Алма: Мен жақсы жұмыс істедім&nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp;&nbsp;</p><p>Пияз:Маған қиын</p>

Файлдар:

Файлды ару Математика ҚМЖ

Пікірлер(0)