В әрпі және дыбысы

Рахманбергенова Балнур Абилхасымовна
Рахманбергенова Балнур Абилхасымовна
Алматы
Алматы
КМҚК "Ұлан" балабақшасы
Сауат ашу
Сынып:
1-сынып
Бөлім:
Бізді қоршаған әлем
Тақырып:

В әрпі және дыбысы

23.12.2021
0
PDF жүктеу WORD жүктеу
Тілдік мақсаттар: <p><b>Білімділік:</b> мәтіннен сөйлемді, сөйлемнен сөзді, сөзден буынды, буыннан дыбысты бөледі, жаңа үйренген [В] дыбысты анықтайды; дыбыс пен әріпті таниды, оларды бір-бірінен ажыратады; оқу түрлерін (буындап оқу, тұтас оқу, мәнерлеп оқу) қолданады, түсініп оқиды; дыбыстарды дұрыс дыбыстайды, оның мағына ажыратушы қызметін түсінеді; көркем жазу талаптарына сай жазу жолы, жол аралығын, жолдың жоғары және төменгі сызықтарын сақтап, әріптің, әріптердің өзара байланыс элементтерін жазады. </p><p><b> Дамытушылық</b>: сөздік қоры жаңа сөздермен байиды; сюжетті сурет бойынша әңгіме құрайды. </p><p><b> Тәрбиелік</b>: спортпен шұғылдануға, білімді болуға талпынады&nbsp;&nbsp;</p>
Күтілетін нәтиже: Жаңа дыбыс пен әріпті таниды; сөздерден В дыбысын ажырата алады, в дыбысы кездесетін сөздерді табады, сөздерден сөйлем құрастырады;&nbsp;
Құндылықтарды дарыту: <p><b>Эко мәдени құндылық</b></p><p>Көркем сөйлеу, денсаулыққа деген қамқорлық, денсаулықты күту.Қазақстан велосипедшілерін тану.</p>
АКТ-ны қолдану дағдылары: Оқулық, жазу дәптері, флипчарт слайд, сюжетті суреттер, үнтаспа, «Менің алғашқы сөздігім» көмекші құралы.Бағалауға арналған жұлдызшалар, қызыл, жасыл дөңгелектер
Пәнаралық байланыс: Дүниетану, көркем еңбек, математика

Сабақ барысы

Сабақ кезеңдері Жоспарланған іс-әрекет Ресурстар

Сабақтың басы

<p>Ұйымдастыру кезеңі </p><p> Оқушылармен сәлемдесу, «Көңіл күй» жаттығуын орындату Өткен әріптер мен дыбыстарды еске түсіру Сабақ мақсатын хабарлау. </p><p><b> Жұмбақ жасыру </b></p><p> Дөңгелектері бар- бірақ төртеу емес, Рульмен басқарылады- бірақ мәшине емес, Жүктерді де тасуға болады- бірақ жүк көлігі емес, Спорттық құралға жатады- бірақ жеңіл емес?&nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp;&nbsp;</p> https://www.youtube.com/watch?v=ui8J9vlQ4wA&amp;t=6s&nbsp;

Сабақтың ортасы

<p><b>Дыбыстық талдау дағдыларын дамыту жұмысы.(Айтылым, тыңдалым) </b></p><p><b><br></b> 1. Сурет бойынша әңгіме құрау. Мәтінмен жұмыс.</p><p>&nbsp; 2.Әңгімені сөйлемдерге талдау. Сөйлем санын анықтау.</p><p>3. Бір сөйлемді сөздерге талдау. Сөйлемдегі сөз санын анықтау. </p><p> 4. Өтілетін жаңа дыбысы бар «ве- ло-си-пед» сөзіне дыбыстық талдау жасау. Қазақстан велосипедшілері туралы ақпарат беріп өту.&nbsp;&nbsp;</p><p>5. Сөзді буынға бөліп, жаңа дыбыстың орнын анықтау. </p><p> 6. В дыбысының айтылу ерекшелігімен таныстыру.</p><p> 7. В дыбысының таңбасы – оның әрпімен таныстыру. <b>Дыбыстық жинақтау дағдысын дамыту жұмысы. Оқылым</b> </p><p> 1. Оқулықтың 87-бетінде берілген сөздерді мұғалімнің оқушылармен бірге түсініп оқуы. </p><p> 2. В дыбысының сөз алдында, ортасында келетін орнын оқушылардың өз беттерінше табуына мүмкіндік жасау. </p><p> 3. Сөздерді суреттер арқылы есте сақтауын тексеру(ойын арқылы) Тіл ұстарту жаттығуын орындату Вон- вон- вон Тіркесті екінші вагон Вин- вин- вин Өте дәмді витамин Вал- вал- вал Поезд тоқтайтын- вокзал 4.«Велосипед»мәтінін бірге, жұппен, жеке оқыту. Мәтінді талдау жұмысын ұйымдастыру Сергіту жаттығуы «Велосипед тебеміз» (МК, Ө) <b>Жазылым</b> </p><p> 1. Оқулықтағы в әрпінің таңбалануына назар аудару.</p><p> 2. Саусақ жаттығуы (В әрпін жасау) </p><p> 3. В әрпін тақтаға жазып көрсету. </p><p> 4. В әрпін ауада жазып көрсету. Жазу дәптерімен жұмысты ұйымдастыру. «Мен көркем жазамын» В әрпінің ішіне В әрпінің жазып стикерлерін жапсыру&nbsp;&nbsp;</p><p><br></p> <p>Велосипед теуіп бара жатқан балалар суреті</p><p>Велосипед суреті</p><p>Дыбыстық талдауға арналған қызыл, көк дөңгелекшелер</p><p>Жазу дәптері</p><p>Ермексаз</p><p>Стикерлер</p>

Сабақтың соңы

<p><b>Бекіту және саралау Саралау тапсырмасымен жұмыс ұйымдастыру: </b></p><p><b><br></b> 1-деңгей: Сөздер қатарынан артық сөзді тап. </p><p> 2-деңгей: В дыбысы сөздің қай жерінде келетінін анықта.</p><p> 3-деңгей: Вокзал, вагон сөздерімен сөйлем құра.&nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp;&nbsp;</p> Вокзал, вогон, бақбақ гүлі суреттері

Рефлексия

<p>Кері байланыс</p><p> 2.«БББ» әдісі арқылы сабақты қорытындылау Жұмбақты жаттап, велосипедті(өздерінің) сипаттап әңгіме құрау тапсырмасын үйге беру&nbsp;&nbsp;</p> Қызыл, жасыл дөңгелекшелер

Пікірлер(0)