В әрпі және дыбысы
В әрпі және дыбысы
Тілдік мақсаттар: | Білімділік: мәтіннен сөйлемді, сөйлемнен сөзді, сөзден буынды, буыннан дыбысты бөледі, жаңа үйренген [В] дыбысты анықтайды; дыбыс пен әріпті таниды, оларды бір-бірінен ажыратады; оқу түрлерін (буындап оқу, тұтас оқу, мәнерлеп оқу) қолданады, түсініп оқиды; дыбыстарды дұрыс дыбыстайды, оның мағына ажыратушы қызметін түсінеді; көркем жазу талаптарына сай жазу жолы, жол аралығын, жолдың жоғары және төменгі сызықтарын сақтап, әріптің, әріптердің өзара байланыс элементтерін жазады. Дамытушылық: сөздік қоры жаңа сөздермен байиды; сюжетті сурет бойынша әңгіме құрайды. Тәрбиелік: спортпен шұғылдануға, білімді болуға талпынады |
Күтілетін нәтиже: | Жаңа дыбыс пен әріпті таниды; сөздерден В дыбысын ажырата алады, в дыбысы кездесетін сөздерді табады, сөздерден сөйлем құрастырады; |
Құндылықтарды дарыту: | Эко мәдени құндылық Көркем сөйлеу, денсаулыққа деген қамқорлық, денсаулықты күту.Қазақстан велосипедшілерін тану. |
АКТ-ны қолдану дағдылары: | Оқулық, жазу дәптері, флипчарт слайд, сюжетті суреттер, үнтаспа, «Менің алғашқы сөздігім» көмекші құралы.Бағалауға арналған жұлдызшалар, қызыл, жасыл дөңгелектер |
Пәнаралық байланыс: | Дүниетану, көркем еңбек, математика |
Сабақ барысы
Сабақ кезеңдері | Жоспарланған іс-әрекет | Ресурстар |
---|---|---|
Сабақтың басы |
Ұйымдастыру кезеңі Оқушылармен сәлемдесу, «Көңіл күй» жаттығуын орындату Өткен әріптер мен дыбыстарды еске түсіру Сабақ мақсатын хабарлау. Жұмбақ жасыру Дөңгелектері бар- бірақ төртеу емес, Рульмен басқарылады- бірақ мәшине емес, Жүктерді де тасуға болады- бірақ жүк көлігі емес, Спорттық құралға жатады- бірақ жеңіл емес? |
https://www.youtube.com/watch?v=ui8J9vlQ4wA&t=6s |
Сабақтың ортасы |
Дыбыстық талдау дағдыларын дамыту жұмысы.(Айтылым, тыңдалым)
2.Әңгімені сөйлемдерге талдау. Сөйлем санын анықтау. 3. Бір сөйлемді сөздерге талдау. Сөйлемдегі сөз санын анықтау. 4. Өтілетін жаңа дыбысы бар «ве- ло-си-пед» сөзіне дыбыстық талдау жасау. Қазақстан велосипедшілері туралы ақпарат беріп өту. 5. Сөзді буынға бөліп, жаңа дыбыстың орнын анықтау. 6. В дыбысының айтылу ерекшелігімен таныстыру. 7. В дыбысының таңбасы – оның әрпімен таныстыру. Дыбыстық жинақтау дағдысын дамыту жұмысы. Оқылым 1. Оқулықтың 87-бетінде берілген сөздерді мұғалімнің оқушылармен бірге түсініп оқуы. 2. В дыбысының сөз алдында, ортасында келетін орнын оқушылардың өз беттерінше табуына мүмкіндік жасау. 3. Сөздерді суреттер арқылы есте сақтауын тексеру(ойын арқылы) Тіл ұстарту жаттығуын орындату Вон- вон- вон Тіркесті екінші вагон Вин- вин- вин Өте дәмді витамин Вал- вал- вал Поезд тоқтайтын- вокзал 4.«Велосипед»мәтінін бірге, жұппен, жеке оқыту. Мәтінді талдау жұмысын ұйымдастыру Сергіту жаттығуы «Велосипед тебеміз» (МК, Ө) Жазылым 1. Оқулықтағы в әрпінің таңбалануына назар аудару. 2. Саусақ жаттығуы (В әрпін жасау) 3. В әрпін тақтаға жазып көрсету. 4. В әрпін ауада жазып көрсету. Жазу дәптерімен жұмысты ұйымдастыру. «Мен көркем жазамын» В әрпінің ішіне В әрпінің жазып стикерлерін жапсыру |
Велосипед теуіп бара жатқан балалар суреті Велосипед суреті Дыбыстық талдауға арналған қызыл, көк дөңгелекшелер Жазу дәптері Ермексаз Стикерлер |
Сабақтың соңы |
Бекіту және саралау Саралау тапсырмасымен жұмыс ұйымдастыру:
2-деңгей: В дыбысы сөздің қай жерінде келетінін анықта. 3-деңгей: Вокзал, вагон сөздерімен сөйлем құра. |
Вокзал, вогон, бақбақ гүлі суреттері |
Рефлексия |
Кері байланыс 2.«БББ» әдісі арқылы сабақты қорытындылау Жұмбақты жаттап, велосипедті(өздерінің) сипаттап әңгіме құрау тапсырмасын үйге беру |
Қызыл, жасыл дөңгелекшелер |
Пікірлер(0)