Cұрыптау әдістері
Cұрыптау әдістері
Оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтемеу): | 10.5.1.4 практикалық есептерді шешу үшін сұрыптау алгоритмдерін іске асыру |
Сабақтың мақсаты: | Python тілінде сұрыптау алгоритмдерін іске асыруды үшін программа жазуға үйрету |
Тілдік мақсаттар: | Оқушылар:Терминологияларды білу Сұрыптау-Сортировка-Sorting Таңдау әдісі-Метод выбора- Selection Көпіршікті сұрыптау-Позырьковая сортировка-BubbleSort |
Күтілетін нәтиже: | • оқушылар қарапайым сұрыптау алгоритмдерін пайдаланып массивтерді сұрыптайды • оқушылар таңдау сұрыптау әдісін пайдаланып массивтерді сұрыптайды • оқушылар көпіршікті сұрыптау әдісін пайдаланып массивтерді сұрыптайды |
Бағалау критерийлері: | • оқушылар қарапайым сұрыптау алгоритмдерін пайдаланып массивтерді сұрыптай алады • оқушылар таңдау сұрыптау әдісін пайдаланып массивтерді сұрыптай алады • оқушылар көпіршікті сұрыптау әдісін пайдаланып массивтерді сұрыптай алады |
Құндылықтарды дарыту: | Жұптық тапсырмаларды орындау барысында жылы қарымқатынастарды дамытып, ынтымақтастық дағдылар орнатып, сындарлы көзқарас пен сыни ой дамытылуға бағытталған дағдылық құндылықтар қарым-қатынас арқылы дамытылады. Академиялық адалдық: басқа адамдардың идеялары мен ойларын құрметтеу академиялық адалдық принциптерін сақтаудан тұрады. |
АКТ-ны қолдану дағдылары: | Питон бағдарламалау тілінде программа жаза біледі Оқу сайттарымен жұмыс жасай алады |
Пәнаралық байланыс: | Сұрыптау. 9 сынып информатикасы |
Бастапқы білім: | Сұрыптау әдістерін және түрлерін біледі |
Сабақ барысы
Сабақ кезеңдері | Жоспарланған іс-әрекет | Ресурстар |
---|---|---|
Сабақтың басы |
Ұйымдастыру кезеңі. Үй тапсырмасын тексеру Смартфонмен жұмыс Миға шабуыл Мұғалім келесі сұрақтарды қояды: 1. Сұрыптаудың неше түрі бар? 2. Кіріктірілген сұрыптау әдістерін атаңыздар? 3. sort және sorted, reverse әдістерінің қызметін түсіндіріп жіберіңіз? |
Тақырыптық суреттер https://wordwall.net/ru/resource/26278088
|
Сабақтың ортасы |
Жаңа тақырыппен таныстыру. Бейне сабақты тыңдау 1. (ҚБ) Өзіндік жұмыс Оқушылар таратпа матер-иалдағы тапсырмаларды орындайды. Оқушылар тапсырманы жеке түрде орындайды. Қарапайым сұрыптаулар N элементтен тұратын массивті ретке келтіргенде С*N2 әрекет орындалады, С-қандай да бір тұрақты 1. Таңдау әдісімен сұрыптау массивтің басындағы элемент-пен орын ауыстыратын ең кіші элементті іздейміз. Массивтің қалған бөлігін дербес массив ретінде қарастырамыз. Тағы да ең кіші элементті іздейміз. Осылайша бір элемент қалғанша жалғастырамыз 2. Көпіршікті сұрыптау -көршілес элементерді салыстыру арқылы жүзеге асады. Егер массивті көлденең емес тік құрылым ретінде қарастырсаң. Судағы көпіршік тәрізді салмағына сәйкес деңгейге көтеріледі. Сондықтан «көпіршікті сұрыптау» деп аталады. 1 мысал def sel_sort(array): for i in range(len(array)-1): m=i j=i+1 for j in range(len(array)): if array[j]>array[m]: m= j j=j+1 array[i],array[m]= array[m],array[i] a=[49,13,92,13,7,71,65,83] print(a) sel_sort(a) print(‘=============’) print(a) 2 мысал кітапен жұмыс N=7 A=[49, 13, 92, 7, 71, 65, 83] print(A) for i in range(N-1): for j in range(N-2,i-1,-1): if A[j]>A[j+1]: buff = A[j] A[j] =A[j+1] A[j+1]=buff print(A) 3 мысал –Функцияны пайдалану Компьютерде практикалық орындау Дескриптор Пайтон программасын қоса біледі Жаңа файлды аша алады Программаны қатесін жазып, орындауға жібере біледі Сәйкестікті табу /СМАРТ-ТАҚТАмен жұмыс/ |
https://wordwall.net/resource/26257298 |
Сабақтың соңы |
Сабақ соңында кері жүргізіледі: ӘР ОҚУШЫНЫҢ САБАҚТАҒЫ ӘРЕКЕТІНЕ ШОЛУ Үйге тарсырма 3,9 тақырып№3,4 есептер |
https://www.classtime.com/code/G9KP48 |
Рефлексия |
Мен бүгін білдім Мен үшін қиын болды қызық болды Мен енді жасай аламын |
Пікірлер(0)