Cұрыптау әдістері
Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар/Информатика
Сынып:
10-сынып
Бөлім:
Алгоритмдеу және программалау
Тақырып:
Cұрыптау әдістері
17.01.2022
0
4
Оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтемеу): | 10.5.1.4 практикалық есептерді шешу үшін сұрыптау алгоритмдерін іске асыру |
Сабақтың мақсаты: | Python тілінде сұрыптау алгоритмдерін іске асыруды үшін программа жазуға үйрету |
Тілдік мақсаттар: | <p>Оқушылар:Терминологияларды білу</p><p> Сұрыптау-Сортировка-Sorting </p><p> Таңдау әдісі-Метод выбора- Selection </p><p> Көпіршікті сұрыптау-Позырьковая сортировка-BubbleSort </p> |
Күтілетін нәтиже: | <p>• оқушылар қарапайым сұрыптау алгоритмдерін пайдаланып массивтерді сұрыптайды</p><p> • оқушылар таңдау сұрыптау әдісін пайдаланып массивтерді сұрыптайды</p><p> • оқушылар көпіршікті сұрыптау әдісін пайдаланып массивтерді сұрыптайды</p> |
Бағалау критерийлері: | <p>• оқушылар қарапайым сұрыптау алгоритмдерін пайдаланып массивтерді сұрыптай алады </p><p> • оқушылар таңдау сұрыптау әдісін пайдаланып массивтерді сұрыптай алады </p><p> • оқушылар көпіршікті сұрыптау әдісін пайдаланып массивтерді сұрыптай алады </p> |
Құндылықтарды дарыту: | <p>Жұптық тапсырмаларды орындау барысында жылы қарымқатынастарды дамытып, ынтымақтастық дағдылар орнатып, сындарлы көзқарас пен сыни ой дамытылуға бағытталған дағдылық құндылықтар қарым-қатынас арқылы дамытылады. </p><p> Академиялық адалдық: басқа адамдардың идеялары мен ойларын құрметтеу академиялық адалдық принциптерін сақтаудан тұрады. </p> |
АКТ-ны қолдану дағдылары: | <p>Питон бағдарламалау тілінде программа жаза біледі</p><p>Оқу сайттарымен жұмыс жасай алады</p> |
Пәнаралық байланыс: | <p>Сұрыптау. </p><p>9 сынып информатикасы</p><p><br></p> |
Бастапқы білім: | Сұрыптау әдістерін және түрлерін біледі |
Сабақ барысы
Сабақ кезеңдері | Жоспарланған іс-әрекет | Ресурстар |
---|---|---|
Сабақтың басы |
<p>Ұйымдастыру кезеңі. Үй тапсырмасын тексеру </p><p> Смартфонмен жұмыс Миға шабуыл </p><p> Мұғалім келесі сұрақтарды қояды: 1. Сұрыптаудың неше түрі бар? </p><p> 2. Кіріктірілген сұрыптау әдістерін атаңыздар? </p><p> 3. sort және sorted, reverse әдістерінің қызметін түсіндіріп жіберіңіз? </p> | <p>Тақырыптық суреттер https://wordwall.net/ru/resource/26278088</p><p> </p><p><br></p> |
Сабақтың ортасы |
<p>Жаңа тақырыппен таныстыру. Бейне сабақты тыңдау 1. (ҚБ) Өзіндік жұмыс Оқушылар таратпа матер-иалдағы тапсырмаларды орындайды. Оқушылар тапсырманы жеке түрде орындайды. Қарапайым сұрыптаулар N элементтен тұратын массивті ретке келтіргенде С*N2 әрекет орындалады, С-қандай да бір тұрақты </p><p> 1. Таңдау әдісімен сұрыптау массивтің басындағы элемент-пен орын ауыстыратын ең кіші элементті іздейміз. Массивтің қалған бөлігін дербес массив ретінде қарастырамыз. Тағы да ең кіші элементті іздейміз. Осылайша бір элемент қалғанша жалғастырамыз </p><p> 2. Көпіршікті сұрыптау -көршілес элементерді салыстыру арқылы жүзеге асады. Егер массивті көлденең емес тік құрылым ретінде қарастырсаң. Судағы көпіршік тәрізді салмағына сәйкес деңгейге көтеріледі. Сондықтан «көпіршікті сұрыптау» деп аталады. </p><p> 1 мысал </p><p> def sel_sort(array):</p><p> for i in range(len(array)-1):</p><p> m=i j=i+1 for j in range(len(array)):</p><p> if array[j]>array[m]: </p><p> m= j</p><p> j=j+1 </p><p> array[i],array[m]= array[m],array[i]</p><p> a=[49,13,92,13,7,71,65,83] </p><p> print(a) </p><p> sel_sort(a) </p><p> print(‘=============’)</p><p> print(a) </p><p> 2 мысал кітапен жұмыс</p><p>N=7 </p><p> A=[49, 13, 92, 7, 71, 65, 83]</p><p> print(A)</p><p> for i in range(N-1): </p><p> for j in range(N-2,i-1,-1): </p><p> if A[j]>A[j+1]:</p><p> buff = A[j] </p><p> A[j] =A[j+1]</p><p> A[j+1]=buff </p><p> print(A) </p><p> 3 мысал –Функцияны пайдалану Компьютерде практикалық орындау Дескриптор Пайтон программасын қоса біледі Жаңа файлды аша алады Программаны қатесін жазып, орындауға жібере біледі Сәйкестікті табу /СМАРТ-ТАҚТАмен жұмыс/ </p> | <p>https://wordwall.net/resource/26257298</p><p><br></p> |
Сабақтың соңы |
<p>Сабақ соңында кері жүргізіледі:</p><p> ӘР ОҚУШЫНЫҢ САБАҚТАҒЫ ӘРЕКЕТІНЕ ШОЛУ </p><p> Үйге тарсырма 3,9 тақырып№3,4 есептер </p> | <p>https://www.classtime.com/code/G9KP48</p><p><br></p> |
Рефлексия |
Мен бүгін білдім Мен үшін қиын болды қызық болды Мен енді жасай аламын |
Пікірлер(0)