Әр заманда да сұранысқа ие мамандықтар

Дидара Карткалиева
Дидара Карткалиева
Қазақ тілі мен әдебиеті
Сынып:
6-сынып
Бөлім:
Болашақ мамандықтар
Тақырып:

Әр заманда да сұранысқа ие мамандықтар

21.01.2022
0
PDF жүктеу WORD жүктеу
Оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтемеу): <p>6.3.1.1.Мәтіндегі негізгі және жанама ақпаратты анықтау, өмірдегі кейбір жағдаяттармен байланыстыру; </p><p> 6.4.5.1 - жазба жұмыстарында сөзге қосымша жалғауда үндестік заңын ескеріп, орфографиялық нормаға сай дұрыс жазу;&nbsp;&nbsp;</p>
Сабақтың мақсаты: - Мәтіндегі негізгі және жанама ақпараттарды анықтайды - Өмірдегі кейбір жағдаяттармен байланыстырады - Сөзге қосымша жалғауда үндестік заңын ескере отырып, орфографиялық нормаға сай дұрыс жазады&nbsp;&nbsp;
Бағалау критерийлері: <p>- Мәтіндегі негізгі және жанама ақпараттарды анықтайды</p><p> - Өмірдегі кейбір жағдаяттармен байланыстырады </p><p> - Сөзге қосымша жалғауда үндестік заңын ескере отырып, орфографиялық нормаға сай дұрыс жазады&nbsp;&nbsp;</p>
Пәнаралық байланыс: медицина

Сабақ барысы

Сабақ кезеңдері Жоспарланған іс-әрекет Ресурстар

Сабақтың басы

<p>«Комплименттердің бұрқасыны» әдісі арқылы жағымды атмосфера қалыптастырады Шеңбер жасап, бір-біріне комплименттер айтады</p><p>Үй жұмысы сұралады</p><p>"Қар кесегі" әдісі арқылы сұрақтарға жауап береді</p><p>Сабақ тақырыбымен, мақсатымен танысады</p>

Сабақтың ортасы

<p>1-тапсырма. Мәтінді түсініп оқып, мамандықтар мен олардың қызметін сәйкестендіріңіз. Мамандық&nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; Қызметі </p><p> 1.Наномедицина қызметкері&nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; А. Тек кәрі адамдарға ғана дәрігерлік көмек көрсетеді. 2. Ғарыш туризм мамандары&nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp;В. Аспан әлеміне саяхат жасауды ұйымдастырады. 3.Қарт кісілерді күтуші&nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp;С. Адамның ақыл-есін қалпына келтіретін маман. 4.Хирург&nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp;Д. Адам ағзасын жасайды.</p><p><b>Дескриптор: </b></p><p>  Мәтінді оқиды </p><p>  Мамандықтар мен олардың қызметін сәйкестендіреді.&nbsp;&nbsp;</p><p><b> 2-тапсырма.</b> Мәтіннен негізгі және қосымша ақпараттарды жазыңыз</p><p><b>Дескриптор:</b></p><p><b> </b> -мәтінді оқиды </p><p> -1 негізгі ақпаратты табады</p><p> -1қосымша ақпаратты табады&nbsp; &nbsp; &nbsp;&nbsp;</p><p><b>&nbsp;3-тапсырма</b>. Болашақта жаңадан қандай мамандықтар пайда болуы мүмкін? Өз ойыңда 5-6 сөйлеммен жазыңыз. Сөзге қосымша жалғауда дыбыстардың үндестігін сақтайды.&nbsp;</p><p><b>&nbsp; Дескриптор:</b></p><p> -сұраққа өз ойын білдіріп жауап жазады -5-6 сөйлем құрайды -сөздерге қосымша жалғауда үндестік заңын сақтайды - көркем жазады&nbsp;&nbsp;</p>

Сабақтың соңы

<p><b>"Веер" әдісі арқылы сұраққа жауап береді.</b></p><p>Әр қатар бір-бірден веер жасайды. Бірінші оқушы сұрақ жазады, екіншісі жауап жазады да өз сұрағын жазады.Солай жалғаса береді</p>

Рефлексия

<p>"Ойды аяқта" кері байланысы</p><p>1.Мен бүгін білдім.....</p><p>2. Мен үйрендім ......</p><p>3. Қиындық тудырды......</p><p>4. Қолымнан келді.....</p>

Пікірлер(0)