Спорт-денсаулық кепілі

ДАУЛЕТБАЕВА ГУЛЗИРА
ДАУЛЕТБАЕВА ГУЛЗИРА
Дүниетану. Тарих компоненті
Сынып:
3-сынып
Бөлім:
Уақыт
Тақырып:

Спорт-денсаулық кепілі

10.04.2022
0
PDF жүктеу WORD жүктеу
Оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтемеу):

3.1.4.2 спорт түрлерін топтастыру, спорттың қандай да бір түрімен айналысу үшін қажетті негізгі және өзінің қабіл

еттерін анықтау

Сабақтың мақсаты:

Барлық оқушылар:

– адамдар не үшін спортпен айналысатынын түсіндіреді; – қыстық және жаздық спорт түрлерін ажырата алады. Көптеген оқушылар:

– қандай да бір спорт түрімен айналысуға қажетті негізгі қабілеттерді және өзінің бойындағы қабілеттерді анықтайды;

– тақырыпты талқылайды, пікірлерімен бөліседі.

Кейбір оқушылар:

– белгілі бір спорт түрін таңдағанына қатысты өзінің пікірін дәлелдейді; өзінің мектебіндегі (ауылындағы, қаласындағы) спорт секциялары туралы ақпарат жинайды.  

Тілдік мақсаттар:

Оқушылар өзінің туа бітті қасиеттерін есепке ала отырып денсаулықты нығайту үшін спортпен айналысу қажеттілігі жайында талқылайды және соған қатысты шешімдер шығарады.

Пәнге қатысты лексика мен терминология:

Спорт, спорт түрлері, спортпен айналысуға арналған адам бойындағы туа бітті қасиеттер, спорт жарыстары, олимпиада ойындары.

Диалогке/жазылымға қажетті тіркестер

Спортпен айналысу денсаулықты нығайтады, көрікті сымбат сыйлайды, тыныс алу жолдарының жұмысын жақсартады, төзімділікке үйретеді, иілгіштікті дамытады.

Талқыланатын мәселелер:

– спорттың қандай түрлері бар?

– адамдар спортпен қандай мақсатта айналысады?

– спорт адам мінезіндегі қандай қасиеттерді қалыптастырады?

– спортпен айналысуға арналған адам бойындағы туа бітті қасиеттердің қандай маңыздылығы бар?

Жазылым: Үлгі бойынша сөйлем құрастыру: «Спорт дегеніміз – ...».  

Күтілетін нәтиже:

- Спорт туралы өз ойларын тұжырымдайды;

- Спорт туралы пікірімен бөліседі.  

Бағалау критерийлері:

-Спорт туралы негізгі ұғымды анықтай алады;

-Спортпен айналысу үшін қажетті басты қабілеттіліктерді атайды;

-Спорттың денсаулыққа тікелей қатысы бар екенін дәлелдейді;

-Спорт түрлерін ажыратады;   

Құндылықтарды дарыту:

Оқуға, білімге деген қызығушылығын арттырып, еңбекке баулу. Жеке және топта жұмыс жасай алу, ынтымақтастық.

АКТ-ны қолдану дағдылары:

Интербелсенді тақта, слайдтар топтамасы. Бейнеролик демонстрациялау.

Пәнаралық байланыс:

Дүниетану, математика

Бастапқы білім:

Спорт туралы қарапайым түсініктер

Сабақ барысы

Сабақ кезеңдері Жоспарланған іс-әрекет Ресурстар

Сабақтың басы

(8 минут)

Психололиялық дайындық: (өлеңді бірге оқу, қимылдар жасау)

Ұйқыңнан ерте тұр,

Жадырап жарқын күл.

Әдетің болсын әрқашан,

Жаттығу жасау, шынығу.

Мұғалім: Өлеңге назар аударыңдар: Спорт – сенің серігің Жанға дауа, қолға күш. Сергітетін адамды Қимыл менен қозғалыс.

-Балалар, әдетте спортпен не үшін айналысады?   

Алдыңғы білімді еске түсіру (ұжымда). (Ұ)Суретпен жұмыс.

Слайд №1. Суреттерге қара. Адамдар не үшін спортпен айналысады?

Кем дегенде 4 себебін атап шық.

Кластер құрастырамыз. Спорт бізге не береді? (Ұ, Ж)

Бүгінгі сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтау.

Сабақтың соңында қандай мақсаттарға қол жеткізуіміз керек, қалай ойлайсыңдар?

- Спорттың қандай түрлері бар екендігін білеміз;

-спорттың әр алуан түрлерімен айналысу үшін қажетті физикалық мүмкіндіктерді анықтаймыз.

Топқа бөлу. Қима суреттер арқылы топқа бөлу

1. Доп 2. Коньки 3. Шаңғы 4. Велосипед

Жұмыс ережесін келісу

● Сабақта бір-бірімізді сыйлаймыз, тыңдаймыз!

● Уақытты үнемдейміз!

● Нақты, дәл жауап береміз!

● Сабақта өзіміздің шапшаңдығымызды, тапқырлығымызды көрсетеміз!

● Сабаққа белсене қатысып, жақсы баға аламыз! Барлығыңа сəттілік тілеймін!  

 Слайд №1

Қима суреттер: коньки, шаңғы, велосипед, доп.


Сабақтың ортасы

(25 минут)

 Ойқозғау.

Бейнеролик көру. (2 мин) «Спорттың 5 пайдасы.

Спорт - денсаулық кепілі». https://youtu.be/Z5DUh6CCG4E

-Бұл бейнероликтен не ұқтыңдар балалар?

-Денсаулығымыз мықты болу үшін не істеуіміз керек?

Жақсы олай болса, бүгін біз спорт жайында әңгімелейік.

Мұғалімнің түсіндірмесі. Слайдпен жұмыс.

-Бүгінде әлемде 200-ден астам спорт түрі бар деп есептелінеді. Осындай көп спорт түрлерін қалай реттеуге болады?

Спорт түрлерін әртүрлі топтарға бөледі.

Мысалы, өткізу уақытына қарай қыстық және жаздық болып бөлінеді. Ақыл-ойды дамытатын және ұлттық ойындар.

- Олимпиада ойындары 4 жылда 1 рет өткізіліп тұрады. Соңғы Олимпиада ойындары 2016 жылы Рио до Жанейрода болды. Біздің қазақстандықтар 17 медальмен оралды. 3 алтын, 5 күміс, 9 қола. Олар Ольга Рыпакова, Василий Левит, Данияр Елеусінов, Әділбек Ниязымбетов, Дариға Шәкілова тағы басқалар.

-Білетіндерге жарайсыңдар дегім келеді! Ал қалғандарыңа ғаламтор ресурстарына жүгініп, олимпиада жайында ақпарат алуларыңа кеңес беремін.

(Т) Топтық жұмыс. Әр топқа сұрақтар беріледі. Жауаптары әр топтың шығармашылығына қарай ұсынылады. Қажетті құрал-жабдықтар беріледі (А3 парағы, маркерлер, стикерлер, т.б.) (Дайындыққа 5 минут уақыт беріледі. Қорғауға әр топқа 2 минуттан.

Қорытынды жасауға 2 минут)

-Спорт дегеніміз не?

-Спортпен айналысу үшін қандай қабілет керек?

-Адамдар спортпен не үшін айналысады?

-Спорттың қандай түрлері бар?

1) Топ ішінде талқылау (2 минут)

2) Әр топтан бір оқушы шығып жауабын ұсынады

Дескриптор:

-Спорт туралы негізгі ұғымды анықтай алады;

-Спортпен айналысу үшін қажетті басты қабілеттіліктерді атайды;

-Спорттың денсаулыққа тікелей қатысы бар екенін дәлелдейді;

-Спорт түрлерін ажыратады;

Қ.Б. Әр ұтымды жауапқа медаль беріледі. Медаль саны көп топ жеңімпаз аталады.   

Бейнеролик: https://youtu.be/Z5DUh6CCG4E  

Сұрақтар жазылған қима қағаздар (А3 парағы, маркерлер, стикерлер, т.б.)  

Сабақтың соңы

(7 минут)

 Жаңа білім мен тәжірибені қолдану. (Ж) Жұптық жұмыс. «Еркін жазу» минуты.

Үлгі бойынша сөйлем құрастыр:

Спорт деген – денсаулық! Спорт деген - қозғалыс! Спорт деген –сұлулық! Спорт деген - өмір! Спорт деген-......! Спорт деген -.....!

Дескриптор:

- Спорт туралы өз ойларын тұжырымдайды;

- Спорт туралы пікірімен бөліседі.

Қ.Б. Жұптар өзара жауаптарын ауыстырады. Басқа жұптың жауабын бағалайды. Әр дұрыс құрылған сөйлемге медаль беріледі. Медаль саны көп жұп жеңімпаз аталады.  

Үйге тапсырма:

Мәтінді түсініп оқу, мазмұндау. 30-31 бет. Саған қандай спорт түрі ұнайды? Неліктен? Шағын әңгіме жазып келу.

Дескриптор:

- Оқушы өздігінше зерттеу жұмысын жасайды;

- Өз ойын дәлелдейді;

-Негізгі ойды шағын мәтін түрінде ұсынады.  

Жұптық тапсырмалар. Оқылым, жазылым тапсырмалары.  

Рефлексия

(5 минут)

 Кері байланыс. Жеке жұмыс. «Бүгін мен не білдім?»

● Қандай спорт түрімен айналысқың келеді ?

● Спортқа келерде алдыңа қандай мақсат қоясың ?

Әр оқушы өз жауабын стикерге жазып «Жеңімпаздар тақтасына» жапсырады. (Арнайы безендірілген спорт жеңімпаздарына арналған тақта).

Сабақты қорытындылау. Жеңімпаздарды жариялау.  

Кері байланыс тақтасы «Жеңімпаздар тақтасы» Арнайы безендірілген спорт жеңімпаздарына арналған тақта.  

Пікірлер(0)

Пікір қалдыру үшін авторизация жасаңыз немесе тіркеліңіз
Кіру