Айтыс - қазақтың төл өнері
Қазақ тілі мен әдебиеті
Сынып:
8-сынып
Бөлім:
Қазақстанның айтыс өнері мен сөз мәдениеті
Тақырып:
Айтыс - қазақтың төл өнері
11.11.2022
0
2
Оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтемеу): | <p>8.1.2.1 Тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын түсіну, детальды ақпаратты анықтау;</p><p>8.2.1.1 Тұрақты тіркестер мен көркемдегіш құралдарды қолданып, ауызша мәтіндер құрау;</p><p>8.5.2.1 Жазба жұмыстарында кезектес салалас құрмалас сөйлемдерді құрастыру;</p><p><br></p> |
Сабақтың мақсаты: | <p>Мәтіннің негізгі мазмұнын түсінеді және берілген мәтін бойынша Венн диаграммасын, ассоциограмма толтырады;</p><p>Жалғаулық шылаулар арқылы кезектес салалас құрмалас сөйлем құрайды;</p> |
Тілдік мақсаттар: | <p>Пән лексикасы мен терминология:Айтыс өнеріне қатысты сөздер / ұйқас, қарсылас, көркемсөз, суырыпсалма, шешен/</p><p>Диалог пен жазылым үшін қажетті сөздер мен сөз тіркестері: деген ойдамын, менің білуімше, кейде, түйін жасадым;</p> |
Күтілетін нәтиже: | Қазақстанның айтыс өнері мен сөз мәдениеті туралы мағлұматтар алады. Қазақ тілі мен әдебиеті пәніне деген қызығушылығын арттыру; |
Бағалау критерийлері: | <p>Негізгі ақпаратты анықтайды, ұқсастықтары мен ерекшеліктерін ажыратады;</p><p>Жаңа сөздік қорды айтылым дағдысында орынды қолданады;</p><p>Кезектес салалас құрмалас сөйлемді жалғаулық шылаулар арқылы құрайды;</p> |
Құндылықтарды дарыту: | Отанын сүюге, қорғауға тәрбиелеу. Қазақ халқының салт-дәстүрін, өнерін білуге, құрметтеуге баулу. |
АКТ-ны қолдану дағдылары: | Презентация, Power Point |
Пәнаралық байланыс: | Қазақстан тарихы |
Бастапқы білім: | Ахмет Байтұрсынов - ұлт ұстазы |
Сабақ барысы
Сабақ кезеңдері | Жоспарланған іс-әрекет | Ресурстар |
---|---|---|
Сабақтың басы (1-12 мин) |
<p>Ұйымдастыру кезеңі: (Ұ) “Шаттық шеңбері” әдісі Сыныптастарының жақсы қасиеттерін атайды, шеңбер құрайды .</p><p>Сынып ұраны:Бір-бірімізге серікпіз, Бірлікке мәңгі берікпіз! </p><p>Топтарға бірігеді:Қоржындағы асықтарды таңдау арқылы екі топқа бірігеді. Тапқырлар қызыл түс. Айтыскерлер қара түс. </p><p> Бағалау парағы беріледі : Екі топ бірін-бірі бағалайды." Бесжұлдыз, төртбұрыш, шеңбер" әдісі</p><p><br></p><p>Алдыңғы сабақ бойынша қайталау. үй тапсырмасын тексеру;</p><p>"Миға шабуыл"әдісі арқылы өткен тақырып пен жаңа тақырыпты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтары: Тақтада слайд</p><p>Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара талқылайды</p><p>осы тапсырманы орындау барысында айтылым дағдысы жетілдіріледі</p><p><br></p><p><b>Жаңа сабақ</b>: Слайдта ребус беріледі</p><p>Оқушылар ребусты шешеді, жаңа сабақ тақырыбын айтады.</p><p>Оқушыларды сабақ мақсатымен таныстыру,бағалау критерийі тақтада көрсетілді.</p><p><b>Сөздік жұмысы</b>. Мұғалім оқушыларға бағыт-бағдар береді.</p><p>Оқушылар жаңа сөздерді оқиды, аударады, сөз тіркестерін жасайды.</p> | Қоржын мен асықтар |
Сабақтың ортасы (12-35 минут) |
<p>Мұғалім жаңа сабақты түсіндіреді. Бейнероликте айтыс үлгісін тыңдайды.</p><p><b>2-тапсырма</b> Айтыскерлер тобына: М.Әуезовтің "айтыс "туралы айтқаны,</p><p> Тапқырлар тобына: А.Байтұрсынұлының айтыс туралы айтқан мәтіні таратылады</p><p>Айтыскерлер тобы берілген мәтін бойынша Венн диаграммасын толтырады, қорғайды.</p><p>Тапқырлар тобы Айтыс сөзіне ассоциаграмма жасайды, қорғайды.</p><p>Тілдік бағдар Кезектес салалас құрмалас сөйлем / слайд көрсетіледі/ мұғалім түсіндіреді;</p><p>Балалар кезектес салалас сөйлемдерге мысалдар құрайды, айтады.</p><p><b>СЕРГІТУ сәті:</b> "Ұйқасын тап" ойыны .Мұғалім сөйлемнің бірінші қатарын оқиды, оқушы жалғастыру керек</p><p>Менің атым -Қожа, Оқушы осы қатарға ұйқас құрастырады.</p><p> Мысалы, Менің атым -Қожа, қап-қара ғой кожа.</p><p>Болдым неге қабақ? ...... оқушылар жалғасын құрастырады</p><p>Қарамағын инстаграмм ..........</p><p><br></p><p><b>4-тапсырма</b> Кезектес салалас құрмалас сөйлемдерді теріп жазады.Жалғаулық шылауларды атайды.</p><p><b>Есте сақтау диктанты. </b>Тапсырма орындамас бұрын оқушылар есте сақтау қабілетін арттыратын қолмен орындалатын жаттығулар орындайды."Қоян мен тотықұс" әдісі</p><p>Тақтаға жеті сөз тіркесі слайдта көрсетіледі, мұғалім дауыстап үш рет оқиды, слайд жабылады, оқушылар осы жеті сөз тіркесін жазып шығу керек.</p><p><br></p><p>"Айтыс " сөзіне синквейн құрастырады,дәптерлеріне жазады.Бес жолдан тұратын өлең</p><p><br></p><p><br></p><p><br></p> | оқулық, слайд |
Сабақтың соңы (35-42минут) |
Сабақты қорытындылау 5-тапсырма "ДЖИГСО" әдісі Мәтін бойынша екі топ бір-біріне сұрақ қояды, қарсылас топ жауап береді | |
Рефлексия (42-45 мин) |
<p> Екі топ бағалау парақтарының қорытындысымен таныстырады.</p><p><b>Кері байланыс</b> "Сезім ағашы" әдісі Оқушылар сабақтан алған әсерлерін жазып, сезім ағашына жапсырады</p><p><br></p><p>Үйге тапсырма 6-тапсырма</p> |
Файлдар:
Файлды ару
Айтыс - қазақтың төл өнері
Пікірлер(0)