«100 кітап» жобасының шығармалары бойынша «Q Focus» әдісі
«100 кітап» жобасының шығармалары бойынша «Q Focus» әдісі
Оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтемеу): | Оқу сауаттылығын дамыту әдістері |
Сабақтың мақсаты: | Кітап оқуға деген қызығушылықтарын арттыру, «100 кітап» шығармаларын насихаттау |
Тілдік мақсаттар: | Cөздік қорын арттыру |
Күтілетін нәтиже: | «Q Focus» сұрақ құрау техникасы арқылы сұрақтарды дұрыс қоя білуді дамыту. |
Бағалау критерийлері: | Өзін-өзі бағалау |
Құндылықтарды дарыту: | Құндылықтарды дағдыландыру арқылы ұжыммен, ынтымақтастық пен достықта болуды, топтық жұмыста бірлесіп жұмыс істеуді қалыптастыру; Сын тұрғысынан ойлау, эстетикалық талғам, жылдам оқу дағдылары |
Пәнаралық байланыс: | Тарих, әдебиет, қазақ тілі |
Бастапқы білім: | «100 кітап» жобасының шығармалары |
Сабақ барысы
Сабақ кезеңдері | Жоспарланған іс-әрекет | Ресурстар |
---|---|---|
Сабақтың басы (5 мин) | Ұйымдастыру кезеңі Сұрақтарды құрастыру техникасы (QFT) сұрақтарды қарапайым, бірақ қатаң, нақты қадамдар немесе процесс арқылы оқушылардың сұрақтарды құрастыру, нақтылау және стратегия жасауға көмектеседі. | «Q Focus» сұрақ құрау техникасы туралы презентация |
Сабақтың ортасы (30 мин) | Оқушылар топқа бөлініп, «Q Focus» әдісі бойынша «100 кітап» жобасының шығармаларын талқылады. 1 – Нақты бағыты бар 2 – Сұрақ түрлерін біледі 3 – Ойлаудың жаңа бағыттары 4 – Өзгелерді қызықтыру | Жұмыс парағын толтыру |
Сабақтың соңы (2 мин) | Кері байланыс • Әр сұрақ типінің жақсы және жаман жақтарын анықтау; • Сұрақтарды таңдап, критерий бойынша бағалау; • Коммуникация және ақпарат; | Бағалау парағы |
Рефлексия (3 мин) | Қорытындылау QFT үш ойлау дағдыларын жүзеге асыруға мүмкіндік береді олар: дивергентті, конвергентті және метакогнитивті ойлау. |
Пікірлер(0)