Қандай денелер жарық өткізеді?
Қандай денелер жарық өткізеді?
| Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары) | 2.5.2.1- кейбір денелердің жарықөткізгіштік қасиетін зерттеу; 2.1.2.5 - құрылған жоспарға сәйкес бақылау жүргізу және қорытынды жасау; |
| Сабақ міндеттері | Барлық оқушылар: Оқулықта берілген тапсырмаларды орындайды. Тақырыпты меңгереді. Оқушылардың басым бөлігі: Тақырыптың маңызы туралы дәлелдеп айтып бере алады. Кейбір оқушылар: Білімді сыныптастарына түсіндіріп оқулықтан тыс ресурстар қоса алады. |
Сабақ барысы
| Сабақ кезеңдері | Жоспарланған іс-әрекет | Ресурстар |
|---|---|---|
|
Сабақтың басталуы (5 мин) |
Ұйымдастыру кезеңі Психологиялық ахуал қалыптастыру:Шаттық шеңбері Сабақ мақсатымен таныстыру Топтарға бөлу. «Кір жаятын жіп» әдісі бойынша Жіпте жайылған фотосуреттерді алып,түріне сай топтарға бөлінеді. «Жасанды жарық»тобы Қол шам,аспашам,шырақ,отшашу «Табиғи жарық» тобы Күн,ай,жұлдыз,найзағай Топ ережесі: 1.Бір-бірін мұқият тыңдау 2.Сабаққа белсенді қатысу 3.Әділ бағалау Диалог құру -Жарық дегеніміз не? -Жарық нешеге бөлінеді? -Табиғи жарыққа нелер жатады? -Жасанды жарыққа нелер жатады? |
Шаттық шеңбері 1-топ:Жасанды жарық 2-топ:Табиғи жарық |
|
Сабақтың ортасы (2 мин) |
Оқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады. «Ой қозғау» Балалар денелер мен заттар жарықты өткізе ме? Жарық:ауа,шыны,су секілді мөлдір денелерден өтеді. Мөлдір емес денелер жарықты өткізбейді. Судың қандай қасиеттері бар? Су –сұйық,судың қатты күйі-мұз,бу-газ күйі,мөлдір болады. Мөлдірлік-судың жарық өткізетін және белгілі бір тереңдіктегі заттарды көрсететін қасиеті. |
«Миға шабуыл» әдісі |
|
Талдау.Тәжірбие жасау (5 минут) |
Ұжымдық жұмыс Тәжірбие жасау 1-тапсырма: Бірінші стақан арқылы басқа заттарды көруге болама? (Ия,себебі су мөлдір.) Екінші стакан арқылы басқа заттарды көруге болама? (Жоқ,себебі сүт мөлдір емес.) Дескриптор: Оқушылар тәжірбие жасау арқылы денелердің мөлдір,мөлдір емес екенін анықтайды. |
«Бақылау әдісі» Қ.Б:ауызша мадақтау «Өте жақсы!» «Жарайсың!!» |
|
Ұжымдық жұмыс (3 минут) |
Жұмыс дәптерімен жұмыс Суреттерді астындағы жазуларына сәйкес боя. Ұжымдық жұмыс Қ.Б :жауап берген оқушыға жұлдызша 2-тапсырма:Төрт ыдыс -Бұл ыдыстардың қайсысы арқылы қоршаған заттарды көруге болады?(Шыны және мөлдір стақан.) -Егер осы ыдыстарға жарықты бағыттаса не болады деп ойлайсыңдар?(Мөлдір заттың ар жағынан жарық көрініп тұрады,мөлдір емес заттан көрінбейді.) |
Тамаша! «Әлемді шарлау» әдісі арқылы түсіндіріледі. |
|
Зерттеу жұмысы.Постер жазу (13 минут) |
Зерттеу жұмысы МөлдірМөлдір емесесік шынысыпартатерезе шынысышкафпластикалық құтыкітапвазатақта Дескриптор: Зерттеу жасай отырып,мөлдір мөлдір емес заттарды анықтайды. |
«Бағдаршам» әдісі «Медузалар» туралы бейнематериалды көріп өз ойларын толықтырады |
|
Сергіту сәті (2 минут) |
Сергіту сәті «Күн мен түн»ойыны |
|
|
Жұппен жұмыс (10 минут) |
5-тапсырма: Жұппен жұмыс Қ.Б:(оқушылар бір-бірін «Бас бармақ»тәсілімен бағалайды «Жарық өткізеді»және «Жарық өткізбейді» Дескриптор: Оқушылар жарық өтізетін және жарық өткізбейтін денелерді анықтап,ажырата біледі. Бағалау: Топ басшысы бағалайды. |
«Бас бармақ»әдісі
Смайликтер |
|
Үйге тапсырма (1 мин) |
Үйге тапсырма: Жұмыс дәптерінен 51-жұмыс. |
|
|
Сабақтың соңы.Рефлексия (3 минут) |
Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім жəне неліктен? «Ақылды үкі» әдісі
Қорытынды бағамдау. Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1:Оқушыларды сабақтың әр кезеңінде бағалау. 2: «Әлемді шарлау»әдісі Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1:Зерттеу жұмысы барысында оқушылар талқылайды,өз пікірін дәлелдейді. 2:Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? |


Мен бәрін түсіндім,Сабақ өте қызықты болды.
Сабақты түсіндім,әліде үйренерім көп.
Сабақ қызықсыз өтті,ешнәрсе түсінбедім.
Пікірлер(0)